Budowa monitoringu wizyjnego miasta – etap I – część aktywna II

Data publikacji 2020-11-19
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Gmina Polkowice
Miejscowość Polkowice
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia do przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611450-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322600003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Nazwa zadania: „Budowa monitoringu wizyjnego miasta – etap I – część aktywna II”

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń:

1. Akcesoria zasilające (CPV: 30237280-5):
- zasilacze do punktów kamerowych – 19 sztuk.

2. Akumulatory elektryczne (CPV: 3140000-9):
- akumulatory do punktów kamerowych – 68 sztuk.

3. Urządzenia do przesyłu danych (CPV: 32260000-3):
- przełączniki magistralne – 9 sztuk,
- przełączniki końcowe – 19 sztuk,
- komplety wkładek SFP Fo – 38 kompletów,
- wkładki SFP Cu – 40 sztuk,
- kable połączeniowe 10Gbps – 7 sztuk.

4. Bezprzewodowy system telekomunikacyjny (CPV: 32510000-1):
- zestaw radiolinii – 2 komplety.

Szczegółowe wymagania wobec zamawianego sprzętu zawarte zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ.

W formularzu ofertowym należy podać producenta oraz model oferowanego urządzenia zgodnie ze wzorem formularza wskazanym w niniejszej SIWZ. W przypadku braku/nie podania producenta lub modelu oferowanego sprzętu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ.

Wykonawcy udzielą gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 12 do 36 miesięcy – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Wykonawcy udzielą rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b802f38f-f9e9-47f4-94e6-6a28e91a56e5
Biuletyn 611450-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Polkowice
Regon 390647618
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Polkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 59-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76/847-41-26,
Zamawiajacy fax 076 72 46 780
Zamawiajacy email aromanska@ug.polkowice.pl,
Adres strony url https://bip.polkowice.eu/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.polkowice.eu/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.polkowice.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Polkowice. ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10
Nazwa nadana zamowieniu Budowa monitoringu wizyjnego miasta – etap I – część aktywna II
Numer referencyjny ZP.271.71.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Nazwa zadania: „Budowa monitoringu wizyjnego miasta – etap I – część aktywna II” Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń: 1. Akcesoria zasilające (CPV: 30237280-5): - zasilacze do punktów kamerowych – 19 sztuk. 2. Akumulatory elektryczne (CPV: 3140000-9): - akumulatory do punktów kamerowych – 68 sztuk. 3. Urządzenia do przesyłu danych (CPV: 32260000-3): - przełączniki magistralne – 9 sztuk, - przełączniki końcowe – 19 sztuk, - komplety wkładek SFP Fo – 38 kompletów, - wkładki SFP Cu – 40 sztuk, - kable połączeniowe 10Gbps – 7 sztuk. 4. Bezprzewodowy system telekomunikacyjny (CPV: 32510000-1): - zestaw radiolinii – 2 komplety. Szczegółowe wymagania wobec zamawianego sprzętu zawarte zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. W formularzu ofertowym należy podać producenta oraz model oferowanego urządzenia zgodnie ze wzorem formularza wskazanym w niniejszej SIWZ. W przypadku braku/nie podania producenta lub modelu oferowanego sprzętu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy PZP, gdyż jej treść nie odpowiada treści SIWZ. Wykonawcy udzielą gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 12 do 36 miesięcy – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie. Wykonawcy udzielą rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 32260000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Wymogi formalne: 1. Zamawiający przewiduje w przedmiotowym postępowaniu możliwość zastosowania procedury wynikającej z art. 24aa ustawy (tzw. procedury odwróconej). Oznacza to, że Zamawiający może najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawców w postępowaniu. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 11. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Termin realizacji: 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 3. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy został zamieszczony w ROZDZIALE C niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralna część. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy: 1. Zmiany niniejszej Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmiany przedstawicieli, o których mowa w § 3 ust 6 umowy, które wymagają jedynie pisemnego potwierdzenia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian w Umowie: a) w przypadku, gdy przedmiot umowy zaoferowany w ofercie zostanie w międzyczasie wycofany ze sprzedaży/produkcji albo zostanie uznany przez producenta za przestarzały, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany na produkt o nie gorszych parametrach, niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Dostawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu pisemnie, iż przedmiot Umowy opisany w § 1 niniejszej Umowy został wycofany ze sprzedaży/produkcji lub uznany przez producenta za przestarzały, jednocześnie proponując zmiany; b) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; c) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę Umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Dostawcy do ich dokonania.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ryczałtowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)