„Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu „Inteligentny system produkcji statystyk transportu drogowego i morskiego z wykorzystaniem wielkich wolumenów danych na rzecz kształtowania polityki transportowej kraju – TRANSTAT” do Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22”

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610691-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do siedziby Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22 obejmująca: 1) Serwer w obudowie Rack Typ 1– 3 szt, 2) Serwer w obudowie Rack Typ 2 - 1 szt, 3) Licencje systemu operacyjnego serwerowego - 4 szt, 4) Serwer plików NAS w obudowie Rack - 1 szt, 5) Licencje oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych serwerów kompatybilne z dostarczonym serwerem plików NAS– 8 szt, 6) Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt, 7) Konsolę operatorską (KVM) do szafy RACK 19’’ – 1 szt, 8) Przełącznik sieciowy SWITCH 10 GbitE (48 portów) – 1 szt, 9) Szafę RACK 19’’ 42U – 1 szt. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami SIWZ, a w szczególności z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – zwanym dalej OPZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 065a725d-557f-478e-a0b6-bf5d82824448
Biuletyn 610691-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Statystyczny w Szczecinie
Regon 33169400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 0-91 459 77 00
Zamawiajacy fax 0-91 4340595
Zamawiajacy email B.Taraszkiewicz@stat.gov.pl
Adres strony url https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-szczecinie/zamowienia-publiczne/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-szczecinie/zamowienia-publiczne/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-szczecinie/zamowienia-publiczne/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferte należy złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem Operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Statystyczny w Szczecinie ul.Jana Matejki 22, pok. 720 sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu „Inteligentny system produkcji statystyk transportu drogowego i morskiego z wykorzystaniem wielkich wolumenów danych na rzecz kształtowania polityki transportowej kraju – TRANSTAT” do Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22”
Numer referencyjny USSZC-WAD.271.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem do siedziby Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22 obejmująca: 1) Serwer w obudowie Rack Typ 1– 3 szt, 2) Serwer w obudowie Rack Typ 2 - 1 szt, 3) Licencje systemu operacyjnego serwerowego - 4 szt, 4) Serwer plików NAS w obudowie Rack - 1 szt, 5) Licencje oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych serwerów kompatybilne z dostarczonym serwerem plików NAS– 8 szt, 6) Zasilacz awaryjny UPS – 1 szt, 7) Konsolę operatorską (KVM) do szafy RACK 19’’ – 1 szt, 8) Przełącznik sieciowy SWITCH 10 GbitE (48 portów) – 1 szt, 9) Szafę RACK 19’’ 42U – 1 szt. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami SIWZ, a w szczególności z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ – zwanym dalej OPZ
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. Należy złożyć oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedłoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa sprzętu informatycznego typu serwery z oprogramowaniem, o wartości minimum brutto 290 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa sprzętu informatycznego typu serwery z oprogramowaniem, o wartości minimum brutto 290 000,00 zł. Wykaz dostaw wg wzoru załącznika nr 7. do SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunku w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w Rozdz. V pkt 2.3. wraz z załączeniem dowodów, potwierdzających że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2020.1076 tj . ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia – załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający załącza wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Zmiana Umowy jest dopuszczalna w przypadku: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ, 4) Gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług- jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 5) Gdy niezbędna będzie zmiana terminu wykonania umowy z uwagi na wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, stanu wyjątkowego lub stanu klęski żywiołowej, 6) Zakończenia produkcji oferowanego sprzętu przez producenta, 7) Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: 1) W wyniku nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto Umowę, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z tego postępowania oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria napęd DWD±RW do serwera w obudowie Rack Typ 1 „N”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okablowanie konsoli operatorskiej „K”
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)