| GuidZP400 |
24d2dc30-d6b2-4f90-8484-95c5559d790a
|
| Biuletyn |
610101-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja
|
| Regon |
96135000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kajki
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
876 102 362
|
| Zamawiajacy fax |
876 102 362
|
| Zamawiajacy email |
zs6@elk.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://zs6.elk.edu.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zs6.elk.edu.pl/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
|
| Numer referencyjny |
ZS6.271.8.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych, praktycznej nauki zawodu w pracowniach gastronomicznych, zaopatrzenia kuchni internatu, żywienia zbiorowego przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części:
- część 1 - pieczywo;
- część 2 - art. spożywcze tzw. suche;
- część 3 - warzywa, owoce i jaja;
- część 4 - mięso i drób;
- część 5 - nabiał;
- część 6 - mrożonki i ryby.
Formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ zawiera wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ – Wykaz wykonanych dostaw, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ – Potwierdzenie należytego wykonania dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ – Wykaz wykonanych dostaw, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ – Potwierdzenie należytego wykonania dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy (wzór Załącznik nr 5 do SIWZ); Formularz asortymentowo-cenowy (wzór Załącznik nr 1 do SIWZ); Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór załącznik nr 6 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust 11 Ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
ZMIANY UMOWY:
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy);
2) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
3) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
4) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto.
4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem ust. 3 i z wyłączeniem ust. 1 pkt. 1).
6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.
7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy):
1) zmiany danych kontaktowych,
2) elementów formalnych umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych, praktycznej nauki zawodu w pracowniach gastronomicznych, zaopatrzenia kuchni internatu, żywienia zbiorowego przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze tzw. suche
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych, praktycznej nauki zawodu w pracowniach gastronomicznych, zaopatrzenia kuchni internatu, żywienia zbiorowego przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych, praktycznej nauki zawodu w pracowniach gastronomicznych, zaopatrzenia kuchni internatu, żywienia zbiorowego przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych, praktycznej nauki zawodu w pracowniach gastronomicznych, zaopatrzenia kuchni internatu, żywienia zbiorowego przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych, praktycznej nauki zawodu w pracowniach gastronomicznych, zaopatrzenia kuchni internatu, żywienia zbiorowego przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki i ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych, praktycznej nauki zawodu w pracowniach gastronomicznych, zaopatrzenia kuchni internatu, żywienia zbiorowego przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części
|
| | |