| GuidZP400 |
aa5a973c-ab46-47f5-887a-85894ca51078
|
| Biuletyn |
610974-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
|
| Regon |
67056863500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ks. Łukasika
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
48 3639957 w. 1219
|
| Zamawiajacy fax |
48 3634873
|
| Zamawiajacy email |
wara@praca.gov.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.pupradom.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pupradom.pl i https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pupradom.pl i https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PUP w Radomiu ul. Księdza Łukasika 3; 26-612 Radom, kancelaria -pokój 114 parter
|
| Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzetu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
|
| Numer referencyjny |
ZP.26.04.2020.JP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego):
komputera AIO (all-in-one) z oprogramowaniem systemowym (45 szt.),
skanera dokumentów ( 10 szt.) ,
licencji ( 241 szt.),
klawiatury komputerowej ( 15 szt.),
myszy komputerowej ( 30 szt.), których szczegółowy opis został określony poniżej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art .24 ust 5 pkt 1 ustawy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający żąda:
1) oświadczenia Wykonawcy zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ o posiadaniu deklaracji zgodności z wymaganiami wspólnoty europejskiej lub innych dokumentów zgodnie z wymaganiami wspólnoty europejskiej, certyfikatów (CE), wymaganych przez prawo polskie, na podstawie których przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP oraz o braku naruszenia prawa w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2) W przypadku, kiedy serwis gwarancyjny będzie świadczył inny podmiot niż Wykonawca lub producent urządzeń (lub firma przez niego wskazana – w ramach gwarancji producenta) Zamawiający wymaga oświadczania tego podmiotu o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
3) Zamawiający na potwierdzenie, iż oferowane dostawy spełniają jego wymogi wymaga złożenia dokumentacji -specyfikacji technicznej /kopie kart katalogowych producentów udostępnionych przez producentów potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego określonych dla komputera ALL-IN-ONE oraz skanera dokumentów.
Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę.
UWAGA: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta sprzętu, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów (rzeczywistych) danego oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań. Forma w/w dokumentów oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy 2. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika . 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty( oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego , którą Zamawiający udzieli niezwłocznie gdy otrzyma wymagane dokumenty.
2. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę przedmiotu zamówienia za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ oraz w formularzu ofertowym.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|