| GuidZP400 |
e33bd07f-49f8-45d4-b1d8-087b45ad399e
|
| Biuletyn |
611071-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
|
| Regon |
00029855400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
dr. J. Babińskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
30-393
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48(012)6524347,
|
| Zamawiajacy fax |
+48(012)2621335
|
| Zamawiajacy email |
mjozefiak@babinski.pl,
|
| Adres strony url |
www.babinski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip.babinski.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.babinski.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. J. Babińskiego 29, 30-393 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego Małopolska-Południe
|
| Numer referencyjny |
ZP-27/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego Małopolska-Południe - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ, stanowiącym jednocześnie Kosztorys cenowy.
2) Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z Zamawiającym, a także zgodnie z zapisami projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
3) Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczony przedmiot zamówienia (wyposażenie) pochodzić będzie z bieżącej produkcji tzn. będzie wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą jego dostawy do Zamawiającego, będzie wolne od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczone do obrotu. Ponadto żaden element wyposażenia, ani żadna jego część składowa, nie będzie rekondycjonowany, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot. Ponadto posiadać będzie wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
5) Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
6) W przypadku, gdy cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia opisane zostały poprzez odwołanie się do jakichkolwiek norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zgodnie z art. 30 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, jednakże pod warunkiem, że ich parametry techniczne, użytkowe i eksploatacyjne są co najmniej takie same lub lepsze od parametrów wymienionych w załączniku do niniejszej SIWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
8) Rękojmia - wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi wynosi 24 miesiące, liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy Wykonawcy - zał. nr 1 do SIWZ;
Formularz cenowy – zał. nr 1A do SIWZ;
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 3 do SIWZ;
Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby - zał. nr 4 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert).
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie:
a) osób wskazanych w § 1 ust. 5 i 6 niniejszej umowy,
b) zastąpienia Wyposażenia, które ma być dostarczone Zamawiającemu w ramach realizacji umowy, Wyposażeniem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadało Wyposażenie będące podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji Wyposażenia, które ma być dostarczone przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż cena dostarczonego Wyposażenia nie ulegnie zwiększeniu.
4. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-26T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|