Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku – 5 pakietów

Data publikacji 2020-11-19
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia przesyłowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612527-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302360002, 302313000, 312133005, 323220006, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Zamówienie jest podzielone na 5 części:
- część (pakiet) 1: Sprzęt komputerowy,
- część (pakiet) 2: Monitory wraz z ich montażem
- część (pakiet) 3: Sieć pasywna,
- część (pakiet) 4: Infokiosk
- część (pakiet) 5: Podzespoły komputerowe
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III „a”, „b”, „c”, „d”, „e” niniejszej SIWZ
3.W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie (markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) produktów, patenty, źródła, szczególne procesy lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, od założonych przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34df6b17-5934-45aa-9262-5c0bcfbf9b24
Biuletyn 612527-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku
Regon 00063507500000
Zamawiajacy adres ulica Ołowianka
Zamawiajacy adres numer domu 9-13
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-751
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48583018611,
Zamawiajacy fax +48583018453
Zamawiajacy email zamowienia@nmm.pl,
Adres strony url www.nmm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.nmm.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku ul. Ołowianka 9-13, 80-751 Gdańsk, Kancelaria, pok.227
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku – 5 pakietów
Numer referencyjny ZP/27-13/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Zamówienie jest podzielone na 5 części: - część (pakiet) 1: Sprzęt komputerowy, - część (pakiet) 2: Monitory wraz z ich montażem - część (pakiet) 3: Sieć pasywna, - część (pakiet) 4: Infokiosk - część (pakiet) 5: Podzespoły komputerowe 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III „a”, „b”, „c”, „d”, „e” niniejszej SIWZ 3.W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie (markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) produktów, patenty, źródła, szczególne procesy lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, od założonych przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego (jako sprzęt komputerowy uznaje się również w tym przypadku urządzenia sieciowe, drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne) o łącznej wartości dostaw nie mniejszej niż: - część nr 1: 180 000,00 zł brutto, - część nr 2: 18 000,00 zł brutto. - część nr 3: 5 000,00 zł brutto - część nr 4: 5 000,00 zł brutto - część nr 5: 55 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 7 do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany w umowie wynikać mogą w zakresie dostawy rodzaju/modelu towaru, zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku obiektywnej, niezależnej od Wykonawcy lub Zamawiającego niemożności dostarczenia towaru, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu towaru, pod warunkiem, że towar będzie nie starszą wersją oferowanego towaru, będzie miał nie gorsze parametry, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla dostarczanego Towaru w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Zmiany umowy określone w ust. 1 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienie dla którejkolwiek ze stron. 3.W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie niezwłocznie Zamawiającego. W takiej sytuacji Strony ustalą wspólnie dalszy sposób postępowania. 4.Określone w ust. 1 warunki zmiany niniejszej umowy, stanowią jedynie uprawnienie Stron, nie stanowią zaś obowiązku Zamawiającego do uwzględniania wniosku o dokonanie zmiany umowy zgłoszonego przez Wykonawcę w trybie wskazanym w ust. 3 powyżej.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sprzęt komputerowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Monitory wraz z ich montażem
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31213300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sieć pasywna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Infokiosk
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-22T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Podzespoły komputerowe
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)