Przetarg nieograniczony na dostawy warzyw, owoców i kiszonek dla Zakładu Karnego w Koszalinie.

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-25 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611403-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 32000003, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 roku do siedziby zamawiającego transportem własnym wykonawcy i na koszt wykonawcy warzyw owoców i kiszonek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4548cfeb-2c79-4c41-817d-872a90649229
Biuletyn 611403-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 12667400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strefowa
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 475 200
Zamawiajacy fax 943 410 042
Zamawiajacy email zk_koszalin@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna SW nieposiadająca osobowości prawnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Koszalinie ul. Strefowa 17 Koszalin 75-950
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawy warzyw, owoców i kiszonek dla Zakładu Karnego w Koszalinie.
Numer referencyjny D/Kw.2232.12.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez okres obowiązywania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 roku do siedziby zamawiającego transportem własnym wykonawcy i na koszt wykonawcy warzyw owoców i kiszonek.
Cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz ofertowy. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 2) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w par. 1 ust. 1 umowy. W przypadku zmian stawek podatku VAT cena może w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie, wyłącznie o różnicę pomiędzy stawką dotychczasową a stawką obowiązującą po zmianie. Zmiana ta obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów obowiązujących w tym zakresie. 3) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy.
IV 4 4 data 2020-11-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Dokumenty sporządzane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu Ilość kg Oznaczenie normy CPV Część I 1 Burak czerwony 6000 03221111-7 2 Cebula 10000 03221113-1 3 Kapusta biała 5000 03221410-3 4 Kapusta czerwona 5000 03221410-3 5 Marchew 12000 03221112-4 6 Pietruszka korzeń 2700 03221110-0 7 Por 2700 03221000-6 8 Seler korzeń 2700 03221110-0 9 Ziemniaki jadalne 100000 03212100-1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03200000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu Ilość kg Oznaczenie normy CPV Część II 1 Jabłka 3000 03222320-2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kiszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Lp. Nazwa artykułu Ilość kg Oznaczenie normy CPV Część III 1 Kapusta kiszona 4500 15331142-3
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)