„Dostawa produktów żywnościowych do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie w 2021 roku”

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Powiat Wołowski
Miejscowość Wołów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611606-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie od dnia 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r. artykułów spożywczych (natomiast na Pakiet nr 3 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie dostawa w okresie od dnia 02 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r.) wymienionych w pakietach opisu przedmiotu zamówienia, do stołówki szkolnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie na koszt Wykonawcy zadania, w terminach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety:

Pakiet Nr 1 - art. mleczne, nabiał i jaja
(CPV: 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3)
Pakiet Nr 2 - art. z przemiału zbóż
(CPV: 15.60.00.00-4, 15.61.00.00-7, 15.61.20.00-1, 15.61.30.00-8, 15.61.33.00-1, 15.61.40.00-5)
Pakiet Nr 3 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
(CPV: 15.81.00.00-9, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.20.00-3, 15.81.30.00-0)
Pakiet Nr 4 – produkty zwierzęce, mięso, wędliny
(CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8)
Pakiet Nr 5 – warzywa i owoce
(CPV: 03.20.00.00-3, 15.33.10.00-7, 15.30.00.00-1)
Pakiet Nr 6- przyprawy, makarony, herbaty i tłuszcze roślinne
(CPV: 15.87.00.00-7, 15.86.30.00-5, 15.85.10.00-8, 15.41.10.00-2)
Pakiet Nr 7 - mrożonki
( CPV: 15.89.60.00-5, 15.33.11.00-8, 15.30.00.00-1)
Pakiet Nr 8 - pozostałe art. żywnościowe
(CPV: 15.86.10.00-1, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.33.22.00-6)
Pakiet Nr 9 - ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone
CPV: 03.31.10.00-2, 15.24.00.00-2, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7).

Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami jednostkowymi.
Szczegółowy opis i ilości artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości poszczególnych artykułów żywnościowych, określają przewidywane podstawowe zapotrzebowanie stołówki szkolnej Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie na w/w artykuły spożywcze w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze:
a) każdorazowo, po złożeniu indywidualnego zamówienia przez Zamawiającego,
b) należytej jakości odpowiadającej przepisom aktualnie obowiązującego w tym zakresie przepisom prawa i norm,
c) w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach jednostkowych lub zbiorczych w terminie nieprzekraczającym połowy okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.

Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, upoważnia Zamawiającego do odmowy przyjęcia zamawianego artykułu spożywczego. Koszty związane z odmową przyjęcia artykułu spożywczego, ponosi Wykonawca.

Wymagania organizacyjne:
1) Produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, niemrożonych, wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii;
2) Dostawa produktów żywnościowych odbywać się będzie w okresie od 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. (natomiast na Pakiet nr 3 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie dostawa w okresie od dnia 02 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r.).
3) Miejscem dostaw artykułów żywnościowych jest stołówka szkolna Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie lub inny podmiot obsługiwany przez stołówkę na terenie Powiatu Wołowskiego zgodnie z zamówieniami. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na koszt własny zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia,
4) Dostawy artykułów odbywać się będą sukcesywnie, częściami, w oparciu o telefoniczne zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, minimum trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 07:00 – 09:00 zgodnie ze złożonym zamówieniem z wyjątkiem artykułów pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich;
5) Dostawy artykułów pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich odbywać się będą codziennie w dniach od poniedziałku do soboty łącznie w godzinach 06:00 – 07:00 zgodnie ze złożonym zamówieniem z pominięciem dni świątecznych, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych, uzgodnionych z Zamawiającym;
6) Transport, opakowania oraz dostarczane artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia, muszą spełniać wymogi HACCP;
7) Wykonawca w formularzu cenowym (dla określonego pakietu) poda ceny jednostkowe na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia dla całego pakietu. Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres trwania umowy;
8) Rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie zbiorczych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 15 dni faktycznie zrealizowanych dostaw.

Wymagania dotyczące gwarancji:
Zamawiający zastrzega, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi mieć określoną datę przydatności do spożycia – wynoszącą nie mniej niż połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, że towar jest dobrej jakości i wolny od wad, na okres przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu, którego wartość odżywcza w kcal, zawartość składników naturalnych jest nie mniejsza od wartości podanej dla produktu wskazanego w kol. nr 2, a jego cechy jakościowe (granulacja, konsystencja) są nie gorsze od cech produktu wskazanego przez Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA PRZELICZEŃ. W przypadku przeliczenia przez Wykonawcę masy, ceny, bądź ilości produktów oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający informuje ponadto, iż oferty, które będą niezgodne z SIWZ (zawartość składników natural-nych oferowanych produktów będą mniejsze od podanych w formularzu cenowym w kol. Nr 2 oraz ich cechy jakościowe będą gorsze od wskazanych przez Zamawiającego) zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty które nie będą zawierać formularza cenowego oraz w któ-rych znajdować się będą istotne braki w formularzu cenowym, niepolegające na oczywistych omyłkach rachunkowych i pisarskich, zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2.

PRAWO OPCJI
Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe wskazane w poniższej tabeli. Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia.

Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu procentowym ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, o wielkości podane poniżej:

Lp. Nr pakietu Nazwa pakietu Zwiększenie ilości i wartości zamówienia podstawowego o
1 Pakiet 1 Artykuły mleczne, nabiał i jaja 30%
2 Pakiet 2 Artykuły z przemiału zbóż 30%
3 Pakiet 3 Pieczywo 30%
4 Pakiet 4 Mięso, drób i wędliny 25%
5 Pakiet 5 Warzywa i owoce 50%
6 Pakiet 6 Przyprawy , makarony, herbaty i tłuszcze roślinne 25%
7 Pakiet 7 Mrożonki 50%
8 Pakiet 8 Pozostałe artykuły żywnościowe 30%
9 Pakiet 9 Ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone 40%

Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1. Zamówienie objęte opcją realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
2. Cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę.
3. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c6ff5e2-2974-4b2a-906f-c9d54a15088b
Biuletyn 611606-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Wołowski
Regon 93193480000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Piastowski
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wołów
Zamawiajacy kod pocztowy 56-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 805 901,
Zamawiajacy fax 713 805 900
Zamawiajacy email zamowienia@powiatwolowski.pl,
Adres strony url www.powiatwolowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatwolowski.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatwolowski.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny dopuszczalna jest wyłącznie forma pisemna, przekazana za pośrednictwem operatora poczto-wego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5 (Punkt Obsługi Klienta)
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa produktów żywnościowych do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie w 2021 roku”
Numer referencyjny IZD.272.27.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie od dnia 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r. artykułów spożywczych (natomiast na Pakiet nr 3 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie dostawa w okresie od dnia 02 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r.) wymienionych w pakietach opisu przedmiotu zamówienia, do stołówki szkolnej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie na koszt Wykonawcy zadania, w terminach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje 9 pakietów z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety: Pakiet Nr 1 - art. mleczne, nabiał i jaja (CPV: 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3) Pakiet Nr 2 - art. z przemiału zbóż (CPV: 15.60.00.00-4, 15.61.00.00-7, 15.61.20.00-1, 15.61.30.00-8, 15.61.33.00-1, 15.61.40.00-5) Pakiet Nr 3 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie (CPV: 15.81.00.00-9, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.20.00-3, 15.81.30.00-0) Pakiet Nr 4 – produkty zwierzęce, mięso, wędliny (CPV: 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8) Pakiet Nr 5 – warzywa i owoce (CPV: 03.20.00.00-3, 15.33.10.00-7, 15.30.00.00-1) Pakiet Nr 6- przyprawy, makarony, herbaty i tłuszcze roślinne (CPV: 15.87.00.00-7, 15.86.30.00-5, 15.85.10.00-8, 15.41.10.00-2) Pakiet Nr 7 - mrożonki ( CPV: 15.89.60.00-5, 15.33.11.00-8, 15.30.00.00-1) Pakiet Nr 8 - pozostałe art. żywnościowe (CPV: 15.86.10.00-1, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.33.22.00-6) Pakiet Nr 9 - ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone CPV: 03.31.10.00-2, 15.24.00.00-2, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7). Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami jednostkowymi. Szczegółowy opis i ilości artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości poszczególnych artykułów żywnościowych, określają przewidywane podstawowe zapotrzebowanie stołówki szkolnej Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie na w/w artykuły spożywcze w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze: a) każdorazowo, po złożeniu indywidualnego zamówienia przez Zamawiającego, b) należytej jakości odpowiadającej przepisom aktualnie obowiązującego w tym zakresie przepisom prawa i norm, c) w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach jednostkowych lub zbiorczych w terminie nieprzekraczającym połowy okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków, upoważnia Zamawiającego do odmowy przyjęcia zamawianego artykułu spożywczego. Koszty związane z odmową przyjęcia artykułu spożywczego, ponosi Wykonawca. Wymagania organizacyjne: 1) Produkty żywnościowe będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać wszelkim normom i standardom dopuszczającym je do sprzedaży i spożycia, w przypadku mięsa i przetworów świeżych, niemrożonych, wymagane jest dopuszczenie ich do spożycia przez lekarza weterynarii; 2) Dostawa produktów żywnościowych odbywać się będzie w okresie od 04 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. (natomiast na Pakiet nr 3 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie dostawa w okresie od dnia 02 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021r.). 3) Miejscem dostaw artykułów żywnościowych jest stołówka szkolna Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie lub inny podmiot obsługiwany przez stołówkę na terenie Powiatu Wołowskiego zgodnie z zamówieniami. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na koszt własny zapewnić dostawę przedmiotu zamówienia, 4) Dostawy artykułów odbywać się będą sukcesywnie, częściami, w oparciu o telefoniczne zamówienia z jednodniowym wyprzedzeniem, minimum trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 07:00 – 09:00 zgodnie ze złożonym zamówieniem z wyjątkiem artykułów pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich; 5) Dostawy artykułów pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich odbywać się będą codziennie w dniach od poniedziałku do soboty łącznie w godzinach 06:00 – 07:00 zgodnie ze złożonym zamówieniem z pominięciem dni świątecznych, w razie potrzeby również w godzinach popołudniowych, uzgodnionych z Zamawiającym; 6) Transport, opakowania oraz dostarczane artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia, muszą spełniać wymogi HACCP; 7) Wykonawca w formularzu cenowym (dla określonego pakietu) poda ceny jednostkowe na poszczególne produkty żywnościowe oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia dla całego pakietu. Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres trwania umowy; 8) Rozliczenie z tytułu dostarczanych produktów żywnościowych będzie następować na podstawie zbiorczych faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę za okres 15 dni faktycznie zrealizowanych dostaw. Wymagania dotyczące gwarancji: Zamawiający zastrzega, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy musi mieć określoną datę przydatności do spożycia – wynoszącą nie mniej niż połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, że towar jest dobrej jakości i wolny od wad, na okres przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu, którego wartość odżywcza w kcal, zawartość składników naturalnych jest nie mniejsza od wartości podanej dla produktu wskazanego w kol. nr 2, a jego cechy jakościowe (granulacja, konsystencja) są nie gorsze od cech produktu wskazanego przez Zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA PRZELICZEŃ. W przypadku przeliczenia przez Wykonawcę masy, ceny, bądź ilości produktów oferta zostanie odrzucona. Zamawiający informuje ponadto, iż oferty, które będą niezgodne z SIWZ (zawartość składników natural-nych oferowanych produktów będą mniejsze od podanych w formularzu cenowym w kol. Nr 2 oraz ich cechy jakościowe będą gorsze od wskazanych przez Zamawiającego) zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2. Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty które nie będą zawierać formularza cenowego oraz w któ-rych znajdować się będą istotne braki w formularzu cenowym, niepolegające na oczywistych omyłkach rachunkowych i pisarskich, zostaną odrzucone zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2. PRAWO OPCJI Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe wskazane w poniższej tabeli. Zamawiający zastosuje prawo opcji w sytuacji, gdy konieczne będzie zamówienie przedmiotu zamówienia w ilości większej niż określona w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Uruchomienie części objętej prawem opcji nastąpi poprzez złożenie przez Zamawiającego informacji o uruchomieniu opcji, podając jednocześnie planowaną do zakupu ilość przedmiotu zamówienia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu procentowym ilości artykułów spożywczych przewidzianych w zamówieniu podstawowym wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, o wielkości podane poniżej: Lp. Nr pakietu Nazwa pakietu Zwiększenie ilości i wartości zamówienia podstawowego o 1 Pakiet 1 Artykuły mleczne, nabiał i jaja 30% 2 Pakiet 2 Artykuły z przemiału zbóż 30% 3 Pakiet 3 Pieczywo 30% 4 Pakiet 4 Mięso, drób i wędliny 25% 5 Pakiet 5 Warzywa i owoce 50% 6 Pakiet 6 Przyprawy , makarony, herbaty i tłuszcze roślinne 25% 7 Pakiet 7 Mrożonki 50% 8 Pakiet 8 Pozostałe artykuły żywnościowe 30% 9 Pakiet 9 Ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone 40% Zamawiający, uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej: 1. Zamówienie objęte opcją realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 2. Cena jednostkowa artykułów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać lub skorzystać w części.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, a w szczególności wykaz środków transportu spełniających wymogi przepisów prawa dopuszczające je do transportu artykułów spożywczych określonych pakietów zamówienia, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie wykazu narzędzi (zał. nr 4 do SIWZ);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych , a w szczególności wykaz środków transportu spełniających wymogi przepisów prawa dopuszczające je do transportu artykułów spożywczych określonych pakietów zamówienia, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa); 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 3) Formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) Formularz cenowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zostały zawarte we wzorze umowy - Załącznik Nr 7A i 7B do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01. 2) Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: - art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: -podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, -osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PzP, -podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami. 5) Okres przechowywania danych: a) w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.: - przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania, - dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, - w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp., 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu. 8) Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych , − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)