| GuidZP400 |
b4502228-48bb-449f-8560-ed3c33016b74
|
| Biuletyn |
610903-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
|
| Regon |
21073468000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
145
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
58-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-75 76 48 736
|
| Zamawiajacy fax |
0-75 76 48 684
|
| Zamawiajacy email |
zampub@mzk.jgora.pl
|
| Adres strony url |
www.mzk.jgora.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzk.jgora.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
http://miniportal.uzp.gov.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bonów świątecznych
|
| Numer referencyjny |
PN/6/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów świątecznych w formie papierowej, uprawniających Zamawiającego do ich wymiany na towary w zaproponowanych przez Wykonawcę placówkach handlu detalicznego, o równowartości odpowiadającej ich wartości nominalnej do płacenia za zakup towarów.
2. Wykonawca dostarczy bony o łącznej wartości 279.210,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście dziesięć 00/100) w następujących nominałach i ilościach: a) nominał 100 PLN – 207 szt.; b) nominał 50 PLN – 2805 szt.; c) nominał 20 PLN – 5913 szt.
3. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnego zamówienia dodatkowego, stanowiącego nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone będzie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniu dodatkowym tych samych zasad jak przy zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6, w sytuacji gdy w okresie od dnia wszczęcia postępowania do czasu realizacji umowy, nastąpi u niego wzrost zatrudnienia.
4. Zamówienie zostanie sfinansowane ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
5. Pod pojęciem bonów świątecznych należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, w formie papierowej, podlegające wymianie na towary lub usługi, z zastrzeżeniem, iż emisja bonów nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 15 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. 2020, poz. 1913).
6. Na każdym bonie Wykonawca powinien umieścić datę ważności bonu. Wymagany termin ważności bonów: min. 6 miesięcy od daty wydania bonów Zamawiającemu.
7. Bony będą realizowane na okaziciela.
8. Wykonawca dostarczy bony do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, przy czym dostawa może nastąpić w dni robocze od poniedziałku do piątku najpóźniej do godziny 14:00.
9. Odbioru bonów dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego wskazany w umowie.
10. Koszt ubezpieczenia bonów ponosi Wykonawca.
11. Zamawiający nie dopuszcza bonów, które wymagają ponoszenia jakichkolwiek innych opłat związanych z ich użytkowaniem przez Zamawiającego bądź użytkowników np. opłat związanych z realizacją transakcji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30199750-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
279210,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnego zamówienia dodatkowego, stanowiącego nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone będzie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniu dodatkowym tych samych zasad jak przy zamówieniu podstawowym. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6, w sytuacji gdy w okresie od dnia wszczęcia postępowania do czasu realizacji umowy, nastąpi u niego wzrost zatrudnienia
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji z Zamawiającym.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych w szczególności .doc, .docx, .rtf, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPolrtalu. Ofertę należy złożyć w oryginale. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu oferty opatrznej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla Wykonawców na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/).
4. Otwarcie ofert nastąpi poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
5. Otwarcie ofert jest jawne. Mając jednak na uwadze szczególną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, Zamawiający zaleca otwarcie ofert bez udziału uczestników.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny – ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny – ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny – ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz placówek handlowo-usługowych aktualnych na dzień składania ofert, realizujących bony w granicach miasta Jelenia Góra – Załącznik nr 2. (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia opracowanego przez Wykonawcę wykazu placówek obejmujący nazwę punktu handlowego, adres, branżę)
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie, w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez Strony świadczeń wynikających z umowy. Umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów.
2. Zmiana wszelkich danych kontaktowych (osoby do kontaktu numery telefonów, adresy e-mail) wskazanych w umowie będzie dopuszczalna za pisemnym powiadomieniem drugiej Strony bez konieczności sporządzania aneksu.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy dopuszczalne są w granicach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zmiany postanowień umowy muszą być dokonane na piśmie, wyłącznie w zakresie powyżej określonym, wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|