| GuidZP400 |
5131a570-61b7-4ed3-819a-0c18537b6264
|
| Biuletyn |
610588-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4
|
| Regon |
29627100000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Legionów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 2810271 do 79 w. 655
|
| Zamawiajacy fax |
322 810 270
|
| Zamawiajacy email |
dzp@szpital4.bytom.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital4.bytom.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
dzp.szpital4.bytom.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
dzp.szpital4.bytom.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty wyłącznie w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Główna SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4; Al. Legionów 10: 41-902 Bytom
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
|
| Numer referencyjny |
DZP-35/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych dla potrzeb SP ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu; Al. Legionów 10.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 A do SIWZ.
UWAGA! Zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w polskiej normie PN-EN 14885:2015.
Zamawiający wymaga spełnienia następujących norm szczegółowych:
• Dla preparatów do dezynfekcji narzędzi:
EN 14561 – dz. bakteriobójcze;
EN 14562 – dz. grzybobójcze;
EN 14563 – dz. prątkobójcze
EN 14476 – dz. wirusobójcze.
EN 13704 – dz. sporobójcze
• Dla preparatów do dezynfekcji powierzchni:
EN 13727 – dz. bakteriobójcze;
EN 13624 – dz. grzybobójcze;
EN 14476 – dz. wirusobójcze;
EN 14348 – dz. prątkobójcze
EN 13704 – dz. sporobójcze
• Dla preparatów do higienicznego mycia rąk:
EN 13727 – dz. bakteriobójcze;
EN 13624 – dz. grzybobójcze
EN 14476 – dz. wirusobójcze.
• Dla preparatów do higienicznej dezynfekcji rąk:
EN 13727 – dz. bakteriobójcze;
EN 14476 – dz. wirusobójcze.
• Dla preparatów do dezynfekcji przez zamgławianie:
NFT 72-281 – dz. bakteriobójcze, dz. grzybobójcze, dz. prątkobójcze, dz. wirusobójcze, dz sporobójcze.
Dopuszcza się metody badań równoważne do opisanych w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych przewidzianych w normach powyżej dla obszaru medycznego (jeżeli dotyczy).
UWAGI:
• Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowanie produktów w innych opakowaniach jednostkowych, obowiązuje przeliczenie ilości z zaokrągleniem do pełnych opakowań w górę.
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy na dokumentach określających zakres spektrum działania oferowanych wyrobów – wyraźnie zaznaczyli jakiego pakietu i jakiej pozycji dotyczy przedmiotowy dokument.
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna to preparaty o takiej samej postaci zawierające, jako substancje aktywne odpowiedzialne za działanie dezynfekcyjne substancje chemiczne o podobnym składzie i mechanizmie działania oraz zakresie i czasie działania p-drobnoustrojowego jak dla związków określonych w formularzu cenowym. Preparaty mogą różnić się między sobą zawartością substancji pomocniczych i rodzajem opakowania.
• Zamawiający wymaga zaoferowania preparatów, które w swoim składzie nie będą zawierały nadboranu sodu oraz ftalanów, które zgodnie z aktualizacją Dyrektywy 67/548/EWG są traktowane jako szczególnie niebezpieczne.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa pkt III 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
2. Oferta wspólna:
2.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
2.2) Wykonawcy, o których mowa powyżej przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z zapisami Rozdziału III B, pkt 7 c) SIWZ. Pełnomocnictwo to może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających ofertę wspólną.
2.3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
2.4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców aktualne oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te stanowią wstępne potwierdzenie na spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz na brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku potwierdza jego spełnienie; dopuszcza się złożenie oświadczenia łącznie, pod warunkiem, iż oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie - przez Pełnomocnika lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną).
2.5) Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 2.1).
2.6) Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę (jeżeli dotyczy w przedmiotowym postępowaniu).
2.7) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem;
2.8) Adresując ofertę przetargową, jak również wypełniając wszelkie dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
2.9) W przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Warunki powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcy
3.1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
3.2) Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Załącznik Nr 1 do SIWZ, pkt 9.1). Jeżeli Wykonawca zostawi punkty w formularzach niewypełnione (puste pola), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawców.
3.3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca się powołał, na zasadach określonych w art. 22 a) ust. 1 Upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
3.5) Zamawiający nie weryfikuje podwykonawców pod kątem braku istnienia podstaw do wykluczenia.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie przedłożonego do oferty aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na podstawie odpowiedniego zezwolenia (wymóg dotyczy Wykonawców, którzy zaoferują preparaty sklasyfikowane jako produkty lecznicze).
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Przedłożony na wezwanie Zamawiającego odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Przedłożone na wezwanie Zamawiającego zezwolenie na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ustawie z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U z 2008r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) - dotyczy Wykonawców, którzy zaoferują preparaty sklasyfikowane jako produkty lecznicze.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca:
1.1) wraz z ofertą składa:
a) Oświadczenie o posiadaniu Deklaracji Zgodności Producenta (dotyczy preparatów sklasyfikowanych, jako wyroby medyczne) – zał. Nr 1 pkt 5 a) SIWZ;
b) Oświadczenie o posiadaniu Certyfikatu Zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EEC wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy preparatów sklasyfikowanych, jako wyroby medyczne z wyjątkiem klasy I) – zał. Nr 1 pkt 5 b) SIWZ;
c) Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na obrót produktem biobójczym na terenie Polski, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U z 2002 r. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) – dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze – zał. Nr 1 pkt 5 c) SIWZ;
d) Oświadczenie o posiadaniu pozwolenia na obrót produktem leczniczym, zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczna (Dz. U z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) – dotyczy preparatów sklasyfikowanych, jako produkty lecznicze – zał. Nr 1 pkt 5 d) SIWZ;
e) Oświadczenie potwierdzające, że preparat zaoferowany w zakresie pakietu nr 8 jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny klasy II B – zał. Nr 1 pkt 6 SIWZ;
f) Oświadczenie potwierdzające że preparat zaoferowany w zakresie pakietu 12 spełnia Normę 16615 dla poz. 2 w stosunku do poz. 1;
g) Oświadczenie potwierdzające, że preparat zaoferowany w zakresie pakietu 14 spełnia Normę NFT 72-281 dotyczącą skuteczności dezynfekcji powierzchni drogą powietrzną przez fumigację.
1.2) na wezwanie Zamawiającego składa:
a) Końcowe wyniki badań potwierdzające zakres i czas działania dla zaproponowanych preparatów zgodnie z normami, o których mowa w rozdziale I ppkt 7 SIWZ zawierające informacje na której normie został przebadany zaoferowany preparat oraz jakie zastosowano szczepy- jeżeli dotyczy;
b) Oświadczenie producenta potwierdzające kompatybilność zaoferowanych przez Wykonawców preparatów w zakresie pakietu nr 4 poz. 1 i 2;
c) Oświadczenie producenta potwierdzające kompatybilność zaoferowanych przez Wykonawcę w zakresie pakietu nr 5, poz. 1 i 2 preparatów z myjką prod. Olympus;
d) Oświadczenie producenta potwierdzające kompatybilność zaoferowanych przez Wykonawcę w zakresie pakietu nr 7, poz. 1 i 2 preparatów z myjnią Medivators DSD EDGE
„UWAGA!: W sytuacjach wątpliwych Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dokumentów określających skład zaoferowanych preparatów”.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Inne dokumenty:
a) Wypełniony Zał. Nr 1 – formularz ofertowy;
b) Wypełniony Zał. Nr 1 A – formularz cenowy;
c) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopi potwierdzonej notarialnie.
d) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA!: Zgodnie z zapisami art. 24 ust. 11 Upzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Upzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Upzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 4 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferty wyłącznie w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę pod warunkiem, że będą one identyczne, co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego.
2. Oferta – pod rygorem nieważności – powinna być złożona w formie pisemnej, w języku polskim, na maszynie lub komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
3. Wszystkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski. Interpretacja treści dokumentów składanych w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, będzie realizowana w oparciu o przedmiotowe tłumaczenie.
4. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami i podpisana.
5. Zamawiający zaleca, aby oferta zawierała szczegółowy spis treści oferty.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane (podpisane) własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą ofertę.
7. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 Upzp.).
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
10. Zamawiający nie wyraża zgody na rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych.
11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 7 Upzp.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
17. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
18. Przygotowaną ofertę należy umieścić w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego oraz oznaczonej:
„PRZETARG NIEOGRANICZONY
na dostawę środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
(DZP - 35/2020)”
Nie otwierać przed dniem 27.11.2020 r. godz. 10:00
Ponadto na kopercie powinien znajdować się adres zwrotny Wykonawcy.
19. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U z 2018 r. poz. 419) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
20. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w art. 25 Upzp., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
21. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
22. Wycofanie oferty lub jej zmiany:
22.1) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert.
22.2) Zmiany, poprawki lub modyfikacje oferty muszą być złożone według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane zmiany oferty muszą zostać dodatkowo opatrzone dopiskiem „ZMIANA”. W przypadku złożenia kilku zmian należy dodatkowo opatrzyć napisem „ZMIANA NR...”.
22.3) Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie powiadomienia podpisanego przez Wykonawcę. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem „WYCOFANIE”.
22.4) W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert nie będą otwierane koperty zawierające oferty, których dotyczy wycofanie. Takie oferty zostaną odesłane Wykonawcom bez otwierania.
22.5) Koperty oznakowane dopiskiem „ZMIANA” zostaną otwarte przed otwarciem kopert zawierających oferty, których dotyczą te zmiany. Po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zmiany zostaną dołączone do oferty.
22.6) Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania na zasadach określonych w art. 84 ust. 2 ustawy pzp.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty myjąco-dezynfekcyjne do myjni-dezynfektorów wraz ze środkami konserwujacymi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do mycia, dezynfekcji i konserwacji narzędzi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty myjąco-dezynfekcyjne do myjni ultradźwiękowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji endoskopów- cz. 1 do dezynfekcji endoskopów- cz. 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji endoskopów/bronchoskopów* - cz. 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji endoskopów/bronchoskopów* - cz. 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji endoskopów/bronchoskopów* - cz. 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Chusteczki dezynfekcyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji narzędzi i sprzętów medycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty chlorowe do dezynfekcji powierzchni i przedmiotów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji małych powierzchni i przedmiotów - cz. 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji małych powierzchni i przedmiotów - cz. 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji wysokiego stopnia powierzchni dużych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji powierzchni i przedmiotów metodą zamgławiania kompatybilny z zamgławiaczem firmy Greenpol
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do odkażania skóry przed procedurami medycznymi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
16
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do odkażania ran, skóry i błon śluzowych - cz. 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
17
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do odkażania ran, skóry i błon śluzowych - cz. 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
18
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk - system otwarty
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
19
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do higienicznego i chirurgicznego mycia i odkażania rąk - system zamknięty
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
20
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk - system otwarty - cz. 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
21
|
| Zalacznik nazwa |
Wanny dezynfekcyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
22
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji dużych powierzchni
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
23
|
| Zalacznik nazwa |
Preparaty do dezynfekcji powierzchni i przedmiotów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z zapisami Załącznika nr 1A do SIWZ
|
| | |