Modernizacja infrastruktury IT

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611614-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi W ramach realizacji zamówienia Wykonawca:
1. Dostarczy, skonfiguruje, wdroży i uruchomi do pełnej funkcjonalności środowisko serwerowe składające się z:
• Trzech fizycznych serwerów o identycznych parametrach. Serwery fizyczne będą utrzymywały wirtualne maszyny działające w środowisku HA wg poniższych zapisów
• Przestrzeni dyskowej przeznaczonej do przechowywania kopi bezpieczeństwa, obrazów maszyn wirtualnych. Przestrzeń dyskową będą tworzyły dwie macierze pracujące w trybie replikacji danych.
Dostarczone środowisko serwerowe musi zostać skonfigurowane w następujący sposób:
• Trzy identyczne serwery przeznaczone dla systemów maszyn wirtualnych hostujących aplikacje i bazy danych
• Każdy z serwerów fizycznych musi być połączony z przełącznikiem z minimum 2 interfejsami z wykorzystaniem protokołu agregacji zapewniającym większą wydajność i odporność na awarię
• Każdy serwer musi być podłączony i skonfigurowany tak aby mógł używać zasobów dyskowych z dostarczonej przestrzeni dyskowej
• Przestrzeń dyskowa musi być połączona z przełącznikiem sieci LAN, oraz bezpośrednio z serwerem
• Serwery oraz macierze będą rozmieszczone w dwóch lokalizacjach
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.

2. Dostarczy system do monitorowania serwerowni oraz punktów dystrybucyjnych. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Dostarczy, podłączy oraz uruchomi zasilacz awaryjny - UPS. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Dostarczy i zamontuje 3 sztuki klimatyzatorów składających się z jednostki zewnętrznej oraz jednostki wewnętrznej naściennej w budynku SPZOZ w Mińsku Mazowiecki, ul. Szpitalna 37, pomieszczenie serwerowni (2 szt.) oraz budynku Przychodnia Lekarska ul. Kościuszki 9, pomieszczenie serwerowni (1 szt.). Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach dostawy zdemontuje 2 sztuki klimatyzatorów w budynku SPZOZ w Mińsku Mazowiecki, ul. Szpitalna 37, pomieszczenie serwerowni.
5. Dostarczy do siedziby zamawiającego 31 zestawów komputerowych. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione
w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy OPZ zawarty jest w formularzu parametrów technicznych oraz funkcjonalnych, który stanowi załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b1ee529-b0ef-41e9-8b51-c471d11ef075
Biuletyn 611614-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 71235110000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 5065100
Zamawiajacy fax 25 7591666
Zamawiajacy email spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl
Adres strony url www.spzozmm.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzileny publiczny zespól opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozmm.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozmm.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KANCELARIA SPZOZ ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja infrastruktury IT
Numer referencyjny 52/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowi W ramach realizacji zamówienia Wykonawca: 1. Dostarczy, skonfiguruje, wdroży i uruchomi do pełnej funkcjonalności środowisko serwerowe składające się z: • Trzech fizycznych serwerów o identycznych parametrach. Serwery fizyczne będą utrzymywały wirtualne maszyny działające w środowisku HA wg poniższych zapisów • Przestrzeni dyskowej przeznaczonej do przechowywania kopi bezpieczeństwa, obrazów maszyn wirtualnych. Przestrzeń dyskową będą tworzyły dwie macierze pracujące w trybie replikacji danych. Dostarczone środowisko serwerowe musi zostać skonfigurowane w następujący sposób: • Trzy identyczne serwery przeznaczone dla systemów maszyn wirtualnych hostujących aplikacje i bazy danych • Każdy z serwerów fizycznych musi być połączony z przełącznikiem z minimum 2 interfejsami z wykorzystaniem protokołu agregacji zapewniającym większą wydajność i odporność na awarię • Każdy serwer musi być podłączony i skonfigurowany tak aby mógł używać zasobów dyskowych z dostarczonej przestrzeni dyskowej • Przestrzeń dyskowa musi być połączona z przełącznikiem sieci LAN, oraz bezpośrednio z serwerem • Serwery oraz macierze będą rozmieszczone w dwóch lokalizacjach Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Dostarczy system do monitorowania serwerowni oraz punktów dystrybucyjnych. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Dostarczy, podłączy oraz uruchomi zasilacz awaryjny - UPS. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczy i zamontuje 3 sztuki klimatyzatorów składających się z jednostki zewnętrznej oraz jednostki wewnętrznej naściennej w budynku SPZOZ w Mińsku Mazowiecki, ul. Szpitalna 37, pomieszczenie serwerowni (2 szt.) oraz budynku Przychodnia Lekarska ul. Kościuszki 9, pomieszczenie serwerowni (1 szt.). Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach dostawy zdemontuje 2 sztuki klimatyzatorów w budynku SPZOZ w Mińsku Mazowiecki, ul. Szpitalna 37, pomieszczenie serwerowni. 5. Dostarczy do siedziby zamawiającego 31 zestawów komputerowych. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2020r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy OPZ zawarty jest w formularzu parametrów technicznych oraz funkcjonalnych, który stanowi załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Pożądany termin wykonania (realizacji) zamówienia do 2020-12-15
Okreslenie warunkow działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykonywaniu zadań polegających na dostawie serwerów wraz z oprogramowaniem wirtualizacyjnym Zamawiający wymaga wykazania się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 umów (zamówień) obejmujących realizację dostaw serwerów wraz z oprogramowaniem wirtualizacyjnym o wartości min 200 tys. zł brutto każda dostawa
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, Zamawiający wymaga wykazania się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 umów (zamówień) obejmujących realizację dostaw serwerów wraz z oprogramowaniem wirtualizacyjnym o wartości min 200 tys. zł brutto każda dostawa
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – jeżeli dotyczy. 4) Formularz szczegółowy OPZ parametry techniczne oraz funkcjonalne - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ustawy, a ponadto dopuszcza zmiany: 1) zaoferowanego Przedmiotu Umowy pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na Sprzęt o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie, b) niepodwyższenia wynagrodzenia umownego; 2) zmiany części składowych zaoferowanego Sprzętu pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie, b) pod warunkiem niepodwyższenia wynagrodzenia umownego, c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych: 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Czesław Mazek, nr tel. 25 506 51 81, adres email czesław.mazek@spzozmm.pl 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Criterion

Kryteria właściwości techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)