Zakup i dostawa 5 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Miasta Kraśnik

Data publikacji 2020-11-19
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Miasto Kraśnik
Miejscowość Kraśnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613029-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa 5 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Miasta Kraśnik”.
2. Zamówienie obejmuje:
Zakup i dostawę - 5 szt. komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym.
PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU
Procesor
Procesor wielordzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych,
o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 6500 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html.
Pojemność pamięci RAM: min. 8 GB pamięci DDR4
Karta graficzna: Zintegrowana
Dysk twardy: Dysk SSD min. 240 GB
Wyświetlacz: Ekran Full HD o min. przekątnej 39,6 cm (15,6″)
Łączność bezprzewodowa
Karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi z modułem Bluetooth
Gniazda zewnętrzne:
Combo jack (wejście/wyjście audio), RJ-45, min. 1x USB 2.0, min. 1x USB 3.x
Typ akumulatora: litowo-jonowy
Zasilacz
Kamera wbudowana w ramkę ekranu ze zintegrowanym mikrofonem
Gwarancja: min. 24 miesiące
System operacyjny: zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 Professional PL 64-bit lub równoważny.
Wskazane wyżej parametry określają minimalne wymagania Zamawiającego, Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach .
3. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym i nieużywanym. Muszą być to produkty istniejące w obrocie, nie prototypy.
4. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innych urządzeniach.
5. Wykonawca może zaoferować sprzęt jednego lub różnych producentów – w formularzu ofertowym należy wówczas wypełnić odpowiednią liczbę wierszy.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego.
7. Prawidłowość wykonania Zamówienia potwierdzi protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli obu Stron.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9823be5c-ea2f-44b7-a4db-122281841cf1
Biuletyn 613029-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Kraśnik
Regon 52410500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 84
Zamawiajacy miejscowosc Kraśnik
Zamawiajacy kod pocztowy 23-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 251 540
Zamawiajacy fax 818 252 709
Zamawiajacy email zp@krasnik.eu
Adres strony url https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa 5 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Miasta Kraśnik
Numer referencyjny WIR.FiZP.271.1.56.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa 5 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Miasta Kraśnik”. 2. Zamówienie obejmuje: Zakup i dostawę - 5 szt. komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym. PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU Procesor Procesor wielordzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 6500 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html. Pojemność pamięci RAM: min. 8 GB pamięci DDR4 Karta graficzna: Zintegrowana Dysk twardy: Dysk SSD min. 240 GB Wyświetlacz: Ekran Full HD o min. przekątnej 39,6 cm (15,6″) Łączność bezprzewodowa Karta sieci bezprzewodowej Wi-Fi z modułem Bluetooth Gniazda zewnętrzne: Combo jack (wejście/wyjście audio), RJ-45, min. 1x USB 2.0, min. 1x USB 3.x Typ akumulatora: litowo-jonowy Zasilacz Kamera wbudowana w ramkę ekranu ze zintegrowanym mikrofonem Gwarancja: min. 24 miesiące System operacyjny: zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 10 Professional PL 64-bit lub równoważny. Wskazane wyżej parametry określają minimalne wymagania Zamawiającego, Wykonawca może zaoferować sprzęt o wyższych parametrach . 3. Dostarczony sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym i nieużywanym. Muszą być to produkty istniejące w obrocie, nie prototypy. 4. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera, nieużywane oraz nieaktywowane nigdy wcześniej na innych urządzeniach. 5. Wykonawca może zaoferować sprzęt jednego lub różnych producentów – w formularzu ofertowym należy wówczas wypełnić odpowiednią liczbę wierszy. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na adres wskazany przez Zamawiającego. 7. Prawidłowość wykonania Zamówienia potwierdzi protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli obu Stron.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: do 7 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1076 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) Termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji zamówienia, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. Do okoliczności, o których mowa w zdaniu powyżej, zaliczyć należy w szczególności przypadek wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Wykonawcy losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Przypadkami siły wyższej są m.in.: powódź, pożar, trzęsienie ziemi i inne klęski żywiołowe, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, epidemie, promieniowanie lub skażenia, katastrofy komunikacyjne lub budowlane, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne (zbrojne), 3) W uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się, za zgodą zamawiającego, możliwość dostawy innych urządzeń niż zostały wskazane przez wykonawcę w ofercie. Zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego (zmiany na urządzenia, sprzęt posiadające co najmniej takie parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty) i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami: a) udokumentowana niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem urządzeń z rynku, b) pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, posiadających lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych przez Wykonawcę w ofercie. 4) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 data 2020-12-24T00:00:00+01:00

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)