Przeprowadzenie badań ankietowych oraz wykonanie opracowania statystycznego do prowadzonego badania

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Szczeciński
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi analizy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609696-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793112009, 723160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 - Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (maksymalnie 20 pytań, w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI/CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim oraz przekazanie wyników w formie edytowalnego pliku MS Excel.
Próba:
Badanie n = 20 (10 z województwa zachodniopomorskiego i 10 z województwa lubuskiego)
Tematyka badania będzie dotyczyła aspektów finansowych funkcjonowania firm rodzinnych.
Po stronie zamawiającego jest dostarczenie narzędzia badawczego (objętość ankiety maksymalnie 20 pytań)

Część 2 - Opracowanie statystyczne dotyczące efektów działalności regionalnych funduszy rozwoju w Polsce polegające na:
 konsultacjach, merytorycznym i informatycznym opracowaniu dostarczonego formularza badawczego,
 cykliczne przeprowadzanie badania wśród regionalnych funduszy rozwoju w Polsce (co 6 miesięcy) przez okres 2 lat od daty przeprowadzenia pierwszego badania wraz z merytorycznym raportem z badania,
 analiza statystyczna zgromadzonych danych,
 przechowywanie zebranych danych przez okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Próba: opracowanie raportu n = 9 (liczba może wzrosnąć w przypadku powstania kolejnych regionalnych funduszy rozwoju)

Część 3 – opracowanie statystyczne do badania dotyczącego kształtowania kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży. Zakres prac:
 konsultacje, doradztwo na etapie tworzenia formularza (ok. 45 pytań wielokrotnego wyboru);
 konsultacje i wsparcie merytoryczne w czasie trwania badania;
 dostarczenie materiałów dotyczących wykorzystanych metod, mierników;
 korekta i dopracowanie formularzy ankietowych (pilotaż);
 kodowanie danych, wprowadzanie danych, czyszczenie danych;
 analiza statystyczna zgromadzonych danych, w tym:
• analiza struktury odpowiedzi z ankiety,
• analiza struktury odpowiedzi przez metrykę,
• analiza związków, w tym:
− tabele asocjacji (wielodzielcze),
− współczynniki Fi, C-Pearsona i V Cramera lub odpowiednie inne miary związków jakościowych w zależności od potrzeb,
− odpowiednie testy istotności (test chi kwadrat),

Zamawiający, z uwagi na nie zidentyfikowanie w zakresie przedmiotu zamówienia czynności noszących znamiona stosunku pracy nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszące znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f4ca6dd6-534c-4819-8f2c-332c03f1b988
Biuletyn 609696-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Szczeciński
Regon 00120877700000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 22a
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-453
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 4441151,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@usz.edu.pl,
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Szczeciński, Dział Zamówień Publicznych pok. 205, al. Papieża Jana Pawła II 31, 70-453 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Przeprowadzenie badań ankietowych oraz wykonanie opracowania statystycznego do prowadzonego badania
Numer referencyjny DP/371/158/20
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Część 1 - Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (maksymalnie 20 pytań, w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI/CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim oraz przekazanie wyników w formie edytowalnego pliku MS Excel. Próba: Badanie n = 20 (10 z województwa zachodniopomorskiego i 10 z województwa lubuskiego) Tematyka badania będzie dotyczyła aspektów finansowych funkcjonowania firm rodzinnych. Po stronie zamawiającego jest dostarczenie narzędzia badawczego (objętość ankiety maksymalnie 20 pytań) Część 2 - Opracowanie statystyczne dotyczące efektów działalności regionalnych funduszy rozwoju w Polsce polegające na:  konsultacjach, merytorycznym i informatycznym opracowaniu dostarczonego formularza badawczego,  cykliczne przeprowadzanie badania wśród regionalnych funduszy rozwoju w Polsce (co 6 miesięcy) przez okres 2 lat od daty przeprowadzenia pierwszego badania wraz z merytorycznym raportem z badania,  analiza statystyczna zgromadzonych danych,  przechowywanie zebranych danych przez okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania umowy. Próba: opracowanie raportu n = 9 (liczba może wzrosnąć w przypadku powstania kolejnych regionalnych funduszy rozwoju) Część 3 – opracowanie statystyczne do badania dotyczącego kształtowania kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży. Zakres prac:  konsultacje, doradztwo na etapie tworzenia formularza (ok. 45 pytań wielokrotnego wyboru);  konsultacje i wsparcie merytoryczne w czasie trwania badania;  dostarczenie materiałów dotyczących wykorzystanych metod, mierników;  korekta i dopracowanie formularzy ankietowych (pilotaż);  kodowanie danych, wprowadzanie danych, czyszczenie danych;  analiza statystyczna zgromadzonych danych, w tym: • analiza struktury odpowiedzi z ankiety, • analiza struktury odpowiedzi przez metrykę, • analiza związków, w tym: − tabele asocjacji (wielodzielcze), − współczynniki Fi, C-Pearsona i V Cramera lub odpowiednie inne miary związków jakościowych w zależności od potrzeb, − odpowiednie testy istotności (test chi kwadrat), Zamawiający, z uwagi na nie zidentyfikowanie w zakresie przedmiotu zamówienia czynności noszących znamiona stosunku pracy nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszące znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Cpv glowny przedmiot 79311200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow termin realizacji stanowi kryterium oceny Kryterium 2 dla części 1 oraz 3 obliczone zostanie w następujący sposób: Liczba punktów = T, gdzie: T - 0 pkt. – termin realizacji do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; T - 20 pkt. – termin realizacji do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; T - 40 pkt. – termin realizacji do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; Kryterium 2 dla części 2 obliczone zostanie w następujący sposób: Liczba punktów = T, gdzie: T - 0 pkt. – termin przeprowadzenia pierwszego badania do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; T - 20 pkt. – termin przeprowadzenia pierwszego badania do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy; T - 40 pkt. – termin przeprowadzenia pierwszego badania do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należytym wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej: a. dla części 1 zamówienia - co najmniej trzech usług badań metodą CAWI/CATI na rzecz uczelni wyższych o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto (każda); b. dla części 2 zamówienia – co najmniej trzech usług badań metodą CAWI/CATI na rzecz uczelni wyższych o wartości co najmniej 2 000,00 zł brutto (każda); c. dla części 3 zamówienia – co najmniej dwóch usług obejmujących wykonanie opracowania statystycznego na rzecz działalności naukowej o wartości co najmniej 2 000,00 zł brutto (każda);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu  wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie wstępne - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie wstępne - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z siwz
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (maksymalnie 20 pytań, w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI/CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim oraz przekazanie wyników w formie edytowalnego pliku MS Excel
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79311200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (maksymalnie 20 pytań, w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI/CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim oraz przekazanie wyników w formie edytowalnego pliku MS Excel
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opracowanie statystyczne dotyczące efektów działalności regionalnych funduszy rozwoju w Polsce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79311200-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opracowanie statystyczne dotyczące efektów działalności regionalnych funduszy rozwoju w Polsce
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa opracowanie statystyczne do badania dotyczącego kształtowania kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72316000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis opracowanie statystyczne do badania dotyczącego kształtowania kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)