Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2021 roku.

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty mączne,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608512-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 158100009, 32000003, 153311709, 158000006, 155000003, 31425500, 158512206
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowców i produktów spożywczych na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2021 roku.
Szczegółowo przedstawione w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g i 1h do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Dostawy będą realizowane cząstkowo na podstawie składanych telefonicznie przez osoby upoważnione zamówień ilościowo-asortymentowych.
3. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem wraz z rozładunkiem i na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
4. Dostawa towaru do magazynów kuchni Szpitala zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego, tj. w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze, przy ul Cieplickiej 69-71 w budynku "B" - do wskazanego magazynu w godzinach od 7:00 do 13:00 lub do magazynów obiektu w Kowarach przy ul. Górniczej 22 zlokalizowanych w budynku głównym w godz. od 7:00 do 15:00 za wyjątkiem pieczywa. Dostawy pieczywa od poniedziałku do soboty dwa razy dziennie w godzinach: od 6:00 do 7:00 - pierwsza dostawa, od 14:00 do 15:00 - druga dostawa.
5. Realizacja zamówienia powinna nastąpić najpóźniej w następnym dniu od złożenia zamówienia.
6. Za datę i miejsce dostawy uważa się wydanie towaru osobie upoważnionej do odbioru towaru.
7. Przyjęcie towaru musi być poprzedzone badaniem ilościowo-jakościowo-asortymentowym, którego dokona uprawniona osoba ze strony Zamawiającego.
8. Towar dostarczony w uzgodnionych opakowaniach, powinien mieć na opakowaniu nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji i datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do ilości przedmiotowego asortymentu oraz cykliczności dostaw.
10. Dostarczone produkty powinny spełniać najwyższe normy jakościowe wagowe wymagane dla danej grupy asortymentu, terminy przydatności do spożycia oraz wymogi sanitarno-epidemiologiczne konieczne do zapewnienia higieny przy dostawach artykułów spożywczych wymagających chłodzenia, nie wymagających
chłodzenia. Dostarczone produkty powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie.
11. W przypadku braków asortymentowych wykonawca ma obowiązek informowania o tym na piśmie, umożliwiając zamawiającemu dokonywanie zakupów u innego dostawcy, na podstawie art. 67, ust.1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
12. Jeżeli nastąpi sytuacja braku przedmiotu zamówienia wymienionego w specyfikacji wykonawca zobowiązuje się zapewnić zamiennik po uprzednim wyrażeniu zgody przez zamawiającego.
13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na produkty spożywcze - co najmniej identycznych pod względem składu, właściwości odżywczych, parametrów smakowych, terminu przydatności do spożycia itp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 427da37e-3f9c-42ff-bb14-a51241e20d5d
Biuletyn 608512-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
Regon 23017314200000
Zamawiajacy adres ulica Cieplicka
Zamawiajacy adres numer domu 69-71
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58-560
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 756 435 700,
Zamawiajacy fax 756 435 741
Zamawiajacy email sekretariat@szpitalmsw.net,
Adres strony url www.szpitalmsw.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalmsw.net
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze, 58-560 Jelenia Góra, ul. Cieplicka 69-71
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę żywności na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2021 roku.
Numer referencyjny 24/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa surowców i produktów spożywczych na potrzeby kuchni SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze oraz obiektu w Kowarach w 2021 roku. Szczegółowo przedstawione w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g i 1h do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Dostawy będą realizowane cząstkowo na podstawie składanych telefonicznie przez osoby upoważnione zamówień ilościowo-asortymentowych. 3. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego produkty spożywcze własnym transportem wraz z rozładunkiem i na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 4. Dostawa towaru do magazynów kuchni Szpitala zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego, tj. w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze, przy ul Cieplickiej 69-71 w budynku "B" - do wskazanego magazynu w godzinach od 7:00 do 13:00 lub do magazynów obiektu w Kowarach przy ul. Górniczej 22 zlokalizowanych w budynku głównym w godz. od 7:00 do 15:00 za wyjątkiem pieczywa. Dostawy pieczywa od poniedziałku do soboty dwa razy dziennie w godzinach: od 6:00 do 7:00 - pierwsza dostawa, od 14:00 do 15:00 - druga dostawa. 5. Realizacja zamówienia powinna nastąpić najpóźniej w następnym dniu od złożenia zamówienia. 6. Za datę i miejsce dostawy uważa się wydanie towaru osobie upoważnionej do odbioru towaru. 7. Przyjęcie towaru musi być poprzedzone badaniem ilościowo-jakościowo-asortymentowym, którego dokona uprawniona osoba ze strony Zamawiającego. 8. Towar dostarczony w uzgodnionych opakowaniach, powinien mieć na opakowaniu nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji i datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do ilości przedmiotowego asortymentu oraz cykliczności dostaw. 10. Dostarczone produkty powinny spełniać najwyższe normy jakościowe wagowe wymagane dla danej grupy asortymentu, terminy przydatności do spożycia oraz wymogi sanitarno-epidemiologiczne konieczne do zapewnienia higieny przy dostawach artykułów spożywczych wymagających chłodzenia, nie wymagających chłodzenia. Dostarczone produkty powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunków przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie. 11. W przypadku braków asortymentowych wykonawca ma obowiązek informowania o tym na piśmie, umożliwiając zamawiającemu dokonywanie zakupów u innego dostawcy, na podstawie art. 67, ust.1 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 12. Jeżeli nastąpi sytuacja braku przedmiotu zamówienia wymienionego w specyfikacji wykonawca zobowiązuje się zapewnić zamiennik po uprzednim wyrażeniu zgody przez zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na produkty spożywcze - co najmniej identycznych pod względem składu, właściwości odżywczych, parametrów smakowych, terminu przydatności do spożycia itp.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 8 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - załączniki od 1a do 1h do SIWZ. 4. Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe, wędliny drobiowe i wieprzowe.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce surowe i suszone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Owoce cytrusowe, owoce inne niż tropikalne, owoce pestkowe, warzywa strączkowe suszone, warzywa liściaste, warzywa kapustne, kapusta kiszona, ogórek kiszony.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce mrożone. Ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Warzywa i owoce mrożone, ryby mrożone, ryby przetworzone i konserwowane.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze, kakao, wyroby cukiernicze, kawa, herbata, sosy, przyprawy i zioła, zupy i buliony, owoce konserwowane, owoce suszone, soki, napoje i woda mineralna.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Nabiał i jego przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mleko, śmietana, twaróg, sery, jogurty.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142550-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Jaja konsumpcyjne świeże klasy L - 54500 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851220-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty z ciasta makaronowego, ciasta makaronowe nadziewane.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)