Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wsparciem dla oprogramowania

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610092-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera przeznaczonego do obsługi maszyn wirtualnych tworzących farmę serwerów pracującą pod kontrolą systemu VMware vSphere wraz z dostawą oprogramowania do zarządzania wirtualizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać na etapie składania oferty, że oferowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Licencje równoważne muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty, jednak niedopuszczalne jest uzupełnianie treści oferty w ramach tych wyjaśnień. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Ocena równoważności zaoferowanych licencji zostanie dokonana w oparciu o wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz złożone wraz z ofertą przez Wykonawcę dowody dla potwierdzenia równoważności. Ponadto, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest w specyfikacji technicznej oferowanego asortymentu (załącznik nr 1 do Formularza oferty) podać nazwę, producenta, model lub symbol lub numer katalogowy lub wersję oprogramowania równoważnego identyfikującego jednoznacznie oferowane oprogramowanie.
3. W każdym miejscu Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),w którym użyto znaku towarowego, nazwy lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna produkt o cechach (parametrach) zgodnych lub lepszych niż produkt określony w OPZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi wykazać, że spełniają one warunki określone w OPZ. W celu wykazania Wykonawca jest zobligowany podać nazwę produktów równoważnych, a także przeprowadzić dowód równoważności poprzez opis porównawczy parametrów produktów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w OPZ z parametrami produktów oferowanych jako równoważne. Wykonawca w celu udowodnienia, że oferuje rozwiązania równoważne ma również obowiązek wykazać w jaki sposób oferowany model licencyjny jest równoważny z modelem licencyjnym wyspecyfikowanym przez Zamawiającego w OPZ. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4dfa19cd-3e90-4caa-858f-1b74d826737a
Biuletyn 610092-N-2020
Zamawiajacy nazwa Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
Regon 36476052000000
Zamawiajacy adres ulica Chmielna
Zamawiajacy adres numer domu 132/134
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-805
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon + 48 102 21 71, 22 102 21 70
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email justyna.nowacka@akmf.pl , zakupy@akmf.pl
Adres strony url www.akmf.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.akmf.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akmf.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chmielna 132/134 (I piętro), 00-805 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem i dodatkowym wsparciem dla oprogramowania
Numer referencyjny AKMF/DZA/PZP/12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera przeznaczonego do obsługi maszyn wirtualnych tworzących farmę serwerów pracującą pod kontrolą systemu VMware vSphere wraz z dostawą oprogramowania do zarządzania wirtualizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry określone przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać na etapie składania oferty, że oferowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Licencje równoważne muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty, jednak niedopuszczalne jest uzupełnianie treści oferty w ramach tych wyjaśnień. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Ocena równoważności zaoferowanych licencji zostanie dokonana w oparciu o wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz złożone wraz z ofertą przez Wykonawcę dowody dla potwierdzenia równoważności. Ponadto, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest w specyfikacji technicznej oferowanego asortymentu (załącznik nr 1 do Formularza oferty) podać nazwę, producenta, model lub symbol lub numer katalogowy lub wersję oprogramowania równoważnego identyfikującego jednoznacznie oferowane oprogramowanie. 3. W każdym miejscu Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),w którym użyto znaku towarowego, nazwy lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna produkt o cechach (parametrach) zgodnych lub lepszych niż produkt określony w OPZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi wykazać, że spełniają one warunki określone w OPZ. W celu wykazania Wykonawca jest zobligowany podać nazwę produktów równoważnych, a także przeprowadzić dowód równoważności poprzez opis porównawczy parametrów produktów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w OPZ z parametrami produktów oferowanych jako równoważne. Wykonawca w celu udowodnienia, że oferuje rozwiązania równoważne ma również obowiązek wykazać w jaki sposób oferowany model licencyjny jest równoważny z modelem licencyjnym wyspecyfikowanym przez Zamawiającego w OPZ. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, jednakże nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenia składane wraz z ofertą: 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ wraz ze specyfikacją techniczną oferowanego asortymentu, której wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty. Specyfikacja stanowi integralną część formularza oferty. Oferta, w tym specyfikacja nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy. Brak załączonej specyfikacji technicznej oferowanego asortymentu do złożonej oferty będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy. 2) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy - sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 2) wymóg złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia dotyczy każdego z Wykonawców. 4.Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców. 5. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej akmf.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej to powyższe oświadczenie może złożyć wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 8. Istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ: "1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiana osób wyznaczonych do koordynacji umowy oraz podpisywania protokołu odbioru lub też zmiana adresów e-mail wymaga jedynie pisemnego poinformowania drugiej strony bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w Ofercie Wykonawcy, stanowiącej Załącznik nr 5, nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Ofercie Wykonawcy; 2) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy; 3) zmiana terminu po wystąpieniu „siły wyższej” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron umowy, które są poza kontrolą Stron umowy, na których czas trwania Strony nic mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z umowy); 4) zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia – w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem." Zgodnie z § 12. Istotnych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ: "1. Strony niniejszej umowy niezwłocznie wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. 2. Strony umowy zobowiązane są do potwierdzenia tego faktu dołączając do informacji oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: 1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19; 4) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy; 5) okoliczności, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 3. Na podstawie art. 15r 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) zwaną dalej „ustawą COVID-19”, w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, Zamawiający nie może potrącić kary umownej zastrzeżonej na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy lub z innych jego wierzytelności, a także nie może dochodzić zaspokojenia z zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę, nastąpiło w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii. 4. W okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii ogłoszonego w kraju w związku z COVID-19 i przez 90 dni od dnia odwołania stanu, który obowiązywał jako ostatni, bieg terminu przedawnienia roszczenia zamawiającego dotyczącego niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, nie rozpoczyna się, a rozpoczęty ulega zawieszeniu. Upływ terminu przedawnienia może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 120 dni od dnia odwołania tego ze stanów, który obowiązywał jako ostatni. 5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż okoliczności związane z COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 wpływają na należyte wykonywanie umowy, Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą dokona zmiany niniejszej umowy, w szczególności przez: 1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, 2) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 6. W przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy COVID-19 mogą wpłynąć na należyte wykonanie umowy, Zamawiający, w uzgodnieniu z Wykonawcą, może dokonać zmiany umowy, zgodnie z ust. 5."
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)