| GuidZP400 |
34df6b17-5934-45aa-9262-5c0bcfbf9b24
|
| Biuletyn |
612527-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku
|
| Regon |
00063507500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Ołowianka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9-13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-751
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48583018611,
|
| Zamawiajacy fax |
+48583018453
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@nmm.pl,
|
| Adres strony url |
www.nmm.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.nmm.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku ul. Ołowianka 9-13, 80-751 Gdańsk, Kancelaria, pok.227
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku – 5 pakietów
|
| Numer referencyjny |
ZP/27-13/PN/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Zamówienie jest podzielone na 5 części:
- część (pakiet) 1: Sprzęt komputerowy,
- część (pakiet) 2: Monitory wraz z ich montażem
- część (pakiet) 3: Sieć pasywna,
- część (pakiet) 4: Infokiosk
- część (pakiet) 5: Podzespoły komputerowe
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III „a”, „b”, „c”, „d”, „e” niniejszej SIWZ
3.W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie (markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) produktów, patenty, źródła, szczególne procesy lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, od założonych przez Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego (jako sprzęt komputerowy uznaje się również w tym przypadku urządzenia sieciowe, drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne) o łącznej wartości dostaw nie mniejszej niż:
- część nr 1: 180 000,00 zł brutto,
- część nr 2: 18 000,00 zł brutto.
- część nr 3: 5 000,00 zł brutto
- część nr 4: 5 000,00 zł brutto
- część nr 5: 55 000,00 zł brutto.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - załącznik nr 7 do oferty.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian umowy. Zmiany w umowie wynikać mogą w zakresie dostawy rodzaju/modelu towaru, zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku obiektywnej, niezależnej od Wykonawcy lub Zamawiającego niemożności dostarczenia towaru, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu towaru, pod warunkiem, że towar będzie nie starszą wersją oferowanego towaru, będzie miał nie gorsze parametry, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla dostarczanego Towaru w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2.Zmiany umowy określone w ust. 1 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienie dla którejkolwiek ze stron.
3.W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie niezwłocznie Zamawiającego. W takiej sytuacji Strony ustalą wspólnie dalszy sposób postępowania.
4.Określone w ust. 1 warunki zmiany niniejszej umowy, stanowią jedynie uprawnienie Stron, nie stanowią zaś obowiązku Zamawiającego do uwzględniania wniosku o dokonanie zmiany umowy zgłoszonego przez Wykonawcę w trybie wskazanym w ust. 3 powyżej.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:15
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sprzęt komputerowy
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Monitory wraz z ich montażem
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31213300-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sieć pasywna
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Infokiosk
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Część nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-22T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Podzespoły komputerowe
|
| | |