Wykonanie usługi opracowania wynikowych tablic statystycznych

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Sprawiedliwości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 604112-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722124632
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) wygenerowanie z systemu teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego (KRK) statystycznych tablic wynikowych za rok 2019 i 2020 z prawomocnych orzeczeń w sprawach karnych i karnych skarbowych zgodnie ze wzorami tablic,
b) zapisanie w postaci plików dyskowych tablic i rekordów statystycznych na płycie DVD,
c) przekazanie tablic w formie elektronicznej do Wydziału Statystycznej Informacji Zarządczej, Departamentu Strategii i Funduszy Europejskich, Ministerstwa Sprawiedliwości.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia według jednej z poniższych metod, tj. poprzez:
a) opracowanie danych z KRK za pomocą skryptów bazo-danowych. Dane KRK gromadzone są w relacyjnej bazie danych Oracle Rdb wersja 7.3. Baza pracuje w środowisku OpenVMS I64 wersja 8.4. Baza zawiera 200 tabel, w których przechowywane są informacje o około 5 500 000 dokumentach.
lub
b) modyfikację istniejącego oprogramowania generatora statystycznego w systemie teleinformatycznym Krajowego Rejestru Karnego, które umożliwi opracowanie wynikowych tablic statystycznych. Oprogramowanie jest stworzone w systemie operacyjnym HP Open VMS I64 wersja 8.4 i współpracuje z oprogramowaniem bazy danych Oracle Rdb w wersji 7.3. Niezbędna jest również umiejętność programowania w językach SQL. SQLMOD, C, L1. Zamawiający posiada dokumentację do generatora statystycznego opisującą standardowe czynności jakie należy wykonać w celu wygenerowania statystyki. Zamawiający posiada licencje deweloperskie umożliwiające kompilację kodów źródłowych w podanym środowisku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac6ebb63-5120-48f9-8c00-25d887a1bbde
Biuletyn 604112-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Sprawiedliwości
Regon 31915000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Ujazdowskie
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5212773, 5212888, 5212214
Zamawiajacy fax 22 6289785, 5212697
Zamawiajacy email judyta.kowalska@ms.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc; https://ezamowienia.ms.gov.pl
Adres strony internetowej https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/profil-nabywcy-
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/aktualne-wszczete0, https://ezamowienia.ms.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/aktualne-wszczete0, https://ezamowienia.ms.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Elektronicznie poprzez adres https://ezamowienia.ms.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej poprzez złożenie w siedzibie Zamawiającego, w tym w Biurze Podawczym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Sprawiedliwości, 00-567 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11, w tym Biuro Podawcze.
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie usługi opracowania wynikowych tablic statystycznych
Numer referencyjny BF.II.3710.57.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wygenerowanie z systemu teleinformatycznego Krajowego Rejestru Karnego (KRK) statystycznych tablic wynikowych za rok 2019 i 2020 z prawomocnych orzeczeń w sprawach karnych i karnych skarbowych zgodnie ze wzorami tablic, b) zapisanie w postaci plików dyskowych tablic i rekordów statystycznych na płycie DVD, c) przekazanie tablic w formie elektronicznej do Wydziału Statystycznej Informacji Zarządczej, Departamentu Strategii i Funduszy Europejskich, Ministerstwa Sprawiedliwości. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia według jednej z poniższych metod, tj. poprzez: a) opracowanie danych z KRK za pomocą skryptów bazo-danowych. Dane KRK gromadzone są w relacyjnej bazie danych Oracle Rdb wersja 7.3. Baza pracuje w środowisku OpenVMS I64 wersja 8.4. Baza zawiera 200 tabel, w których przechowywane są informacje o około 5 500 000 dokumentach. lub b) modyfikację istniejącego oprogramowania generatora statystycznego w systemie teleinformatycznym Krajowego Rejestru Karnego, które umożliwi opracowanie wynikowych tablic statystycznych. Oprogramowanie jest stworzone w systemie operacyjnym HP Open VMS I64 wersja 8.4 i współpracuje z oprogramowaniem bazy danych Oracle Rdb w wersji 7.3. Niezbędna jest również umiejętność programowania w językach SQL. SQLMOD, C, L1. Zamawiający posiada dokumentację do generatora statystycznego opisującą standardowe czynności jakie należy wykonać w celu wygenerowania statystyki. Zamawiający posiada licencje deweloperskie umożliwiające kompilację kodów źródłowych w podanym środowisku.
Cpv glowny przedmiot 72212463-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Informacje na temat katalogow Wykonawca wykona przedmiotowe tablice za rok 2019 i 2020 oddzielnie dla każdego roku w terminach do trzech miesięcy od dat udostępnienia Wykonawcy danych. Szczegółowe dane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są Istotnych dla Stron Postanowieniach Umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwoma usługami opracowania danych statystycznych na podstawie danych zgromadzonych w relacyjnej bazie danych systemu teleinformatycznego każda o wartości wykonanej (zrealizowanej - zakończonej) usługi nie mniejszej niż 90 000 zł brutto (z VAT). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę legitymującą się następującym doświadczeniem: Minimalna liczba personelu: 1. Wymagane doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert opracowywała dane statystyczne na podstawie danych zgromadzonych w relacyjnej bazie danych w zakresie 2 (dwóch) różnych systemów teleinformatycznych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego ustawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione A.Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. B. Do oferty Wykonawca, wymagane zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy, zobowiązany jest dołączyć wykaz osób (część A - wypełniony w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami odpowiednio na temat ich doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony w zakresie określonym w formularzu nr 2.4 do SIWZ. Uwaga: Część B „Wykazu osób” jest nieobowiązkowa tj. wypełniają ją jedynie Wykonawcy wykazujący się dodatkowym doświadczeniem wskazanych osób na potrzeby kryteriów oceny ofert. Dodatkowe doświadczenie wykazane przez Wykonawcę w kryterium oceny ofert w części B wykazu osób musi dotyczyć tych samych osób, które zostały wskazane przez Wykonawcę w części A wykazu osób na spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria a) Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria b) Dodatkowe doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)