1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania ,,Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego dla WiMBP w Rzeszowie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje, m. in.:
1) sprzedaż na rzecz Zamawiającego fabrycznie nowego i wolnego od wszelkich wad fizycznych sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem.
2) dostawę i rozładunek sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do budynku Pracowni Digitalizacji Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 58a, 35-036 Rzeszów,
3) zainstalowanie i uruchomienie sprzętu informatycznego oraz instalację oprogramowania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Oferta zawierająca krótszy okres gwarancji niż 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia zostanie automatycznie odrzucona przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich postanowień w/w wzoru umowy.
6. Zgodnie z art. 29 pkt. 3 uPzp, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że dany materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie określić, że są równoważne.
8. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 1 uPzp, Zamawiający nie odrzuci oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 uPzp, że spełnia ona wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
9. Wszelkie koszty związane z dostawą i ewentualnym montażem sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, pokrywa Wykonawca. Wszystkie sprzęty i elementy składające się na przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
|
| GuidZP400 |
92fd7d1d-f6dc-4017-80da-22ac3adefa82
|
| Biuletyn |
609933-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna
|
| Regon |
27638600000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Sokoła
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35-010
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
(17) 8669 402 ,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
wimbp@wimbp.rzeszow.pl ,
|
| Adres strony url |
www.wimbp.rzeszow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa instytucja kultury
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wimbp.rzeszow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wimbp.rzeszow.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego dla WiMBP w Rzeszowie
|
| Numer referencyjny |
VI.261.17.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania ,,Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego dla WiMBP w Rzeszowie”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje, m. in.:
1) sprzedaż na rzecz Zamawiającego fabrycznie nowego i wolnego od wszelkich wad fizycznych sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem.
2) dostawę i rozładunek sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do budynku Pracowni Digitalizacji Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 58a, 35-036 Rzeszów,
3) zainstalowanie i uruchomienie sprzętu informatycznego oraz instalację oprogramowania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Oferta zawierająca krótszy okres gwarancji niż 12 miesięcy na całość przedmiotu zamówienia zostanie automatycznie odrzucona przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich postanowień w/w wzoru umowy.
6. Zgodnie z art. 29 pkt. 3 uPzp, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że dany materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie określić, że są równoważne.
8. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 1 uPzp, Zamawiający nie odrzuci oferty zgodnej z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą środków, o których mowa w art. 30b ust. 1 uPzp, że spełnia ona wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
9. Wszelkie koszty związane z dostawą i ewentualnym montażem sprzętu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, pokrywa Wykonawca. Wszystkie sprzęty i elementy składające się na przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-18T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca winien przedłożyć na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty.
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
9. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wskazanych powyżej, Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej, będzie zobowiązany złożyć wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 uPzp. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie.
10. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2019, poz. 369) według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem stosowanego oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne. Powyższy obowiązek nie będzie miał zastosowania w przypadku złożenia tylko jednej oferty w niniejszym postępowaniu.
11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8:
1) lit a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp,
2) lit b) i c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
12. Dokumenty, o których mowa w ust. 11 pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 11 pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
13. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
15. W przypadku reprezentacji przez pełnomocnika Wykonawca (Wykonawcy) zobowiązany jest dostarczyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
16. Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo w niniejszym paragrafie muszą być ważne na dzień składania ofert.
17. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a uPzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
18. Pełnomocnictwa, o których mowa w SIWZ, dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. Treść i forma pełnomocnictw muszą być zgodne z odpowiednimi zapisami SIWZ.
19. Dokumenty, o których mowa w SIWZ, inne niż oświadczenia i pełnomocnictwa składane są w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” lub kopii poświadczonej notarialnie.
20. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
21. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
22. Działając na podstawie art. 24aa uPzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dla danej części zamówienia, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca będzie uchylał się od zawarcia umowy na daną część zamówienia, Zamawiający będzie mógł zbadać, czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert na daną część zamówienia, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty Wykonawca dołącza, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w w/w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby), warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 uPzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1a uPzp, zastrzega możliwość unieważnienia postępowania, jeśli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie, nie zostaną mu przyznane.
|