Odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-19 00:00:00
Instytucja Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608377-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części od A do G. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c57d1750-a946-4c87-8c00-8a2e1ba180e0
Biuletyn 608377-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 00674609000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 188 b
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-608
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5701464,
Zamawiajacy fax 22 8253319
Zamawiajacy email przetargi@opi.org.pl,
Adres strony url https://opi.org.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://opi.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://opi.eb2b.com.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://opi.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB
Numer referencyjny licencje-374-2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części od A do G. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać dla poszczególnych części przez następujący okres: a) dla części A – przez okres 12 miesięcy, b) dla części C – do dnia 10.01.2023 r., c) dla części D – od dnia 08.01.2021 r. przez okres 36 miesięcy, d) dla części E – przez okres 36 miesięcy, e) dla części F – od dnia 18.12.2020 r. przez okres 36 miesięcy, f) dla części G – przez okres 12 miesięcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7.4.1 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy – w przypadku, gdy Zamawiający może uzyskać dokument, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy, Zamawiający samodzielnie pozyska ten dokument, bez wzywania Wykonawcy do jego złożenia; Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7.5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 7.4.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.6 Dokument lub dokumenty, o których mowa w punkcie 7.5 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7.7 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 7.6 SIWZ stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 10.6.1 formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ; 10.6.3 w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument, sporządzony w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z którego będzie wynikało prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; 7.3 W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w zakresie umowy dla części A-E: Dopuszcza się zmiany umowy: 1) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 2) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w celu zgodności treści umowy z obowiązującymi przepisami prawa, 3) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, pod warunkiem wykazania, że zmiany te mają wpływ na wykonanie umowy. W zakresie Umowy dla części F-G: 1. Dopuszcza się zmiany Umowy: a) w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy – w takiej sytuacji zmianie może ulec sposób wykonania Przedmiotu Umowy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania Umowy; b) gdy nastąpią zmiany mające wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę i spowodowane są zmianą: I. stawki podatku od towarów i usług; II. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; III. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; IV. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, – zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt I), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt I), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt II) lub III), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b ppkt III), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi objęte przedmiotem umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt IV), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu w zakresie zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych o ile takie koszty wystąpią i zostaną wykazane przez Wykonawcę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia, odpowiadającej zakresowi związanemu ze zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, co Wykonawca winien wykazać. 7. Każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 lit. b), jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności: a) zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust.1 lit. b) ppkt II); b) zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed, jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) ppkt III).
IV 4 4 data 2020-11-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część A - Graficzny interfejs użytkownika do systemu wersjonowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 375
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać przez okres 12 miesięcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część B - Oprogramowanie do prototypowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część C - Zintegrowane środowisko programistyczne dla języka Java
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2023-01-10T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać do dnia 10.01.2023 r.
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część D - Oprogramowanie do recenzowania kodu źródłowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2024-01-08T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać od dnia 08.01.2021 r. przez okres 36 miesięcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część E - Oprogramowanie do recenzowania kodu źródłowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 1105
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać przez okres 36 miesięcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część F
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2023-12-18T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać od dnia 18.12.2020 r. przez okres 36 miesięcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część G - Oprogramowanie do backup i replikacji maszyn wirtualnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 375
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Świadczenie usługi wsparcia i/ lub dostęp do aktualizacji Wykonawca zobowiązuje się zapewniać przez okres 12 miesięcy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest odnowienie i przedłużenie subskrypcji, aktualizacja oraz przedłużenie usług wsparcia dla licencji oprogramowania użytkowanego w OPI PIB. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)