Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego, z możliwością składania ofert częściowych

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593781-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego, z możliwością składania ofert częściowych:
Pakiet 1. Dostawa artykułów mleczarskich.
Pakiet 2. Dostawa produktów mięsnych.
Pakiet 3. Dostawa wędlin.
Pakiet 4. Dostawa artykułów spożywczych.
Pakiet 5. Dostawa mrożonek i ryb.
Pakiet 6. Dostawa warzyw i owoców.
Pakiet 7. Dostawa pieczywa i ciast.

3.1.1. Opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacje szczegółowe ujęte odpowiednio dla każdej części (pakietu) zamówienia odpowiednio w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SIWZ.
3.1.2. Wszystkie dostawy będą realizowane cyklicznie, od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., wg zleceń/ zamówień Zamawiającego, dopuszcza się przekazywanie zleceń w formie telefonicznej, e-mailowej i faksem.
3.1.3. Dostawy przedmiotu niniejszej umowy dokonywane będą w terminie najpóźniej 2 dni roboczych od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że
a) w przypadku części 1 – dostawy nabiału dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00.
b) w przypadku części 2 – dostawy produktów mięsnych dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 9.00.
• Wszystkie wyroby objęte pakietem 2 (każda dostawa) muszą posiadać czytelne, trwałe metki z nazwą producenta, datą produkcji, wagą, datą przydatności do spożycia i nazwą dostarczanego asortymentu,
• Mięso musi być świeże (zakazuje się dostaw produktów rozmrożonych) i odpowiadać wymaganiom norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, z późn. zm.)
• Mięso ma być dostarczane w porcjach, których wielkość zależy od ilości zamawianej oraz wynika z rozbioru technologicznego półtusz wołowych i wieprzowych. Zapis ten nie dotyczy okrawków mięsnych, których wielkość powinna umożliwiać ich dalszą obróbkę kulinarną.
c) w przypadku części 3 – dostawy wędlin dokonywane będą codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 9.00.
d) w przypadku części 6 - dostawy warzyw i owoców dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, a dostawa nastąpi najpóźniej do godziny 7.00. Ziemniaki dostarczane do lipca 2021 r. winny pochodzić ze zbiorów roku 2020, poczynając od lipca 2021 r. ziemniaki winny pochodzić ze zbiorów roku 2021.
e) w przypadku części 7 – dostawy pieczywa świeżego dokonywane będą codziennie, w tym w soboty i niedziele, z wyjątkiem świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00.
3.1.4. Oferowane artykuły żywnościowe muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia.
3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać określone artykuły o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności, normami i certyfikatami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów.
3.1.6. Wykonawca winien dostarczać produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski.
3.1.7. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Zakwestionowany towar nie wpływa na ogólną ilość produktów pozostałych do dostarczenia w ramach trwania umowy.
3.1.8. Ilości wskazane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi/ maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostaw w ilości mniejszej niż określone w formularzu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie dostaw w ilości mniejszej niż maksymalne, nie może być postawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
3.2 Informacje na temat rozwiązań równoważnych.
3.2.1 W przypadku, gdy w SIWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych.
3.2.2 Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy, co do minimalnych parametrów jakościowych, technologicznych (w tym dotyczących wydajności) i smakowych.
3.2.3 Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, wydajnościowych i równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się skład produktu, przeznaczenie, kolorystykę, konsystencję, strukturę, bezpieczeństwo i okres przydatności do użycia itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ.
3.2.4 Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce33785e-8670-485a-a01d-02b4ca21b650
Biuletyn 593781-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Giżycku
Regon 00030254000000
Zamawiajacy adres ulica Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 874 282 574,
Zamawiajacy fax 874 282 574
Zamawiajacy email zaopatrzenie@dps-gizycko.pl,
Adres strony url http://biuletyn.abip.pl/dps-gizycko/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://biuletyn.abip.pl/dps-gizycko/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://biuletyn.abip.pl/dps-gizycko/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego, z możliwością składania ofert częściowych PAKIET NR …………… Nie otwierać przed dniem 14.10.2020 r. godz. 10:15
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Giżycku, ul. Warszawska 31, 11-500 Giżycko, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego, z możliwością składania ofert częściowych
Numer referencyjny DPS.DAG.3601.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do magazynów Zamawiającego, z możliwością składania ofert częściowych: Pakiet 1. Dostawa artykułów mleczarskich. Pakiet 2. Dostawa produktów mięsnych. Pakiet 3. Dostawa wędlin. Pakiet 4. Dostawa artykułów spożywczych. Pakiet 5. Dostawa mrożonek i ryb. Pakiet 6. Dostawa warzyw i owoców. Pakiet 7. Dostawa pieczywa i ciast. 3.1.1. Opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacje szczegółowe ujęte odpowiednio dla każdej części (pakietu) zamówienia odpowiednio w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g do SIWZ. 3.1.2. Wszystkie dostawy będą realizowane cyklicznie, od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., wg zleceń/ zamówień Zamawiającego, dopuszcza się przekazywanie zleceń w formie telefonicznej, e-mailowej i faksem. 3.1.3. Dostawy przedmiotu niniejszej umowy dokonywane będą w terminie najpóźniej 2 dni roboczych od daty przekazania zlecenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że a) w przypadku części 1 – dostawy nabiału dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00. b) w przypadku części 2 – dostawy produktów mięsnych dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 9.00. • Wszystkie wyroby objęte pakietem 2 (każda dostawa) muszą posiadać czytelne, trwałe metki z nazwą producenta, datą produkcji, wagą, datą przydatności do spożycia i nazwą dostarczanego asortymentu, • Mięso musi być świeże (zakazuje się dostaw produktów rozmrożonych) i odpowiadać wymaganiom norm sanitarnych, technologicznych i jakościowych oraz spełniać warunki wynikające z Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, z późn. zm.) • Mięso ma być dostarczane w porcjach, których wielkość zależy od ilości zamawianej oraz wynika z rozbioru technologicznego półtusz wołowych i wieprzowych. Zapis ten nie dotyczy okrawków mięsnych, których wielkość powinna umożliwiać ich dalszą obróbkę kulinarną. c) w przypadku części 3 – dostawy wędlin dokonywane będą codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 9.00. d) w przypadku części 6 - dostawy warzyw i owoców dokonywane będą codziennie w tym w soboty z wyjątkiem niedziel i świąt będących dniami wolnymi od pracy, a dostawa nastąpi najpóźniej do godziny 7.00. Ziemniaki dostarczane do lipca 2021 r. winny pochodzić ze zbiorów roku 2020, poczynając od lipca 2021 r. ziemniaki winny pochodzić ze zbiorów roku 2021. e) w przypadku części 7 – dostawy pieczywa świeżego dokonywane będą codziennie, w tym w soboty i niedziele, z wyjątkiem świąt będących dniami wolnymi od pracy, dostawa winna nastąpić najpóźniej do godziny 7.00. 3.1.4. Oferowane artykuły żywnościowe muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych oraz posiadać okres przydatności do spożycia opiewający na minimum połowę okresu przewidzianego dla danego artykułu spożywczego, licząc od daty dostawy. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. 3.1.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać określone artykuły o jakości zgodnej z obowiązującymi przepisami dotyczącymi żywności, normami i certyfikatami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające jakość dostarczanych produktów. 3.1.6. Wykonawca winien dostarczać produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski. 3.1.7. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Zakwestionowany towar nie wpływa na ogólną ilość produktów pozostałych do dostarczenia w ramach trwania umowy. 3.1.8. Ilości wskazane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi/ maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostaw w ilości mniejszej niż określone w formularzu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie dostaw w ilości mniejszej niż maksymalne, nie może być postawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.2 Informacje na temat rozwiązań równoważnych. 3.2.1 W przypadku, gdy w SIWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. 3.2.2 Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy, co do minimalnych parametrów jakościowych, technologicznych (w tym dotyczących wydajności) i smakowych. 3.2.3 Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, wydajnościowych i równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry” rozumie się skład produktu, przeznaczenie, kolorystykę, konsystencję, strukturę, bezpieczeństwo i okres przydatności do użycia itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. 3.2.4 Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp musi wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy (załączniki: nr od 1a do 1g do SIWZ) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie,o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie o nie podleganiu wykluczeniu. 5. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wg właściwego rejestru należy dołączyć - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 „Ustawy pzp” Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ‘Ustawy pzp”. Wzór tego oświadczenia Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z w/w informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 Ustawy pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1.1 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym ustawowe zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) - na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy; 1.2 zmiany, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 1.3 podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy oraz zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy potwierdzonego odpowiednimi dokumentami; 1.4 zmiany numeru katalogowego, nazwy produktu, wielkości opakowania itp. przy zachowaniu jego parametrów – w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy potwierdzonego odpowiednimi dokumentami; 1.5 w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy potwierdzonego odpowiednimi dokumentami; 1.6 W przypadku wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy potwierdzonego odpowiednimi dokumentami; 1.7 w przypadku zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, - na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy potwierdzonego odpowiednimi dokumentami; 2. Wszelkie Zmiany (z wyjątkiem opisanym w ust. 1 pkt. 1.2) i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów mleczarskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja szczegółowa w załączniku nr 1a- formularz ofertowy PAKIET 1- Dostawa artykułów mleczarskich.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mięsnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja szczegółowa ujęta w Załączniku nr 1b- formularz ofertowy PAKIET 2 - Dostawa produktów mięsnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja szczegółowa ujęta w Załączniku nr 1c - formularz ofertowy PAKIET 3- Dostawa wędlin.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja szczegółowa ujęta w Załączniku nr 1d - formularz ofertowy PAKIET 4- Dostawa artykułów spożywczych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek i ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja szczegółowa ujęta w Załącznik nr 1e - formularz ofertowy PAKIET 5- Dostawa mrożonek i ryb.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja szczegółowa ujęta w Załączniku nr 1f - formularz ofertowy PAKIET 6- Dostawa warzyw i owoców.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i ciast.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja szczegółowa ujęta w Załączniku Znr 1g - formularz ofertowy PAKIET 7- Dostawa pieczywa i ciast.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)