Zakup licencji Commvault do Office 365 w celu rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego systemu kopii zapasowych oraz wdrożenie kopii zapasowych dla 400 kont.

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Centrum e-Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609603-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa 600 licencji na tworzenie kopii zapasowych środowiska chmurowego Office 365 CV-BR-MB Commvault Complete Backup & Recovery for Mailboxes & Cloud Apps, Per User, Perpetual lub dostarczenie oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania wskazane w Załączniku nr 1 do OPZ, pkt III.
2. Wdrożenie w środowisku Zamawiającego funkcjonalności kopii zapasowych środowiska chmurowego Office 365, dla 400 kont office 365 przy użyciu oprogramowania Commvault dostarczonego w ramach tego postępowania lub dostarczenie oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania wskazane w Załączniku nr 1 do OPZ, pkt III.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0087f395-b70e-47bd-8e05-757cfbf5fbcf
Biuletyn 609603-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum e-Zdrowia
Regon 001377706
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Dubois
Zamawiajacy adres numer domu 5A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-184
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5970927,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email wzp@csioz.gov.pl,
Adres strony url www.cez.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cez.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cez.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca nieposiadający możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej może złożyć ją w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie i oznakować zgodnie z opisem określonym w rozdziale X SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum e-Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji Commvault do Office 365 w celu rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego systemu kopii zapasowych oraz wdrożenie kopii zapasowych dla 400 kont.
Numer referencyjny WRZ.270.115.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa 600 licencji na tworzenie kopii zapasowych środowiska chmurowego Office 365 CV-BR-MB Commvault Complete Backup & Recovery for Mailboxes & Cloud Apps, Per User, Perpetual lub dostarczenie oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania wskazane w Załączniku nr 1 do OPZ, pkt III. 2. Wdrożenie w środowisku Zamawiającego funkcjonalności kopii zapasowych środowiska chmurowego Office 365, dla 400 kont office 365 przy użyciu oprogramowania Commvault dostarczonego w ramach tego postępowania lub dostarczenie oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania wskazane w Załączniku nr 1 do OPZ, pkt III.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 2. Zamawiający wymaga aby, wdrożenie funkcjonalności kopi zapasowych środowiska chmurowego Office 365 lub oprogramowania równoważnego nie trwało dłużej niż 14 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy. 3. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji w terminie 3 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy. 4. Rozpoczęcie wdrożenia w środowisku Zamawiającego funkcjonalności kopii zapasowych nie może być dłuższe niż 7 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każde lub jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, polegające na dostarczeniu i wdrożeniu licencji Commvault. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej: Lp. Nazwa pełnionej roli Kwalifikacje Minimalna liczba udostępnionych osób: 1. Inżynier koordynator Osoba spełniająca następujące warunki: • posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie administracji systemu kopii zapasowych Commvault. 1. Inżynier techniczny Osoba spełniająca następujące warunki: • posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie administracji systemu kopii zapasowych Commvault.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (jeżeli są wymagane), a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. V.1.2.4 SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1 lit. a) i b ) SIWZ; 3) oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, (jeżeli dotyczy). 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty, składanej w formie elektronicznej, dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do oferty składanej w formie pisemnej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być załączony do oferty w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) zmianie podlega sposób wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna dla wykonania celu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili składania ofert, nie powodujących zmiany przedmiotu Umowy; 5) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w innych przypadkach przewidzianych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Centrum e-Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa (dalej: „Centrum”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986, z późn. zm.). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych. W świetle powyższego Centrum informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Centrum e-Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, REGON: 001377706, NIP: 5251575309, skrytka ePUAP: /cezgovpl/SkrytkaESP, email: biuro@cez.gov.pl 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: IOD Centrum e-Zdrowia, 00-184 Warszawa, ul. Stanisława Dubois 5A; e-mail: iod@cez.gov.pl 3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej Centrum. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Centrum mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych zostały zawarte w rozdziale XVIII SIWZ.

Criterion

Kryteria Kwalifikacje Inżyniera koordynatora wyznaczonego do realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Kwalifikacje Inżyniera technicznego wyznaczonego do realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)