Dostawa przełącznika Fibre Channel

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Edukacji Narodowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609393-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 1 szt. przełącznika Fibre Channel wraz z jego podłączeniem, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy, zwane dalej IPU zawierające załącznik - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej SOPZ).
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przełącznik na okres minimum 12 miesięcy. Zasady gwarancji zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (IPU).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 174d5ee5-6bc1-4c76-abec-6ec8bbc634d1
Biuletyn 609393-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Edukacji Narodowej
Regon 17793900000000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Chrystiana Szucha
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-918
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 474 242
Zamawiajacy fax 226 215 010
Zamawiajacy email de_men@men.gov.pl
Adres strony url https://men.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/edukacja/zamowienia-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-prawa-zamowien-publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/edukacja/zamowienia-do-ktorych-stosuje-sie-przepisy-prawa-zamowien-publicznych
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Edukacji Narodowej, al. J. Ch. Szucha 25, 00-918 Warszawa, Sekretariat Departamentu Ekonomicznego (III piętro, pok. 353).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przełącznika Fibre Channel
Numer referencyjny DE-WZP.261.12.2020.KK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa 1 szt. przełącznika Fibre Channel wraz z jego podłączeniem, instalacją, konfiguracją i wdrożeniem . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy, zwane dalej IPU zawierające załącznik - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej SOPZ). 3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przełącznik na okres minimum 12 miesięcy. Zasady gwarancji zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (IPU).
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie 15 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składa w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. dokument składa każdy z Wykonawców. 2. Mając na względzie przepis art. 26 ust. 6 ustawy, w związku z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.) [z zastrzeżeniem Rozdziału 10 ust. 11 SIWZ]: 1) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 ww. rozporządzenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W celu wskazania odpowiednich dokumentów Wykonawca załącza do oferty wypełnione oświadczenie stanowiące Załącznik nr 2A do SIWZ. 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 ww. rozporządzenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty niewymienione ZAŁĄCZANE DO OFERTY PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie aktualne na dzień składania ofert – wg treści określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie potwierdza brak podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie o którym mowa w ust. 1. 2. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. SKŁADANE PRZEZ WSZYSTKICH WYKONAWCÓW W ZAKRESIE GRUPY KAPITAŁOWEJ 3. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przekaże Wykonawcom oraz zamieści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej (link: https://www.gov.pl/web/edukacja/biuletyn-informacji-publicznej-men, zakładka: zamówienia publiczne) wzór stosownego oświadczenia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 5. W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia ww. oświadczenia. 6. Oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7 OFERTA MUSI PONADTO ZAWIERAĆ: 1) wypełniony formularz ofertowy z uwzględnieniem informacji zawartych we wzorze formularza oferty (Załącznik nr 3 do SIWZ). W formularzu oferty Wykonawca powinien jednoznacznie określić oferowany przedmiot zamówienia, 2) oświadczenia i dokumenty zgodnie z wymogami wskazanymi w Rozdziale 6 SIWZ, 3) dokument, o którym mowa w ust. 9 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy), 4) informację o Podwykonawcach zgodnie z Rozdziałem 3 ust. 10 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Wysokość wadium wynosi: 2 500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100). 3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Zapisy dotyczące wcześniejszego wygaśnięcia poręczenia/gwarancji, w zależności od okoliczności, mogą skutkować uznaniem przez Zamawiającego, że oferta nie została skutecznie zabezpieczona wadium, w szczególności w przypadku zapisów wskazujących na wygaśnięcie poręczenia/gwarancji w sytuacjach, które mogą być niezależne od woli i działań Zamawiającego. 7. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Ministerstwa Edukacji Narodowej, tj.: Narodowy Bank Polski O/Okręgowy w Warszawie 48 1010 1010 0031 2813 9120 0000 z podaniem tytułu „WADIUM: Postępowanie nr DE-WZP.261.12.2020.KK.” 8. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed wskazanym terminem składania ofert: (dzień, godzina, minuta składania ofert). 9. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 10. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) powinien zostać złożony w kasie Ministerstwa: w godz. 11.00 do 14.00 lub w innych godzinach po telefonicznym uzgodnieniu (za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt) lub zostać załączony do oferty. W przypadku złożenia oryginału poręczenia lub gwarancji w kasie Ministerstwa kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie Wykonawca powinien dołączyć do oferty wraz z kopią potwierdzenia złożenia dokumentu w kasie. 11. W przypadku wnoszenia wadium w postaci, o której mowa w ust. 10, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia lub gwarancji wystawiony przez właściwy podmiot zawierający informację o udzieleniu poręczenia/gwarancji zapłaty kwoty stanowiącej wadium w postępowaniu nr DE-WZP.261.12.2020.KK na rzecz Ministerstwa Edukacji Narodowej. Ww. dokument musi być ważny przez cały okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ oraz zawierać nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia/gwarancji do bezwarunkowej wypłaty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 12. Prawidłowo wniesione wadium musi gwarantować skuteczność żądania jego wypłaty przez cały okres związania ofertą w sytuacji, gdy zajdą przesłanki skutkujące zatrzymaniem wadium. 13. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na postawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku wycofania z rynku lub braku dostępności na rynku zaoferowanego sprzętu, dopuszcza się dostarczenie przez Wykonawcę innego sprzętu o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż wynikające z oferty; warunki dostawy oraz warunki wykonywania świadczeń gwarancyjnych pozostają bez zmian; wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu, 2) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych umowę można zmienić w zakresie sprostowania omyłek, 3) w przypadku likwidacji Zamawiającego, lub zmiany jego struktury organizacyjnej, połączenia z innym ministerstwem lub innego przekształcenia, dopuszczalne są wszelkie zmiany w zakresie dostosowującym umowę do nowej sytuacji, 4) zmiany postanowień umowy związane ze zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie dostosowującym umowę do zmienionych przepisów, 5) zmiany osób wskazanych w załączniku nr 3 do umowy na inne osoby są dopuszczalne jeżeli po zmianie Wykonawca nadal będzie spełniał wymogi wskazane w § 1 ust. 3 i 4. Przed zmianą Wykonawca okaże Zamawiającemu oryginały certyfikatów nowych osób które mają być skierowane do realizacji umowy oraz przekaże Zamawiającemu ich kopie. 3. Możliwe są również inne zmiany niż wyżej wymienione, pod warunkiem, że zmiany te będą dopuszczalne w świetle powszechnie obowiązujących przepisów, w szczególności art. 144 ustawy PZP, w tym zmiany które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy PZP. 4. Zmiany wskazane w ust. 2 i 3 nastąpią w postaci aneksu i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku zmian wskazanych w ust. 2 pkt. 1 Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uprawdopodobnieniem zajścia przesłanek uprawniających do zmiany.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 24,00
  
Kryteria Termin dostawy, podłączenia, instalacji, konfiguracji i wdrożenia przełącznika
Znaczenie 16,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)