Modernizacja głównej serwerowni Starostwa Powiatowego w Policach wraz z usługami towarzyszącymi.

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Policach
Miejscowość Police
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610065-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
1) dostawy urządzeń stanowiących wyposażenie serwerowni wraz z niezbędnym oprogramowaniem,
2) modernizacji infrastruktury serwerowej, montaż instalacja i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania stanowiących wyposażenie serwerowni oraz przeniesienie wyposażenia z dotychczasowej serwerowni Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru z budynku administracyjnego mieszczącego się przy ul. Kresowej 32,34 do budynku przy ul. Tanowskiej 8.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea90bfd6-c225-412f-b91d-7c1947d631a4
Biuletyn 610065-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Policach
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tanowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Police
Zamawiajacy kod pocztowy 72-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 328 100
Zamawiajacy fax 913 178 900
Zamawiajacy email powiat@policki.pl
Adres strony url www.policki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://powiatpolicki.bip.net.pl/?c=261
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiatpolicki.bip.net.pl/?c=261
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok nr 23 (kancelaria urzędu)
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja głównej serwerowni Starostwa Powiatowego w Policach wraz z usługami towarzyszącymi.
Numer referencyjny PR.272.25.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego: 1) dostawy urządzeń stanowiących wyposażenie serwerowni wraz z niezbędnym oprogramowaniem, 2) modernizacji infrastruktury serwerowej, montaż instalacja i konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania stanowiących wyposażenie serwerowni oraz przeniesienie wyposażenia z dotychczasowej serwerowni Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru z budynku administracyjnego mieszczącego się przy ul. Kresowej 32,34 do budynku przy ul. Tanowskiej 8.
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że: a) posiada wdrożony system zarządzania jakością – na potwierdzenie do oferty należy dołączyć ważny certyfikat PN-EN ISO 9001:2015, b) posiada wdrożony System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji- na potwierdzenie powyższego do oferty należy dołączyć ważny certyfikat PN-EN ISO 27001:2017. c) Wykonawca w celu potwierdzenia kompetencji wdrożeniowych w zakresie oferowanej platformy sprzętowej musi posiadać status partnerski producenta oferowanych kluczowych rozwiązań sprzętowych (serwery, macierz, przełączniki sieciowe) co najmniej na poziomie Gold lub równoważnym. d) Wykonawca w celu potwierdzenia kompetencji wdrożeniowych w zakresie oferowanego rozwiązania do tworzenia kopii bezpieczeństwa musi posiadać status partnerski producenta oferowanego Producenta co najmniej na poziomie Gold lub równoważnym. e) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie: minimum 3 (trzy) dostawy, każda polegająca na dostawie i wdrożeniu infrastruktury IT składającej się z serwerów typu RACK, szaf serwerowych, macierzy dyskowych, serwerowych systemów operacyjnych, platformy wirtualizacyjnej, systemu tworzenia kopii zapasowych, przełączników sieciowych LAN wraz usługami wdrożeniowymi i szkoleniowymi, w tym minimum jedna o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie jeden milion złotych brutto). Potencjał techniczny - zespół projektowy – Wykaz osób należy dołączyć do oferty. f) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier platformy wirtualizacyjnej - Minimum 1 osoba posiadająca aktualny certyfikat/zaświadczenie potwierdzający posiadanie kwalifikacji na poziomie Certified Engenier w zakresie instalacji, konfiguracji i zarządzania oferowanymi systemami do wirtualizacji (aktualnej najnowszej wersji) g) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier systemów Microsoft - minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat potwierdzający kompetencje– certyfikaty MCP i MCSA. h) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier baz danych Microsoft – minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat potwierdzający kompetencje Microsoft SQL Server – certyfikaty MCP i MCTS SQL Server: Implementation and Maintenance. i) dysponuje lub będzie dysponować: Inżynier systemu tworzenia kopii bezpieczeństwa - minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat potwierdzający kompetencje inżynierskie na poziomie Certified Engenier z oferowanego rozwiązania. j) dysponuje lub będzie dysponować: Kierownik Projektu – minimum 1 osoba posiadająca ważny certyfikat metodyki prowadzenia projektów Prince2 lub równoważny.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, certyfikatów, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Wypełniony szczegółowy formularz cenowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ. 3 Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4 Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 8.3 ppkt. 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5 Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 8.4 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów 6 Odpowiednie pełnomocnictwa, gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 8.5 ppkt 1) lub w przypadku składania oferty wspólnej pkt 8.3 ppkt. 3) i 4) 7 Oświadczenie zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); 8 Wykaz oferowanych rozwiązań w postaci wypełnionego precyzyjnie i jednoznacznie załącznika Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia 9 Oświadczenia i certyfikaty wymagane na podstawie zapisów SIWZ/SOPZ.
Czy wadium 1
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości 20 000zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w zakresie terminu wykonania Przedmiotu Umowy: a) w razie wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z siły wyższej, stanu pandemii, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności, b) w razie niemożliwości wykonania Umowy z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca lub Zamawiający, a których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności. 2) W zakresie Przedmiotu Umowy: a) w przypadku, gdy oferowane przez Wykonawcę urządzenia lub części przestały być produkowane przez producenta lub przestały być dostępne na rynku Unii Europejskiej. W takim przypadku Wykonawca uprawniony jest do dostarczenia urządzeń lub części, które spełniają wymagania Załącznika nr 1; b) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy; c) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie wersji oprogramowania w przypadku zakończenia dystrybucji i braku dostępności na rynku pierwotnie oferowanej wersji oprogramowania pod warunkiem że nowsza i korzystniejsza wersja oprogramowania będzie posiadała parametry nie gorsze od pierwotnie oferowanej wersji oprogramowania i nie spowoduje podwyższenia ceny; d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy - wynikająca z okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji na oferowane serwery, macierz i przełączniki sieciowe
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Jednolitość Serwerowej Platformy Sprzętowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)