Dostawa sprzętu komputerowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583428-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302131006, 302132007, 301212005, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanir nr 1 - Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2 - Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych Apple, Zadanir nr 3 - Dostawa sprzętu wielofunkcyjnego, drukarek i skanerów, Zadanie nr 4 - Dostawa urządzeń sieciowych
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5cc91c2-dd24-4922-a80d-39efe055f6a3
Biuletyn 583428-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
Regon 27762086000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 758 77 01
Zamawiajacy fax 32 758 77 01
Zamawiajacy email asp@asp.katowice.pl
Adres strony url http://bip.asp.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Publiczna Szkoła Wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.asp.katowice.pl; https://e-ProPublico.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-ProPublico.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej na adres ul. Raciborska 37, 40-074 Katowice Dział Administracyjny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
Numer referencyjny ASP-DA-ZP-07-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zadanir nr 1 - Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2 - Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych Apple, Zadanir nr 3 - Dostawa sprzętu wielofunkcyjnego, drukarek i skanerów, Zadanie nr 4 - Dostawa urządzeń sieciowych Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykaże należyte wykonanie co najmniej 2 zadań polegających na - (w zakresie zadania nr 1 i 2) dostawie komputerów i/lub akcesoriów komputerowych o wartości minimum 80 000,- złotych brutto/ każda - (w zakresie zadania 3) dostawie drukarek i/lub skanerów o wartości minimum 40 000,- złotych brutto/każda W stosunku do zadania nr 4 Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku i dokona oceny spełniania tego warunku na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: dokumentu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1), tj. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 700). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1) W zakresie zadań 1 – 3 spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - WYKAZU DOSTAW - gdzie Wykonawca winien wykazać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie należyte wykonanie co najmniej 2 zadań polegających na: - (w zakresie zadania nr 1 i 2) dostawie komputerów i/lub akcesoriów komputerowych o wartości minimum 80 000,- złotych brutto/ każda - (w zakresie zadania 3) dostawie drukarek i/lub skanerów o wartości minimum 40 000,- złotych brutto/każda wraz z załączeniem DOWODÓW określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami tymi mogą być referencje, protokół odbioru lub inny dokument wystawiony przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz dostaw powinien być sporządzony według Załącznika nr 3 do SIWZ. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Załącznik nr 4 – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wskazując nazwę producenta/model/typ oraz opis asortymentu i okres gwarancji oferowanego przez Wykonawcę. Opis winien zawierać co najmniej parametry/wymiary, do których odniósł się Zamawiający w kolumnie tabeli „przedmiot zamówienia”. W przypadku zadania nr 3 również Załącznik nr 4b - Kalkulacja kosztów eksploatacji – dotyczy wyłącznie zadania nr 3 Dostawa sprzętu wielofunkcyjnego, drukarek i skanerów. Załączniki (4 i 4b) stanowią część oferty i w trakcie postępowania nie podlega uzupełnieniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa jedynie w przypadku, gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, a także w przypadkach określonych w art. 15r USTAWY Z DNIA 2.03.2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy także w zakresie: a) przedmiotu zamówienia, w uzasadnionych przypadkach, takich jak: brak dostępności na rynku, zaprzestanie / wycofanie produkcji, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sprzętu i urządzeń określonych w załączonym przez Wykonawcę do oferty Załączniku nr 4 pod warunkiem zamiany na sprzęt i urządzenia, spełniające wymagania określone w SIWZ oraz o równoważnych parametrach, właściwościach i sposobie działania z zachowaniem zaoferowanych warunków gwarancyjnych. Równoważność winien wykazać Wykonawca. b) ceny wyrażonej ofercie w zakresie zmiany stawki podatku VAT wobec dostawy sprzętu, do którego będzie można zastosować preferencyjną stawkę podatku VAT (0%) na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26a Ustawy z dnia 11 marca 2004r.o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz. 535 z późn. zm.). Zamawiający będzie ubiegał się o zastosowanie takiej stawki. Po potwierdzeniu przez organ nadzoru Zamawiającego tj. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego możliwości zastosowania preferencyjnej (0%) stawki podatku VAT Wykonawca będzie zobowiązany przy rozliczeniu (po dostawie sprzętu), w przedłożonej Zamawiającemu fakturze uwzględnić 0% stawkę VAT, pod warunkiem przedłożenia przez Zamawiającego potwierdzenia zastosowania 0% stawki VAT przez MKiDN. Decyzję potwierdzającą zastosowanie stawki podatku VAT 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy o podatku od towarów i usług Zamawiający niezwłocznie przekazuje Wykonawcy, z którym podpisał umowę po otrzymaniu jej z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych Apple
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów i akcesoriów komputerowych Apple
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu wielofunkcyjnego, drukarek i skanerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu wielofunkcyjnego, drukarek i skanerów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń sieciowych
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)