| GuidZP400 |
11aaea87-604b-46f5-a77a-3a6cda85216e
|
| Biuletyn |
609663-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Teatr KTO
|
| Regon |
35690122700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Krowoderska 74
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-158
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
126237300
|
| Zamawiajacy fax |
126338947
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@teatrkto.pl
|
| Adres strony url |
www.teatrkto.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Działanie 11.1 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.1 Rewitalizacja głównych ośrodków miejskich w regionie. Tytuł projektu: „Rewitalizacja dawnego obiektu kinoteatru Wrzos na potrzeby Teatru KTO”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM)
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.teatrkto.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.teatrkto.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Teatr KTO, ul. Krowoderska 74/13, 31-158 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MOBILNEGO SYSTEMU OŚWIETLENIA SCENICZNEGO ORAZ OŚWIETLENIA REPORTERSKIEGO DLA POTRZEB TEATRU KTO DLA ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO P.N. „REWITALIZACJA DAWNEGO OBIEKTU KINOTEATRU WRZOS NA POTRZEBY TEATRU KTO”
|
| Numer referencyjny |
2/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, wraz z transportem, mobilnego systemu oświetlenia scenicznego oraz oświetlenia reporterskiego, według specyfikacji określonej w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wielofunkcyjny charakter pracy artystycznej teatru, wymagania technologiczne podyktowane chęcią tworzenia coraz bardziej zaawansowanych widowisk oraz realizacja wydarzeń artystycznych poza definiowalną przestrzenią sali teatralnej stawiają specyficzne wymagania dla urządzeń wchodzących w skład systemu oświetleniowego. Nowoczesny i w pełni profesjonalny mobilny system oświetlenia sceny pozwoli zarówno na wystawianie spektakli teatralnych, jak i realizację koncertów muzycznych. System umożliwi w szybki i łatwy sposób zmianę charakteru wizualnego, nie tylko samej sceny, ale i całej przestrzeni w której odbywa się wydarzenie artystyczne.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Wymagania ogólne dotyczące zamawianych Urządzeń:
1) Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 r.
2) Skrzynie transportowe, o których mowa, muszą być wykonane z należytą dokładnością według wytycznych zawartych w przedmiocie i zakresie zamówienia.
3) Urządzenia, o których mowa muszą być przystosowane do współpracy z siecią energetyczną o parametrach: 230 VAC +10%/-10% 50 Hz.
4) Wymagana jest oryginalna instrukcja w języku angielskim lub w języku polskim, przy czym instrukcja w języku polskim może być instrukcją skróconą, wówczas, gdy jednocześnie dostarczona zostanie pełna instrukcja w języku angielskim.
5) Wymagana jest instrukcja serwisowa dla poszczególnych urządzeń w języku angielskim lub polskim.
6) Wymagana jest gwarancja na okres przynajmniej 24 miesięcy liczona od daty dostarczenia Przedmiotu zamówienia.
4. Konieczne jest, aby oferowane urządzenia oświetleniowe spełniły najwyższe standardy w zakresie wymogów technicznych dedykowanych zastosowaniom profesjonalnym.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjęcia na siebie i realizacji obowiązków szczegółowo opisanych w treści wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31500000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj. którzy mogą się wykazać należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednego (1) zamówienia obejmującego dostawę systemu oświetlenia o wartość brutto zamówienia co najmniej 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy PZP,
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy PZP.
d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13 -14, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dla każdej z osób dla której zgodnie z ustawą PZP informacja taka jest składana;
e) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
g) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia:
a) Materiały firmowe w języku polskim, np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentację techniczną, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowany przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry tego przedmiotu,
b) Certyfikaty CE dla przedmiotów dostawy objętych zamówieniem, jeżeli przedmioty te należą do kategorii przedmiotów, dla których Certyfikat CE jest wymagany zgodnie z przepisami prawa.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) zmiany terminu wykonania Umowy (o czas nie dłuższy niż czas trwania tych okoliczności) z uwagi na:
a) siłę wyższą (przez okoliczności siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, w szczególności takie jak: pożar, zalanie, wojna, stan wyjątkowy, zasadnicza zmiana sytuacji społeczno-gospodarczej, klęska żywiołowa),
b) działanie osób trzecich, którego nie można było przewidzieć
c) wystąpienie trudności organizacyjnych związanych z działalnością Zamawiającego, w związku koniecznością wykonywania zadań statutowych;
d) fakt, iż Przedmiot Umowy jest współfinansowany ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, a przesunięcie terminu nie będzie miało negatywnego wpływu na możliwość terminowego rozliczenia tych środków
2) obniżenie wynagrodzenia, o którym mowa § 5 ust. 1 Umowy, spowodowanego obniżeniem ceny netto Sprzętu lub obniżeniem stawki VAT;
3) zastąpienie Sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji Umowy, nowym Sprzętem posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał Sprzęt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w tym w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji Sprzętu, który ma być dostarczony, pod warunkiem, iż cena nowego Sprzętu nie ulegnie zwiększeniu i nowy Sprzęt spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
4) zastąpienie Sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji Umowy, nowym Sprzętem o wyższej jakości, w przypadkach których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, pod warunkiem, iż cena nowego Sprzętu nie ulegnie zwiększeniu i Sprzęt spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|