Dostawa bonów towarowych

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Klonowica" Sp. z o.o.
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610613-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i zapewnienie realizacji bonów towarowych w formie papierowej, będących materialnymi, zindywidualizowanymi znakami legitymacyjnymi na okaziciela, reprezentującymi określoną w nich wartość pieniężną. Każdy posiadacz bonów będzie uprawniony do ich wymiany za towary lub usługi o wartości wskazanej w nominale bonu (wskazanej w jego treści wartości pieniężnej wyrażonej w złotych polskich) w punktach zajmujących się handlem, usługami, przyjmujących te znaki zamiast pieniędzy tytułem zapłaty ceny na terenie Szczecina bez żadnych opłat, prowizji lub zmniejszeń albo dyskonta.
2. Bony towarowe będące przedmiotem dostawy podlegać będą wymianie na towary i usługi w punktach wskazanych przez Wykonawcę.
3. Emisja, oferowanie lub realizacja bonów nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 ze zm.)
4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy 3.797 sztuk bonów o nominale 50,00 zł każdy.
5. Zakupy dokonywane za jednoczesnym zwrotem bonu będą nieodpłatne (wartość nominalna bonu stanowi ekwiwalent zapłaty za ceny w pieniądzu) do wysokości kwoty, na którą opiewa wartość bonu. Wykonawca albo jakakolwiek inna osoba nie może pobierać, naliczać lub potrącić z wartości realizowanego bonu jakiejkolwiek opłaty, prowizji, odsetek lub dyskonta.
6. Zakres zamówienia obejmuje:
a) bony towarowe wyłącznie w formie papierowej o nominale 50,00 zł;
b) termin realizacji bonów (termin do którego może nastąpić wymiana bonu na towary lub usługi) – nie może być krótszy niż do dnia 30.06.2021 r.;
c) realizację bonów w punktach handlowych i usługowych na terenie Szczecina, z możliwością dokonywania zakupów różnego rodzaju towarów (między innymi artykuły spożywcze, chemiczne, przemysłowe, odzieżowe).
7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia szczegółowego wykazu punktów handlowych i usługowych realizujących bony na terenie miasta Szczecina, potwierdzającego ilość punktów wykazaną w ofercie cenowej. Wykaz ten stanowić będzie załącznik do umowy.
8. Koszty i ryzyko dostawy bonów towarowych ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 358dcfe8-5c27-46d1-8513-c83211a0dd94
Biuletyn 610613-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe "Klonowica" Sp. z o.o.
Regon 81190721200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Klonowica
Zamawiajacy adres numer domu 3 c
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-241
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 4328404
Zamawiajacy fax 91 4392990
Zamawiajacy email przetargi@spak.pl
Adres strony url www.spak.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.spak.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.spak.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe „Klonowica” Sp. z o.o., ul. Klonowica 3c, 71-241 Szczecin, sekretariat (pok. 10 – I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bonów towarowych
Numer referencyjny 16/ZP-SPAK/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i zapewnienie realizacji bonów towarowych w formie papierowej, będących materialnymi, zindywidualizowanymi znakami legitymacyjnymi na okaziciela, reprezentującymi określoną w nich wartość pieniężną. Każdy posiadacz bonów będzie uprawniony do ich wymiany za towary lub usługi o wartości wskazanej w nominale bonu (wskazanej w jego treści wartości pieniężnej wyrażonej w złotych polskich) w punktach zajmujących się handlem, usługami, przyjmujących te znaki zamiast pieniędzy tytułem zapłaty ceny na terenie Szczecina bez żadnych opłat, prowizji lub zmniejszeń albo dyskonta. 2. Bony towarowe będące przedmiotem dostawy podlegać będą wymianie na towary i usługi w punktach wskazanych przez Wykonawcę. 3. Emisja, oferowanie lub realizacja bonów nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 ze zm.) 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy 3.797 sztuk bonów o nominale 50,00 zł każdy. 5. Zakupy dokonywane za jednoczesnym zwrotem bonu będą nieodpłatne (wartość nominalna bonu stanowi ekwiwalent zapłaty za ceny w pieniądzu) do wysokości kwoty, na którą opiewa wartość bonu. Wykonawca albo jakakolwiek inna osoba nie może pobierać, naliczać lub potrącić z wartości realizowanego bonu jakiejkolwiek opłaty, prowizji, odsetek lub dyskonta. 6. Zakres zamówienia obejmuje: a) bony towarowe wyłącznie w formie papierowej o nominale 50,00 zł; b) termin realizacji bonów (termin do którego może nastąpić wymiana bonu na towary lub usługi) – nie może być krótszy niż do dnia 30.06.2021 r.; c) realizację bonów w punktach handlowych i usługowych na terenie Szczecina, z możliwością dokonywania zakupów różnego rodzaju towarów (między innymi artykuły spożywcze, chemiczne, przemysłowe, odzieżowe). 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia szczegółowego wykazu punktów handlowych i usługowych realizujących bony na terenie miasta Szczecina, potwierdzającego ilość punktów wykazaną w ofercie cenowej. Wykaz ten stanowić będzie załącznik do umowy. 8. Koszty i ryzyko dostawy bonów towarowych ponosi Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Termin wydania przedmiotu dostawy maksymalnie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. opis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz oferty (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1) zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia w formie licytacji elektronicznej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w sytuacjach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. II. Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to z zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282 ze zm.) zamiast dokumentów o których mowa w § 5 pkt 4 ww. Rozporządzenia: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Liczba punktów realizujących bony na terenie miasta Szczecina
Znaczenie 70,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)