DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM) WORKÓW NA ODPADY.

Data publikacji 2020-10-06
Data zakończenia 2020-10-14 00:00:00
Instytucja Miejski Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593552-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia:
 Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników-formularz oferty – ceny jednostkowe.
 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaży wraz z transportem) worków na odpady. Dostawa odbywać się będzie partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.
 Warunkiem przystąpienia do postepowania jest możliwość wyceny wszystkich artykułów wymienionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych. Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty.
 Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt. Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 3 dni, od złożenia zamówienia drogą elektroniczną. Termin realizacji zamówienia jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.
 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany marki oferowanego produktu w czasie trwania umowy wyłącznie w przypadku wycofania tego produktu z produkcji.
 W przypadku wątpliwości na etapie oceny ofert co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnień do postępowania wyjaśniającego, celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego.
wykonać w
INFORMACJE OGÓLNE
■ Zamawiana ilość materiałów może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia.
■ W cenę środków należy wliczyć koszt transportu do siedziby Zamawiającego.
■ Dostawa środków czystości będzie realizowana (w kilku terminach) na polecenie Zamawiającego.
■ Zapłata nastąpi w częściach - za faktycznie dostarczoną ilość worków, po wykonaniu każdorazowej dostawy.
■ Cena oferowanych środków czystości jest stała i nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy.
■ Dostarczane środki (koncentraty) winny posiadać oryginalne opakowanie producenta.
■ Produkty powinny być dostarczane w trwałych opakowaniach, nie rozpadających się oraz nie odkształcających podczas normalnego użytkowania.
Zgodnie z DYREKTYWĄ PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2018/852 z dnia 30 maja 2018 roku, zmieniającą dyrektywę 94/62/WE w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych, zaleca się stosowanie opakowań wielokrotnego użytku służących ograniczeniu zużycia opakowań nienadających się do recyklingu i nadmiernego opakowania.
■ Wykonawca musi zapewnić przyjmowanie zleceń w godz. od 7.30 do godz. 15.30, od poniedziałku do piątku.
■ W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 1 dnia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b70d4ce9-d8fc-4e97-9eba-9a18d1ce153e
Biuletyn 593552-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zakład Usług Komunalnych
Regon 27681549000000
Zamawiajacy adres ulica Plonów
Zamawiajacy adres numer domu 22i
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-214
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 291 79 22,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl,
Adres strony url www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-214 Sosnowiec, ul. Plonów 22i
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM I ROZŁADUNKIEM) WORKÓW NA ODPADY.
Numer referencyjny ZP 105/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia:  Zakres przedmiotowy i rodzaje asortymentu wg załączników-formularz oferty – ceny jednostkowe.  Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaży wraz z transportem) worków na odpady. Dostawa odbywać się będzie partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.  Warunkiem przystąpienia do postepowania jest możliwość wyceny wszystkich artykułów wymienionych w Załącznikach dotyczących cen jednostkowych. Brak wyceny jakiegokolwiek artykułu spowoduje odrzucenie oferty.  Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt. Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie krótszym niż 1 dzień i nie dłuższym niż 3 dni, od złożenia zamówienia drogą elektroniczną. Termin realizacji zamówienia jest w niniejszym postępowaniu jednym z kryteriów oceny ofert.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany marki oferowanego produktu w czasie trwania umowy wyłącznie w przypadku wycofania tego produktu z produkcji.  W przypadku wątpliwości na etapie oceny ofert co do jakości oferowanych materiałów, Zamawiający będzie korzystał z uprawnień do postępowania wyjaśniającego, celem ustalenia zgodności produktu z wymaganiami Zamawiającego. wykonać w INFORMACJE OGÓLNE ■ Zamawiana ilość materiałów może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia. ■ W cenę środków należy wliczyć koszt transportu do siedziby Zamawiającego. ■ Dostawa środków czystości będzie realizowana (w kilku terminach) na polecenie Zamawiającego. ■ Zapłata nastąpi w częściach - za faktycznie dostarczoną ilość worków, po wykonaniu każdorazowej dostawy. ■ Cena oferowanych środków czystości jest stała i nie ulega zmianie przez cały okres trwania umowy. ■ Dostarczane środki (koncentraty) winny posiadać oryginalne opakowanie producenta. ■ Produkty powinny być dostarczane w trwałych opakowaniach, nie rozpadających się oraz nie odkształcających podczas normalnego użytkowania. Zgodnie z DYREKTYWĄ PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2018/852 z dnia 30 maja 2018 roku, zmieniającą dyrektywę 94/62/WE w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych, zaleca się stosowanie opakowań wielokrotnego użytku służących ograniczeniu zużycia opakowań nienadających się do recyklingu i nadmiernego opakowania. ■ Wykonawca musi zapewnić przyjmowanie zleceń w godz. od 7.30 do godz. 15.30, od poniedziałku do piątku. ■ W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 1 dnia.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny na dzień składania ofert (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 5 ZP 105/2020 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIANIU NORM PRZEDMIOTOWYCH PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Jeżeli jakieś postanowienie niniejszej umowy jest lub stanie się nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Strony umowy w takim przypadku zobowiązane są do dokonania uregulowania zastępczego, które jest możliwie najbliższe celowi gospodarczemu postanowienia nieskutecznego. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) W uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin wykonania przedmiotu zamówienia. b) Zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian. c) W innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zmiana rachunku bankowego Stron, osób uprawnionych do reprezentacji Stron, stawki podatku nie jest traktowana jako zmiana umowy wymagająca aneksu do umowy. Zmiany dotyczące tych kwestii wchodzą w życie z dniem poinformowani pisemnie drugiej Strony. 5. W pozostałym zakresie zmian do umowy stosuje się art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
IV 4 4 data 2020-10-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:45
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)