„Dostawa infrastruktury technicznej, oprogramowania (licencje i środowisko pracy) wraz z pracami wdrożeniowo – instalacyjnymi i szkoleniami w ramach projektu: „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Polanka Wielka”

Data publikacji 2020-11-19
Data zakończenia 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Gmina Polanka Wielka
Miejscowość Polanka Wielka
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612344-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury technicznej, oprogramowania (licencje i środowisko pracy) wraz z pracami wdrożeniowo – instalacyjnymi i szkoleniami w ramach projektu: „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Polanka Wielka”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zw. dalej „OPZ”), który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. W celu weryfikacji czy oferta i proponowane przez Wykonawcę oprogramowanie spełniają określone przez Zamawiającego w OPZ wymogi Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania próbki, co do której wymagania zostały zawarte w części 10 SIWZ i w załączniku nr 2 do SIWZ – Wymagania dla próbki.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b23fd47b-f35f-4026-959a-f296e0acfe4a
Biuletyn 612344-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Polanka Wielka
Regon 07218188200000
Zamawiajacy adres ulica Długa
Zamawiajacy adres numer domu 61
Zamawiajacy miejscowosc Polanka Wielka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-607
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 488 008,
Zamawiajacy fax 338 488 009
Zamawiajacy email gmina@polanka-wielka.pl,
Adres strony url www.polanka-wielka.pl
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa II Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.1. Elektroniczna administracja
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.polanka-wielka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Polanka Wielka, ul. Długa 61, 32 - 607 Polanka Wielka
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa infrastruktury technicznej, oprogramowania (licencje i środowisko pracy) wraz z pracami wdrożeniowo – instalacyjnymi i szkoleniami w ramach projektu: „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Polanka Wielka”
Numer referencyjny ZP.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury technicznej, oprogramowania (licencje i środowisko pracy) wraz z pracami wdrożeniowo – instalacyjnymi i szkoleniami w ramach projektu: „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Polanka Wielka”. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zw. dalej „OPZ”), który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. W celu weryfikacji czy oferta i proponowane przez Wykonawcę oprogramowanie spełniają określone przez Zamawiającego w OPZ wymogi Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania próbki, co do której wymagania zostały zawarte w części 10 SIWZ i w załączniku nr 2 do SIWZ – Wymagania dla próbki.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Nie dotyczy
Data zakonczenia 2021-10-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Nie dotyczy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie przewiduje takiego warunku.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Ci Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie niższą niż 500 000,00 zł i posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej za spełniony, jeżeli spełnia go jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Ci Wykonawcy, którzy: 1) w obszarze doświadczenia zawodowego, wykażą należyte, zgodne z przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej wykonanie i prawidłowe ukończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujących dostaw / usług: a) minimum 2 dostawy / usługi polegające na wdrożeniu systemu informatycznego wspierającego realizację zadań administracji publicznej obejmujące m.in. wdrożenie systemu dziedzinowego obsługującego obszar finansowo-budżetowy, systemu elektronicznego zarządzania dokumentami o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, b) minimum 2 dostawy / usługi polegające na integracji systemów za pomocą usług sieciowych; c) minimum 2 dostawy / usługi polegające na wdrożeniu portalu e-Usług, które obejmowały łącznie następujące funkcjonalności: - udostępnianie klientowi, poprzez autoryzowany dostęp za pośrednictwem platformy ePUAP lub wykorzystanie do uwierzytelniania się w portalu e-Usług Krajowego Węzła tożsamości (login.gov.pl), danych dotyczących zobowiązań klienta, - możliwość dokonania przez klienta płatności on-line wskazanych zobowiązań z wykorzystaniem ekspresowych (operatora) przelewów elektronicznych,- możliwość wysyłania ogólnych oraz spersonalizowanych wiadomości sms i mail do klientów. W tym co najmniej 1 zamówienie, o którym mowa w tiret trzeci, musi obejmować wdrożenie portalu e-Usług o wartości minimum 150 000,00 zł brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w obszarze doświadczenia zawodowego za spełniony, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wykaże się realizacją minimum trzech wymaganych usług (jedna usługa rozumiana jako jedna umowa) a pozostali wykonawcy minimum jedną usługą. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie posiada żadnego doświadczenia. 2) w obszarze potencjału technicznego, wykażą się dysponowaniem następującymi narzędziami i urządzeniami: Zamawiający nie przewiduje takiego warunku. 3) w obszarze kwalifikacji zawodowych skierowanie do realizacji zamówienia osób, z których: a) co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika projektu – posiadającą wykształcenie wyższe, certyfikat z zakresu zarządzania projektami oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami polegającymi na wdrażaniu systemów informatycznych, b) co najmniej dwiema osobami na stanowisku wdrożeniowca systemów informatycznych – posiadających wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób, c) co najmniej dwiema osobami na stanowisku programisty – posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne, oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie programowania i integracji systemów informatycznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w obszarze kwalifikacji zawodowych za spełniony, gdy spełnia go jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających warunki określone w części 5 SIWZ, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, 6) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających warunki określone w części 5 SIWZ, tj.: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3, ppkt 2) lit. a) SIWZ; 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych Wykonawcy, o których mowa w pkt. 5.3, ppkt 2) lit. b) SIWZ w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 3) wykazu dostaw lub usług, o których mowa w pkt. 5.3, ppkt 3) lit. a) SIWZ wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, 4) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w pkt. 5.3, ppkt 3) lit. c) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy, o którym mowa w pkt. 10.10 SIWZ, wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego; 2) próbka oferty, przygotowana zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt. 10.7 – 10.9 SIWZ; 3) stosownie do art. 25a ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, których wzór zawiera załącznik nr 4 i nr 5 do SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów; pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), zgodnie z częścią nr 20 SIWZ. 5) dokument, z którego wynika jednoznaczne zobowiązanie się podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli dotyczy; 6) informacja, o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp w przypadku, jeśli wybór danej oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług – jeżeli dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.11.2020 r. do godz. 10:00. Szczegóły dot. wniesienia wadium określone zostały w części 8 SIWZ.
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody Nie dotyczy
IV 4 4 jezyki Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1 Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający: Gmina Polanka Wielka reprezentowana przez Wójta Gminy Polanka Wielka; - administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych. Kontakt do IOD e-mail: iod@polanka-wielka.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę infrastruktury technicznej, oprogramowania (licencje i środowisko pracy) wraz z pracami wdrożeniowo – instalacyjnymi i szkoleniami w ramach projektu: „Wdrożenie elektronicznych usług i administracji w Gminie Polanka Wielka” w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2 Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków wynikających z RODO, w szczególności obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 3 Ponadto Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 4 W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca składa, za pośrednictwem formularza ofertowego (którego wzór znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, por. pkt 18), oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Criterion

Kryteria 4) optymalizacja techniczna
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 1) cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 3) platforma bazodanowa
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 2) skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)