| GuidZP400 |
aebadcaf-9e78-420d-9c43-9059d8a9676b
|
| Biuletyn |
609553-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
|
| Regon |
49189318000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 18 41 41 600
|
| Zamawiajacy fax |
+48 18 41 41 700
|
| Zamawiajacy email |
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.nowosadecki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
| Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych
|
| Numer referencyjny |
ZP.272.28.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega sobie prawa do udzielenia łącznie części lub grup części.
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części 1 – serwera i urządzeń sieciowych:
1) Serwer - 1 szt.
2) Przełącznik sieciowy (switch) - 2 szt.
II. w ramach Części 2 – urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych:
1) Drukarka - 7 szt.
2) Głośniki komputerowe - 6 szt.
3) Mikrofony komputerowe - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1) oraz Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2).
|
| Cpv glowny przedmiot |
48823000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla Części 1 i Części 2: do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy.
Zamawiający nie będzie żądał takich oświadczeń lub dokumentów.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków
udziału w postępowaniu. Zamawiający nie będzie żądał takich oświadczeń lub dokumentów.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2
do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ,
b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w
Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc), sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób
określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ. 2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1
ustawy Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku
podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego podpisanego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają
okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę
wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania
oferty lub wniosku” dostępnego na stronie Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako
tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu
przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument
zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia
oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub
wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. 3. Dokumenty lub oświadczenia, o
których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale w postaci
dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za
zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca,
podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub
oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej
kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w
imieniu wykonawcy. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być przedstawione w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w pkt 15 ppkt 5
SIWZ. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne
dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z
dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym osoby/osób udzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii
dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa
lub przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z
pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiający dokona w
pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego
Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią
związanych zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia stosownych pełnomocnictw. Przyjmuje się,
że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do składania w imieniu
wykonawcy oświadczeń woli i wiedzy oraz poświadczania za zgodność z oryginałem ewentualnych
elektronicznych kopii dokumentów składanych w postępowaniu. 5. Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana
jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument
potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o
zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa
należy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lub w elektronicznej kopii
poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e
pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum zamawiający przed podpisaniem
umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Zgodnie z art. 24
ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy
zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania,
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 1076, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego
postępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych wykonawców. 7. Wykonawca może
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub
sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia. 8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego
dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część 1 - Dostawa serwera i urządzeń sieciowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48823000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
W ramach Części 1 – serwera i urządzeń sieciowych:
1) Serwer - 1 szt.
2) Przełącznik sieciowy (switch) - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część 2 - Dostawa urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
W ramach Części 2 – urządzeń drukujących i akcesoriów komputerowych:
1) Drukarka - 7 szt.
2) Głośniki komputerowe - 6 szt.
3) Mikrofony komputerowe - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2).
|
| | |