| GuidZP400 |
698d4dfc-ee2f-471e-b8b9-44270ffebe9a
|
| Biuletyn |
607997-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
| Regon |
10946700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Nowy Targ
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
42377
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-141
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 7779230, 7779231
|
| Zamawiajacy fax |
717 779 229
|
| Zamawiajacy email |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.um.wroc.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 134
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
|
| Numer referencyjny |
ZP/PN/72/2020/WPM
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promujących miasto Wrocław.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej, tj.: Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu jeśli wykaże on, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu oznaczeń na materiałach reklamowych wraz z ich dostawą, o wartości co najmniej 60.000 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego, po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy,
b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w pkt 2 sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
4. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności:
- zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy,
- zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
- zmiana danych teleadresowych.
5. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 4 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-18T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|