| GuidZP400 |
b23fd47b-f35f-4026-959a-f296e0acfe4a
|
| Biuletyn |
612344-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Polanka Wielka
|
| Regon |
07218188200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Długa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
61
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Polanka Wielka
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32-607
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
338 488 008,
|
| Zamawiajacy fax |
338 488 009
|
| Zamawiajacy email |
gmina@polanka-wielka.pl,
|
| Adres strony url |
www.polanka-wielka.pl
|
| Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa II Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1. Elektroniczna administracja
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.polanka-wielka.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca składa ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Polanka Wielka, ul. Długa 61, 32 - 607 Polanka Wielka
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa infrastruktury technicznej, oprogramowania (licencje i środowisko pracy) wraz z pracami wdrożeniowo – instalacyjnymi i szkoleniami w ramach projektu: „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Polanka Wielka”
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.5.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury technicznej, oprogramowania (licencje i środowisko pracy) wraz z pracami wdrożeniowo – instalacyjnymi i szkoleniami w ramach projektu: „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Polanka Wielka”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zw. dalej „OPZ”), który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. W celu weryfikacji czy oferta i proponowane przez Wykonawcę oprogramowanie spełniają określone przez Zamawiającego w OPZ wymogi Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania próbki, co do której wymagania zostały zawarte w części 10 SIWZ i w załączniku nr 2 do SIWZ – Wymagania dla próbki.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
| Data zakonczenia |
2021-10-31T00:00:00+02:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Nie dotyczy
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie przewiduje takiego warunku.
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Ci Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie niższą niż 500 000,00 zł i posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
|
| Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej za spełniony, jeżeli spełnia go jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Ci Wykonawcy, którzy:
1) w obszarze doświadczenia zawodowego, wykażą należyte, zgodne z przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej wykonanie i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujących dostaw / usług:
a) minimum 2 dostawy / usługi polegające na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej obejmujące m.in. wdrożenie systemu dziedzinowego obsługującego obszar finansowo-budżetowy, systemu elektronicznego zarządzania dokumentami o wartości minimum 300 000,00 zł brutto,
b) minimum 2 dostawy / usługi polegające na integracji systemów za pomocą usług sieciowych;
c) minimum 2 dostawy / usługi polegające na wdrożeniu portalu e-Usług, które obejmowały łącznie następujące funkcjonalności:
- udostępnianie klientowi, poprzez autoryzowany dostęp za pośrednictwem platformy ePUAP lub wykorzystanie do uwierzytelniania się w portalu e-Usług Krajowego Węzła tożsamości (login.gov.pl), danych dotyczących zobowiązań klienta, - możliwość dokonania przez klienta płatności on-line wskazanych zobowiązań z wykorzystaniem ekspresowych (operatora) przelewów elektronicznych,- możliwość wysyłania ogólnych oraz spersonalizowanych wiadomości sms i mail do klientów. W tym co najmniej 1 zamówienie, o którym mowa w tiret trzeci, musi obejmować wdrożenie portalu e-Usług o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w obszarze doświadczenia zawodowego za spełniony, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wykaże się realizacją minimum trzech wymaganych usług (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) a pozostali wykonawcy minimum jedną usługą. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie posiada żadnego doświadczenia.
2) w obszarze potencjału technicznego, wykażą się dysponowaniem następującymi narzędziami i urządzeniami:
Zamawiający nie przewiduje takiego warunku.
3) w obszarze kwalifikacji zawodowych skierowanie do realizacji zamówienia osób, z których:
a) co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika projektu – posiadającą wykształcenie wyższe, certyfikat z zakresu zarządzania projektami oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami polegającymi na wdrażaniu systemów informatycznych,
b) co najmniej dwiema osobami na stanowisku wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób,
c) co najmniej dwiema osobami na stanowisku programisty – posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne, oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie programowania i integracji systemów informatycznych.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w obszarze kwalifikacji zawodowych za spełniony, gdy spełnia go jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających warunki określone w części 5 SIWZ, tj.:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
6) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających warunki określone w części 5 SIWZ, tj.:
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3, ppkt 2) lit. a) SIWZ;
2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych Wykonawcy, o których mowa w pkt. 5.3, ppkt 2) lit. b) SIWZ w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
3) wykazu dostaw lub usług, o których mowa w pkt. 5.3, ppkt 3) lit. a) SIWZ wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ,
4) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 5.3, ppkt 3) lit. c) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz ofertowy, o którym mowa w pkt. 10.10 SIWZ, wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego;
2) próbka oferty, przygotowana zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt. 10.7 – 10.9 SIWZ;
3) stosownie do art. 25a ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, których wzór zawiera załącznik nr 4 i nr 5 do SIWZ;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania:
a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów; pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), zgodnie z częścią nr 20 SIWZ.
5) dokument, z którego wynika jednoznaczne zobowiązanie się podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli dotyczy;
6) informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp w przypadku, jeśli wybór danej oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług – jeżeli dotyczy.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.11.2020 r. do godz. 10:00.
Szczegóły dot. wniesienia wadium określone zostały w części 8 SIWZ.
|
| Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
| IV 4 4 jezyki |
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1 Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający: Gmina Polanka Wielka reprezentowana przez Wójta Gminy Polanka Wielka;
- administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych. Kontakt do IOD e-mail: iod@polanka-wielka.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę infrastruktury technicznej, oprogramowania (licencje i środowisko pracy) wraz z pracami wdrożeniowo – instalacyjnymi i szkoleniami w ramach projektu: „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Polanka Wielka” w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2 Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków wynikających z RODO, w szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
3 Ponadto Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
4 W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca składa, za pośrednictwem formularza ofertowego (którego wzór znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, por. pkt 18), oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
|