| GuidZP400 |
be2b6965-a39e-45ba-9ee0-3029ba5b296e
|
| Biuletyn |
609538-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
|
| Regon |
15891289000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Piaseczno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 70 17 654, 70 17 655
|
| Zamawiajacy fax |
022 70 17 692
|
| Zamawiajacy email |
rzp@piaseczno.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie w części III dotyczy programu współfinansowanego ze środków UE „Piaseczyńskie przedszkolaki - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Piaseczno” nr RPMA.10.01.04-14-c478/19 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki, zapewnianie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.piaseczno.eu
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul.Kościuszki 5 kancelaria parter
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno oraz dla Przedszkola nr 5 w Piasecznie."
|
| Numer referencyjny |
spr.126/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3 części
|
| Okreslenie przedmiotu |
CZĘŚĆ I:
1. Obudowa modułowego systemu serwerowego do montażu w szafie serwerowej – szt. 1
2. Serwer dwuprocesorowy do modułowego systemu serwerowego z pkt. 1– szt. 2
3. Macierz dyskowa typu serwer NAS – szt. 1
4. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 20 szt.
Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
CZĘŚĆ II:
1. Oprogramowanie serwerowe – 6 licencji
2. Licencje dostępowe do serwera – 200 licencji.
Dostawa oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
CZĘŚĆ III
1. Projektor multimedialny – 3 szt.
Informacje dodatkowe w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej lub innego programu. Nazwa projektu lub programu. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu: pn. „Piaseczyńskie przedszkolaki - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Piaseczno” nr RPMA.10.01.04-14-c478/19 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki, zapewnianie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia. Dostawa dla Przedszkola nr 5 w Piasecznie
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Wymagany termin realizacji: do 15 dni od podpisania umowy dla części I i II i III
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
Dla części 1
wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 235.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Dla części 2
wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną dostawę licencji oprogramowania
wartości co najmniej 65.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Dla części 3 wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 8.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ;
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5;
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ;
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5b;
jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części V ust. 2 pkt. 3 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia jak poniżej:
Część 1
- wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 235.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część 2
- wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną dostawę licencji oprogramowania o wartości co
najmniej 65.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Część 3
wykaże, że wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 8.000,00 zł wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ dla części I II i III.
2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
3) W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów.
4) Ewentualne pełnomocnictwa.
5) Dowód wniesienia wadium.
6) Przedstawią wypełniony formularz rzeczowy - tabela znajdująca się w załączniku A przedstawiająca wszystkie pozycje dla oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z nazwą producenta, modelem, oferowanymi parametrami odpowiednio dla części 1 i części 2, części 3
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset złotych).W przypadku składania ofert na:
I część, wysokość wadium wynosi 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
II część, wysokość wadium wynosi 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych
III część, wysokość wadium wynosi 100 zł ( sto złotych)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
§ 7 wzoru umowy
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności z wyłączeniem formy elektronicznej.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno oraz dla Przedszkola nr 5 w Piasecznie."
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia do 15 dni od podpisania umowy dla części I
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ I:
1. Obudowa modułowego systemu serwerowego do montażu w szafie serwerowej – szt. 1
2. Serwer dwuprocesorowy do modułowego systemu serwerowego z pkt. 1– szt. 2
3. Macierz dyskowa typu serwer NAS – szt. 1
4. Laserowe urządzenie wielofunkcyjne – 20 szt.
Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno oraz dla Przedszkola nr 5 w Piasecznie."
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia do 15 dni od podpisania umowy dla części II
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ II:
1. Oprogramowanie serwerowe – 6 licencji
2. Licencje dostępowe do serwera – 200 licencji.
Dostawa oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
„Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno oraz dla Przedszkola nr 5 w Piasecznie."
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
15
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagany termin realizacji:
do 15 dni od podpisania umowy dla części III
|
| Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ III
1. Projektor multimedialny – 3 szt.
Informacje dodatkowe w tym dotyczące finansowania projektu/ programu ze środków Unii Europejskiej lub innego programu. Nazwa projektu lub programu. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu: pn. „Piaseczyńskie przedszkolaki - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Piaseczno” nr RPMA.10.01.04-14-c478/19 realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna Ograniczanie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki, zapewnianie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji elementarnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, z uwzględnieniem formalnych, nieformalnych i pozaformalnych ścieżek kształcenia umożliwiających ponowne podjęcie kształcenia i szkolenia. Dostawa dla Przedszkola nr 5 w Piasecznie
|
| | |