| GuidZP400 |
3e84576d-97ca-45e7-9bc3-cd7214c37c9a
|
| Biuletyn |
612639-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski
|
| Regon |
27625537000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Grunwaldzka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworzno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 6181500, 6181586,
|
| Zamawiajacy fax |
326 181 501
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@um.jaworzno.pl,
|
| Adres strony url |
www.um.jaworzno.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.jaworzno.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania
|
| Numer referencyjny |
BZ.271.1.27.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania, zgodnie z następującym podziałem: samochodowe zwyczajne jednorzędowe i dwurzędowe, samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe, samochodowe zabytkowe jednorzędowe i dwurzędowe, samochodowe indywidualne jednorzędowe i dwurzędowe, samochodowa zmniejszona zwyczajna jednorzędowa i dwurzędowa, samochodowa zmniejszona tymczasowa jednorzędowa i dwurzędowa, motocyklowe zwyczajne, motocyklowe indywidualne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe, wtórniki.
Minimalny zakres zamówienia, który zamawiający zakupi w ramach umowy zawartej z wybranym w drodze niniejszego postępowania wykonawcą to 8 000 szt. tablic rejestracyjnych. Zakres zamówienia poddany prawu opcji, który zamawiający będzie zamawiał w zależności od jego bieżących potrzeb to 6 000 szt. tablic rejestracyjnych. Realizacja umowy w powyższym zakresie stanowi uprawnienie zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać. Maksymalny zakres zamówienia, który zamawiający może zakupić w ramach zawartej umowy to 14 000 szt. tablic rejestracyjnych.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze zm.).
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 ze zm.), który jest prowadzony przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta winna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków składają wykonawcy łącznie.
3. W przypadku gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT ceny brutto zostaną zmienione odpowiednio do zmian wysokości podatku VAT i będą obowiązywać z dniem wejścia w życie zmienionych stawek VAT.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:45
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Umowa ramowa – nie przewidywana. Dialog techniczny- nie zastosowany. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia z art. 36a ust.2 ustawy Pzp.
|