Zakup i dostawa serwerów, licencji, komputerów przenośnych i stacjonarnych, skanerów, akcesoriów IT oraz podzespołów i sprzętu współpracującego z serwerem NAS dla Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613761-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa serwerów, licencji, komputerów przenośnych i stacjonarnych, skanerów,
akcesoriów IT oraz podzespołów i sprzętu współpracującego z serwerem NAS dla Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego.

2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:

Część nr 1 – zakup i dostawa serwerów.
Część nr 2 – zakup i dostawa komputerów przenośnych i stacjonarnych, skanerów, licencji, akcesoriów i podzespołów do serwera NAS oraz pozostałych akcesoriów IT.
Część nr 3 – zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE w ramach projektu „Cyfrowy Senior” z budżetu obywatelskiego na 2020 r.;
Część nr 4 – zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE w ramach programu „Kultura bliżej seniorów” z budżetu obywatelskiego na 2020 r.;
Część nr 5 – zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE dla rodzin objętych wsparciem CPS.

4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30.12.2020 r.

5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ („OPZ”).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 630dc571-40c9-4772-af91-8ae307d09822
Biuletyn 613761-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Regon 14634902800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konwiktorska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226280712,
Zamawiajacy fax 226269132
Zamawiajacy email g.ogrodowczyk@um.warszawa.pl, klatecka@um.warszawa.pl
Adres strony url www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/Default.aspx
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć pisemnie w siedzibie Zamawiającego: osobiście, pocztą lub przez posłańca/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Konwiktorska 3/5, Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa serwerów, licencji, komputerów przenośnych i stacjonarnych, skanerów, akcesoriów IT oraz podzespołów i sprzętu współpracującego z serwerem NAS dla Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
Numer referencyjny ZPiZP.26.28.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa serwerów, licencji, komputerów przenośnych i stacjonarnych, skanerów, akcesoriów IT oraz podzespołów i sprzętu współpracującego z serwerem NAS dla Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część nr 1 – zakup i dostawa serwerów. Część nr 2 – zakup i dostawa komputerów przenośnych i stacjonarnych, skanerów, licencji, akcesoriów i podzespołów do serwera NAS oraz pozostałych akcesoriów IT. Część nr 3 – zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE w ramach projektu „Cyfrowy Senior” z budżetu obywatelskiego na 2020 r.; Część nr 4 – zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE w ramach programu „Kultura bliżej seniorów” z budżetu obywatelskiego na 2020 r.; Część nr 5 – zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE dla rodzin objętych wsparciem CPS. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30.12.2020 r. 5. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ („OPZ”).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 332081,30
Waluta calosc pln
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow ---
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe ---
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, zrealizowali: 3.1. dla części nr 1 – co najmniej dwie dostawy, których przedmiotem była dostawa serwerów, a wartość każdej z tych dostaw wynosiła co najmniej 25 000,00 zł brutto, z podaniem wartości tych zamówień, dat ich wykonania i odbiorców; 3.2. dla części nr 2 – co najmniej jedna dostawa, której przedmiot porównywalny był z przedmiotem zamówienia, a wartość wynosiła co najmniej 200 000,00 zł brutto, z podaniem wartości tego zamówienia, dat wykonania i odbiorców; 3.3. dla części nr 3 – co najmniej jedna dostawa, której przedmiot porównywalny był z przedmiotem zamówienia, której wartość wynosiła co najmniej 20 000,00 zł brutto, z podaniem wartości tego zamówienia, dat wykonania i odbiorców; 3.4. dla części nr 4 – co najmniej jedna dostawa, której przedmiot porównywalny był z przedmiotem zamówienia, której wartość wynosiła co najmniej 35 000,00 zł brutto, z podaniem wartości tego zamówienia, dat wykonania i odbiorców; 3.5. dla części nr 5 – co najmniej jedna dostawa, której przedmiot porównywalny był z przedmiotem zamówienia, której wartość wynosiła co najmniej 6 000,00 zł brutto, z podaniem wartości tego zamówienia, dat wykonania i odbiorców.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe ---
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7. Na żądanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 lub art. 26 ust. 2f Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: (...) 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy Pzp: a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp. b) Oświadczenia Wykonawcy o wydaniu lub braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). c) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). d) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445), (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ). UWAGI: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w lit. a-d winien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów dokumenty wymienione w lit. a-d winien złożyć także podmiot, który udostępnia zasoby. (...) 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 2 lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokument, o którym mowa w ust. 9 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 10 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 7. Na żądanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6, skierowane do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 lub art. 26 ust. 2f Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej określonej, w Rozdziale 12 ust. 3 SIWZ – Zamawiający żąda następujących dokumentów (dla każdej części zamówienia Wykonawca przedstawi osobny wykaz): wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA – W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty Wykonawcy składają łącznie.
Zakresie kryteriow selekcji ---
Wykaz potwierdzenie okolicznosci ---
Inne dokumenty niewymienione 1. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 2) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy zobowiązani są złożyć w formie pisemnej, wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, zamieszcza informacje o podwykonawcach. 5. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający żąda, by wraz z ofertą Wykonawca złożył pisemne zobowiązanie (lub inne dokumenty) podmiotów trzecich, potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający zaleca, aby zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w zdaniu poprzednim złożone zostało na wzorze dokumentu stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. (...) 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp (Informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp. UWAGA: Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie to Wykonawca składa w oryginale w formie pisemnej. Wykonawca wraz ze składanym oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 7 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) gdy zaistnieje konieczność dostarczenia innych, niż określone w umowie urządzeń, niepowodujących zwiększenia ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonych w umowie urządzeń lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; 2) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń producenta sprzętu nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, że takie zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; 3) wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb Zamawiającego w zakresie zmiany terminów wykonania lub odbioru przedmiotu umowy; 4) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na: a) okoliczności leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności czasowe wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, b) okoliczności wynikające z działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. 2. Poprzez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu, wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy, której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, np. klęska żywiołowa, huragan, pandemia, powódź, trzęsienie ziemi, strajk. Przez siłę wyższą nie rozumie się okoliczności faktycznych znanych w chwili złożenia oferty przez Wykonawcę. 3. Wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do Umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 4. Strona zainteresowana zawarcie aneksu zobowiązana jest wystąpić na piśmie do drugiej strony z uzasadnionym wnioskiem w sprawie zmiany umowy, ze wskazaniem zakresu zmiany, w terminie 3 dni od dnia zaistnienia konieczności zmiany.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zastrzega, że może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części nr 4 i 5, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane tj. na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1 Ustawy Pzp.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup i dostawa serwerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24365,85
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 serwerów. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Konwiktorskiej 3/5, Warszawa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30.12.2020 r. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ („OPZ”).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów przenośnych i stacjonarnych, skanerów, licencji, akcesoriów i podzespołów do serwera NAS oraz pozostałych akcesoriów IT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 243130,08
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych i stacjonarnych, skanerów, licencji, akcesoriów i podzespołów do serwera NAS oraz pozostałych akcesoriów IT. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Konwiktorskiej 3/5, Warszawa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30.12.2020 r. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ („OPZ”).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE w ramach projektu „Cyfrowy Senior” z budżetu obywatelskiego na 2020 r.;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21138,21
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE w ramach projektu „Cyfrowy Senior” z budżetu obywatelskiego na 2020 r. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Konwiktorskiej 3/5, Warszawa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30.12.2020 r. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ („OPZ”)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE w ramach programu „Kultura bliżej seniorów” z budżetu obywatelskiego na 2020 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 36097,56
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE w ramach programu „Kultura bliżej seniorów” z budżetu obywatelskiego na 2020 r. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Konwiktorskiej 3/5, Warszawa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30.12.2020 r. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ („OPZ”)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE dla rodzin objętych wsparciem CPS.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7349,59
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych, tabletów, licencji i routerów 4G/LTE dla rodzin objętych wsparciem CPS. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Konwiktorskiej 3/5, Warszawa. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30.12.2020 r. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ („OPZ”)
  

Criterion

Kryteria pamieć RAM
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji producenta
Znaczenie 20,00
  
Kryteria podejmność dysku
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)