| GuidZP400 |
3119e9fe-8db9-4cc6-8bb9-8aef5443e4e7
|
| Biuletyn |
612764-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
|
| Regon |
95031744800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Łąkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Biłgoraj
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
23-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
084 6881852
|
| Zamawiajacy fax |
846 881 847
|
| Zamawiajacy email |
agadaj@pgk.bilgoraj.pl
|
| Adres strony url |
http://www.pgk.biuletyn-publiczny.net/page/1/strona-startowa.html
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pgk.biuletyn-publiczny.net/page/1/strona-startowa.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pisemną za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
sekretariat pokój nr 1 ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywne dostawy w roku 2021 do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju worków do segregacji odpadów”.
|
| Numer referencyjny |
ZP/ZOŚ/19/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w zależności od potrzeb Zamawiającego w 2021 roku (przez 12 m-cy) do siedziby Zamawiającego – ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych worków do segregacji odpadów wraz z wykonaniem nadruków, w ilości szacunkowej:
L.p. Asortyment Wymiary Szacowane ilości zapotrzebowania na worki w roku 2021
11 Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor zielony, na szkło Szer. 500 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 95 000
3.
2. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor żółty, na metale i tworzywa sztuczne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,04 [mm] 585 000
3. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor czarny, na zmieszane odpady komunalne Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 50 000
4. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor brązowy, na bio Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 90 000
5. Worek czarny, cięty, bez tasiemki, bez opisu Szer.1200 x 1300 x grubość 0,06 [mm] 10 000
6. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor niebieski, na papier Szer. 700 x 1050 x grubość 0,06 [mm] 120 000
7. Worek z folii LDPE cięty z tasiemką, kolor szary, na popiół 120 litrowy Szer. 700 x 1050 x grubość 0,08 [mm] 80 000
Wykonawca wykona nadruki na worki zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, Rozdział 3.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
5.3.1. Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 5.2. ppkt. 5.2.1.1
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
5.3.2. Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 5.2., ppkt. 5.2.1.2
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
5.3.3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej o którym mowa w Rozdziale 5 pkt. 5.2. ppkt. 5.2.1.3 SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie przedmiotowego warunku jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym czasie):
5.3.3.1. Wykonał co najmniej dwie dostawy worków z tasiemką do segregacji odpadów w okresie min.12 miesięcy, każda dostawa o wartości co najmniej 120 000 zł brutto. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą „wykaz dostaw” na jego podstawie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (wzór wykazu stanowi - załącznik nr 6 do SIWZ).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
6.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.2.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy Pzp;
6.2.3. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
6.3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
6.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ:
6.4.1. ppkt 6.2.1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy
6.4.2. ppkt. 6.2.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
6.4.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku:
6.1.1. dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa Rozdziale 5 pkt. 5.2. ppkt. 5.2.1.3 SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ „Wykaz dostaw”), z których wynika, że wykonał on: w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy worków z tasiemką do segregacji odpadów w okresie min. 12 m-cy i każda dostawa o wartości co najmniej 120 000 zł brutto.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
7.1. Zamawiający nie żąda złożenia wraz ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez niego wymaganiom.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp:
10.3.1. pieniądzu,
10.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
10.3.3. gwarancjach bankowych,
10.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
10.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).
10.4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji w przypadku:
10.4.1. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
10.4.1.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
10.4.1.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
10.4.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
10.4.2. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10.4.3. w przypadkach o których mowa w pkt 10.4.1. i 10.4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.
10.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42 1020 5385 0000 9602 0002 5627 z dopiskiem – wadium w przetargu na dostawę worków do segregacji odpadów do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju, w roku 2021, ZP/ZOŚ/19/2020.
10.6. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z oferta.
10.7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
10.8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą.
10.9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
10.10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
10.11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu na dostawę worków do segregacji odpadów do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju w roku 2021, ZP/ZOŚ/19/2020.
10.12. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt. 10.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
10.13. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za wyjątkiem przypadków wskazanych w ust. 4 pkt 1-2, które obowiązują od dnia poinformowania drugiej strony.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w ustawie PZP lub w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 4 oraz w SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
1) w zakresie danych teleadresowych Zamawiającego i Wykonawcy;
2) zmiany osób wskazanych w § 2 ust. 3-6 umowy;
3) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy na następujących zasadach:
a) w przypadku zmniejszenia ustawowej stawki podatku VAT Wykonawca zastosuje stawkę podatku VAT obowiązującą w dacie dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
b) w przypadku zwiększenia ustawowej stawki podatku VAT Wykonawca zastosuje stawkę podatku VAT obowiązującą w dacie dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. W przypadku zwiększenia ustawowej stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo odstąpienia od niniejszej umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|