Sprzedaż i sukcesywną dostawę środków chemicznych, materiałów higienicznych i gospodarczych do utrzymania czystości w następujących jednostkach UW: Domach Studenta nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6, obiektach hotelowych HERA i Sokrates, DPN, stołówce i żłobku w okresie 2-ch lat

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608020-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków chemicznych, materiałów higienicznych i gospodarczych do utrzymania czystości w następujących jednostkach UW: Domy Studenta nr 1-6, obiekty HERA i SOKRATES, DPN, stołówka i żłobek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).Całość zamówienia obejmują TABELE A i B zwane również formularzem 3 (rozdział II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ).
3. Oferty składane w postępowaniu muszą obejmować całość zamówienia.
Uwzględnienie tylko jednej części TABELI OPZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
4. W przypadku kiedy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania artykułów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych, o parametrach identycznych lub lepszych od wskazanych przez Zamawiającego.
5. Ilości podane w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, w ramach zamówień bilansujących się w kwocie oferty.
6. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania na terenie RP i UE, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Dostarczone artykuły winny posiadać oryginalne opakowania producenta.
7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość (zawartość, kompletność, termin ważności) dostarczonych towarów. Termin ważności środków chemicznych nie powinien być krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu.
8. Dostarczanie artykułów winno być realizowane transportem własnym sprzedawcy , na jego koszt, na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez wymienione w pkt. 2 jednostki organizacyjne Uniwersytetu Warszawskiego.
9. Sprzedawca będzie zobowiązany niezwłocznie potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dostarczyć zamówione artykuły w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe pod wskazany w zamówieniu adres.
10. Sprzedawca zobowiązuje się do 5 dnia każdego miesiąca przekazać do Domu Studenta nr 6 UW zestawienie zamówień w danym miesiącu wykazując numery faktur, ich wartość, ilości i asortyment artykułów (dopuszcza się przesyłanie kopi wystawionych faktur mailem na adres podany w umowie).
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Artykuły równoważne muszą posiadać tą samą pojemność/gramaturę jaka została podana w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II-FORMULARZ 3). W rozumieniu Zamawiającego produkt równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko-chemiczne (np. konsystencja, zapach) jak produkty odpowiednie wymienione w SIWZ. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia iż oferowany produkt jest równoważny do wymaganego przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący produkty równoważne dołącza pisemne potwierdzenie równoważności. Dokumenty potwierdzające równoważność muszą być wystawione przez niezależne laboratoria, podmioty uprawnione do kontroli jakości (np. Instytut Chemii Przemysłowej, Państwowy Instytut Higieny) towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz powinny zawierać wyniki badań laboratoryjnych -analizy porównawcze w tym także karty charakterystyk dla produktów wymaganych. Koszty wykazania (w tym przeprowadzonych badań) iż dany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego obciąża w całości Wykonawcę.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ecadadf3-7e76-48e7-bd8d-b300758d3e66
Biuletyn 608020-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 12580000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 520 360
Zamawiajacy fax 225 522 507
Zamawiajacy email dzp@adm.uw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ lub Specyfikacją, należy składać w siedzibie prowadzącego postępowanie Adres: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 32
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i sukcesywną dostawę środków chemicznych, materiałów higienicznych i gospodarczych do utrzymania czystości w następujących jednostkach UW: Domach Studenta nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6, obiektach hotelowych HERA i Sokrates, DPN, stołówce i żłobku w okresie 2-ch lat
Numer referencyjny DZP-361-123/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa środków chemicznych, materiałów higienicznych i gospodarczych do utrzymania czystości w następujących jednostkach UW: Domy Studenta nr 1-6, obiekty HERA i SOKRATES, DPN, stołówka i żłobek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).Całość zamówienia obejmują TABELE A i B zwane również formularzem 3 (rozdział II Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ). 3. Oferty składane w postępowaniu muszą obejmować całość zamówienia. Uwzględnienie tylko jednej części TABELI OPZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 4. W przypadku kiedy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania artykułów określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych, o parametrach identycznych lub lepszych od wskazanych przez Zamawiającego. 5. Ilości podane w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, w ramach zamówień bilansujących się w kwocie oferty. 6. Oferowane przez Wykonawcę produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP i UE, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Dostarczone artykuły winny posiadać oryginalne opakowania producenta. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość (zawartość, kompletność, termin ważności) dostarczonych towarów. Termin ważności środków chemicznych nie powinien być krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu. 8. Dostarczanie artykułów winno być realizowane transportem własnym sprzedawcy , na jego koszt, na podstawie zgłoszeń dokonywanych przez wymienione w pkt. 2 jednostki organizacyjne Uniwersytetu Warszawskiego. 9. Sprzedawca będzie zobowiązany niezwłocznie potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz dostarczyć zamówione artykuły w terminie nie dłuższym niż 3 dni kalendarzowe pod wskazany w zamówieniu adres. 10. Sprzedawca zobowiązuje się do 5 dnia każdego miesiąca przekazać do Domu Studenta nr 6 UW zestawienie zamówień w danym miesiącu wykazując numery faktur, ich wartość, ilości i asortyment artykułów (dopuszcza się przesyłanie kopi wystawionych faktur mailem na adres podany w umowie). 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Artykuły równoważne muszą posiadać tą samą pojemność/gramaturę jaka została podana w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II-FORMULARZ 3). W rozumieniu Zamawiającego produkt równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko-chemiczne (np. konsystencja, zapach) jak produkty odpowiednie wymienione w SIWZ. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia iż oferowany produkt jest równoważny do wymaganego przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący produkty równoważne dołącza pisemne potwierdzenie równoważności. Dokumenty potwierdzające równoważność muszą być wystawione przez niezależne laboratoria, podmioty uprawnione do kontroli jakości (np. Instytut Chemii Przemysłowej, Państwowy Instytut Higieny) towarów będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz powinny zawierać wyniki badań laboratoryjnych -analizy porównawcze w tym także karty charakterystyk dla produktów wymaganych. Koszty wykazania (w tym przeprowadzonych badań) iż dany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego obciąża w całości Wykonawcę. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wykonane lub wykonywane, polegające na sprzedaży i dostawach środków chemicznych, materiałów higienicznych i gospodarczych do utrzymania czystości, o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 100.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy). Uwaga: termin 12 miesięcy nie będzie liczony w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 KC, czyli 12 miesięcy będzie oznaczało np. od dnia 05.01.2018 r. do dnia 04.01.2019 r. (nie do 05.01.2019r. jak byłoby to liczone zgodnie z KC)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowania Zamawiający żąda: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust 1 obowiązują oddzielnie każdego z Wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy wykonane lub wykonywane, polegające na sprzedaży i dostawach środków chemicznych, materiałów higienicznych i gospodarczych do utrzymania czystości o wartości umowy brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych każda z wykazanych dostaw musi trwać co najmniej 12 miesięcy i posiadać wartość brutto nie mniejszą niż 100.000,00 zł. (Do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych dostaw co najmniej przez 12 miesięcy). Uwaga: termin 12 miesięcy nie będzie liczony w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 KC, czyli 12 miesięcy będzie oznaczało np. od dnia 05.01.2018 r. do dnia 04.01.2019 r. (nie do 05.01.2019r. jak byłoby to liczone zgodnie z KC) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość dostaw sumuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. 2) Dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych (patrz adres - art. 6) lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) Formularz nr 2 - informacja o zakresie (części) zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi musi to wykazać na formularzu. 4) Formularz nr 3 – Formularz cenowy wraz z oświadczeniem dotyczącym spełnienia przez oferowane artykuły wszystkich wymagań Zamawiającego. 5) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca musi to wykazać na Formularzu nr 4 „Zobowiązanie innych podmiotów”. 6) próbki oferowanych w tabeli cenowej artykułów: a) poz. 186 worki na śmieci LDPE 60 litrów, opakowanie 25 sztuk. Należy złożyć dwie sztuki proponowanych worków. b) poz.180 worki naśmieci HD 35 litrów, opakowanie 50 sztuk. Należy złożyć dwie sztuki proponowanych worków. c) poz.122 Ściągaczka do szyb. Należy złożyć dwie sztuki proponowanych ściągaczek. d) poz.169 końcówka do mop-a sznurkowa maxi (250 g). Należy złożyć dwie sztuki proponowanych końcówek. e) poz.70 pojemnik na papier toaletowy metalowy z plastikową osłoną papieru, mocowany do ściany metalowymi śrubami. Należy złożyć dwie sztuki proponowanych pojemników W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ). 7)Zaleca się dołączenie do oferty: Formularza nr 6 - sporządzone przez Wykonawcę szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich oświadczeń i dokumentów itp.
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Kupujący dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)