GuidZP400 |
966575e4-f0de-40b8-bd04-9cc9c266cd8b
|
Biuletyn |
592872-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Oświaty Samorządowej
|
Regon |
24008465000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl.Moniuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koziegłowy
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-350
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 314 15 35
|
Zamawiajacy fax |
34 3144 12 19
|
Zamawiajacy email |
joannagiewon@interia.pl
|
Adres strony url |
www.kozieglowy.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego dla poddziałania: 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs: Nowoczesna edukacja w Szkole Podstawowej w Cynkowie – konkurs: Nowa jakość procesu edukacji w Szkole Podstawowej w Pińczycach – konkurs: Mierzymy wysoko - poprawa jakości kształcenia w Szkole Podstawowej w Lgocie Górnej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kozieglowy.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kozieglowy.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Oświaty Samorządowej w Koziegłowach
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektów dotyczących poprawy efektywności kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych w : Cynkowie, Pińczycach oraz Lgocie Górnej, Gmina Koziegłowy. Postępowanie 2
|
Numer referencyjny |
ZEAOS-ZP 04/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Nazwa nadana zamówieniu: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektów dotyczących poprawy efektywności kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych w : Cynkowie, Pińczycach oraz Lgocie Górnej, Gmina Koziegłowy. Postępowanie 2.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ
2. KODY CPV:
39162000-5 Pomoce naukowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
30232110-8 Drukarki laserowe
48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
30213000-5 Komputery osobiste
3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone wyposażenie i sprzęt muszą być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
b) Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji i rękojmi : 24 miesiące od dnia odbioru. W uzasadnionych przypadkach okres gwarancji może ulec zmianie.
c) Miejscem dostawy jest:
dla zadania nr 5 : Szkoła Podstawowa w Cynkowie ul. Strażacka 1, 42-350 Cynków
dla zadań nr 8,10,11 Szkoła podstawowa w Pińczycach ul. Śląska 3, 42-350 Pińczyce
dla zadań nr 14,15,16,18 Szkoła Podstawowa w Lgocie Górnej Lgota Górna, ul. Szkolna 1, 42 - 350 Koziegłowy
d) Wykonawca dostarczy sprzęt i wyposażenie na własny koszt.
e) Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego.
Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów o innych zbliżonych wymiarach, kolorach, itp. z zastrzeżeniem, właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub
wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów, wskazanych w wykazie.
f) Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie wystawioną na rzecz jednostki oświatowej, w której to oprogramowanie będzie użytkowane
4. Informacja dotycząca udziału podwykonawców:
1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.
3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie sam.
5. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową.
6. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Informacja o zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Podział zamówienia na zadania.
Brak numerycznej kolejności zadań jest zamierzony i uzasadniony potrzebą uporządkowanej struktury dokumentacji. Całkowita realizacja projektu obejmuje 18 zadań. Rozstrzygnięcie dla pozostałych zadań zostało dokonane w wcześniej, w postępowaniu ZEAOS-ZP 2/2020.
Zamawiający dokonuje następującego podziału przedmiotu zamówienia na zadania:
5) Dostawa wyposażenia do prowadzenia zajęć ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla Szkoły Podstawowej w Cynkowie.
8) Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni biologiczno - chemicznej dla Szkoły Podstawowej w Pińczycach.
10) Dostawa sprzętu komputerowego i kopiarek dla Szkoły Podstawowej w Pińczycach
11) Dostawa wyposażenia do prowadzenia zajęć ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla Szkoły Podstawowej w Pińczycach
14) Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na do pracowni biologiczno - chemicznej dla Szkoły Podstawowej w Lgocie Górnej.
15) Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na do pracowni fizycznej dla Szkoły Podstawowej w Lgocie Górnej.
16) Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na do pracowni geograficznej dla Szkoły Podstawowej w Lgocie Górnej.
18) Dostawa wyposażenia do prowadzenia zajęć ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla Szkoły Podstawowej w Lgocie Górnej
ZAKRES ZADAŃ:
5) Dostawa wyposażenia do prowadzenia zajęć ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla Szkoły Podstawowej w Cynkowie. – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
MATERAC SKŁADANY 200X88X5 3 szt
WOREK DO SKAKANIA/ ĆWICZEŃ 60CM 4 szt
TUNEL ELASTYCZNY GIGANT 1 szt.
Program eduSensus Logopedia 1 szt
8) Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pracowni biologiczno - chemicznej dla Szkoły Podstawowej w Pińczycach. – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
Komplet odczynników chemicznych 1 szt
10) Dostawa sprzętu komputerowego i kopiarek dla Szkoły Podstawowej w Pińczycach – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
Laptop – 18 szt
Tablet – 18 szt
Kopiarka – 1 szt
Laboratorium cyfrowe 4 szt
11) Dostawa wyposażenia do prowadzenia zajęć ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla Szkoły Podstawowej w Pińczycach – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
MATERAC SKŁADANY 200X88X5 3 szt
WOREK DO SKAKANIA/ ĆWICZEŃ 60CM 4 szt
TUNEL ELASTYCZNY GIGANT 1 szt.
Program eduSensus Logopedia 1 szt
14) Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na do pracowni biologiczno - chemicznej dla Szkoły Podstawowej w Lgocie Górnej. – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
Pełny zestaw odczynników chemicznych z kartami charakterystyk 1szt
Mikroskopy uczniowskie – 12 sztuk
Preparaty mikroskopowe
o tkanki zwierzęce – 1 zestaw
o organy zwierzęce – 1 zestaw
Narzędzia preparacyjne 12 sztuk
Tajemnice ciała. Atlas anatomiczny 12 szt.
Tablice poglądowe po 1 sztuce:
- systematyka zwierząt
- systematyka roślin
- pasożyty człowieka
- budowa i replikacja DNA
- mejoza i dziedziczenie cech
- niebezpieczne zwierzęta i rośliny w Polsce
15) Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na do pracowni fizycznej dla Szkoły Podstawowej w Lgocie Górnej. – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
Wózek do doświadczeń z mechaniki – 5 szt.
16) Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu na do pracowni geograficznej dla Szkoły Podstawowej w Lgocie Górnej. – SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
Tellurium - 1 szt.
Model Ziemi 1 szt
Magnetyczny model Układu Słonecznego 1 szt
Kompasy szkolne proste 25 szt
Tablice poglądowe – gleba 1 szt
Pogoda. Przyssawki (mapa pogody) 1 szt
Flagi państw. Memory (gra umysłowa) 3 szt.
Mapy konturowe dla uczniów (czarno-białe): Polska 10 kpl
Europa 10 kpl
świat 10 kpl
18) Dostawa wyposażenia do prowadzenia zajęć ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi dla Szkoły Podstawowej w Lgocie Górnej
MATERAC SKŁADANY 200X88X5 3 szt
WOREK DO SKAKANIA/ ĆWICZEŃ 60CM 4 szt
TUNEL ELASTYCZNY GIGANT 1 szt.
Program eduSensus Logopedia 1 szt
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W ramach badania zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy do wykonania zamówienia Zamawiający określa następujące warunki w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:
Dla zadań o numerach: 5, 8, 11, 14, 16, 18 (pomoce dydaktyczne)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie: pomocy dydaktycznych, itp. o wartości minimum 2 000,00 zł brutto,
Dla zadania o numerze: 15 (pomoce dydaktyczne) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie: pomocy dydaktycznych. Ze względu na małą wartość zadania Zamawiający nie określa minimalnej kwoty dostawy.
Dla zadania o numerze: 10 (sprzęt komputerowy i kopiarki)
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie sprzętu typu: laptopy, tablety, lub podobnego z branży IT itp. o wartości minimum 20 000,00 zł brutto
2. Ocena potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie załączonego przez Wykonawcę do oferty oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Do oświadczenia należy dołączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V.A.1 niniejszej SIWZ zostaną spełnione w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać w zobowiązaniu:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- czy inne podmioty, na zdolności których Wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec
tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 P.z.p.
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, jakie Zamawiający określił w postępowaniu.
10. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:
1) zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p.
11. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o spełnianiu warunków i braku podstaw do wykluczenia – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 P.z.p.
Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, okresu ich
ważności oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2016 r. poz. 1126) składa:
1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
– nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, składane na potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym
- ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób
- organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Ważność dokumentu jak w pkt 2).
4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V SIWZ oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 oraz Nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) formularze cenowe i opisy zaoferowanego przedmiotu zamówienia
c) pełnomocnictwo do podpisania oferty – o ile dotyczy9. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Pełnomocnictwo winno stanowić załącznik do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty).
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowę regulującą swoją współpracę. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Na ofertę składają się;
a) formularz oferty wraz z formularzem cenowym i opisem oferowanych pomocy dydaktycznych, naukowych/oprogramowania/sprzętu itd,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
d) Stosowne Pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. (o ile dotyczy)
9. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Pełnomocnictwo winno stanowić załącznik do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty).
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Zamawiającemu przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia, umowę regulującą swoją współpracę.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w sytuacjach przewidzianych wprost w ustawie PZP oraz określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa w zakresie podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|