Zakup i dostawy odzieży ochronnej, operacyjnej i roboczej oraz bielizny niemowlęcej i koców.

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Wyroby włókiennicze,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież niemowlęca,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 602611-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 331990001, 188000007, 395000007, 184110003, 395141009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1: Odzież ochronna damska
Pakiet nr 2: Odzież ochronna męska
Pakiet nr 3: Odzież operacyjna
Pakiet nr 4: Odzież robocza
Pakiet nr 5: Obuwie ochronne
Pakiet nr 6: Obuwie operacyjne
Pakiet nr 7: Kocyk polarowy
Pakiet nr 8: Pajacyk I
Pakiet nr 9: Pajacyk II
Pakiet nr 10: Ręcznik
Pakiet nr 11: Kaftanik
Pakiet nr 12: Koc akrylowy
Pakiet nr 13: Bluza piżamowa
Pakiet nr 14: Spodnie piżamowe
Pakiet nr 15: Rożek
Pakiet nr 16: Pielucha

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51bb70ae-f4d5-482d-8266-4ba591421e59
Biuletyn 602611-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Regon 69069752900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 664 000
Zamawiajacy fax 178 664 702
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Adres strony url www.szpital2.rzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital2.rzeszow.pl / https://portal.smartpzp.pl/ksw2rzeszow
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/ksw2rzeszow
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/ksw2rzeszow
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kliniczny Szpital Wojewódzki nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawy odzieży ochronnej, operacyjnej i roboczej oraz bielizny niemowlęcej i koców.
Numer referencyjny ZP250/074/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1: Odzież ochronna damska Pakiet nr 2: Odzież ochronna męska Pakiet nr 3: Odzież operacyjna Pakiet nr 4: Odzież robocza Pakiet nr 5: Obuwie ochronne Pakiet nr 6: Obuwie operacyjne Pakiet nr 7: Kocyk polarowy Pakiet nr 8: Pajacyk I Pakiet nr 9: Pajacyk II Pakiet nr 10: Ręcznik Pakiet nr 11: Kaftanik Pakiet nr 12: Koc akrylowy Pakiet nr 13: Bluza piżamowa Pakiet nr 14: Spodnie piżamowe Pakiet nr 15: Rożek Pakiet nr 16: Pielucha
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu ww. oświadczenie. (Wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3C do SIWZ). 4.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3 ppkt 1 składa: 1) Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.3.1. ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1, ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Pakiety nr 1, 2, 4: 1. Karta techniczna tkaniny potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2. (Opis przedmiotu Zamówienia- Formularze cenowe). 2. Certyfikat zgodności odzieży (wyrób gotowy) z ENV 14237:2002 „Tekstylia w systemie ochrony zdrowia” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji. 3. Certyfikat zgodności odzieży (wyrób gotowy) z PN-P-84525:1998 „Odzież robocza. Ubrania robocze” wydany przez niezależny, notyfikowany ośrodek certyfikacji. Pakiet nr 3: 1. Oświadczenia, o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu i używania dotyczy wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186). 2. Karta techniczna tkaniny potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2. (Opis przedmiotu Zamówienia- Formularze cenowe). 3. Wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 w wymaganym zakresie. 4. Instrukcja użytkowania Pakiet nr 5: Poz 2: Trzewiki robocze - Deklaracja zgodności z normą PN-EN ISO 20345 Pakiety od 1-6: 1.W celu sprawdzenia zgodności oferowanych artykułów z opisem przedmiotu zamówienia (Formularze cenowe), zamawiający wymaga od Wykonawców dostarczenia po jednej próbce (sztuce/ opakowaniu/ pakiecie: w zależności od rodzaju konfekcjonowania wymaganego asortymentu). Próbki należy opisać (oznaczyć) odnośnie którego pakietu i której pozycji dotyczą. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega prawo żądania kolejnych próbek. W przypadku, kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega prawo żądania próbek / materiałów informacyjnych, opisów, katalogów Producenta – w języku polskim wszystkich zaoferowanych wyrobów - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2 do SIWZ. Próbki, materiały informacyjne zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz oferty (dla każdego Pakietu osobno). 2) Wypełniony Formularz cenowy (dla każdego Pakietu osobno). 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 4.1.W przypadku składania ofert w wersji pisemnej: Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej należy złożyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany określono w załączniku nr 4 - projekt umowy.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@szpital2.rzeszow.pl , telefonicznie nr tel. 17 86 64 500, listownie na adres Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, kontakt osobisty w siedzibie Szpitala  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Odzież ochronna damska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1: Odzież ochronna damska
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: Odzież ochronna męska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2: Odzież ochronna męska
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Odzież operacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3: Odzież operacyjna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Odzież robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4: Odzież robocza
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: Obuwie ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5: Obuwie ochronne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6: Obuwie operacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18800000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6: Obuwie operacyjne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7: Kocyk polarowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7: Kocyk polarowy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8: Pajacyk I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18411000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8: Pajacyk I
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9: Pajacyk II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18411000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9: Pajacyk II
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10: Ręcznik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10: Ręcznik
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11: Kaftanik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18411000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11: Kaftanik
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12: Koc akrylowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39500000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12: Koc akrylowy
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13: Bluza piżamowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13: Bluza piżamowa
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14: Spodnie piżamowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14: Spodnie piżamowe
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15: Rożek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18411000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15: Rożek
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16: Pielucha
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18411000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16: Pielucha
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)