Dostawa przełączników sieciowych do szkieletu sieci

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613741-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. przełączników sieciowych oraz 16 szt. kabli QSFP+ 40G mająca na celu modernizację infrastruktury sieciowej w siedzibie Agencji Mienia Wojskowego. W zmodernizowanej infrastrukturze Zamawiający zamierza wykorzystywać już posiadany przez niego system do zarządzania przełącznikami, stąd wymaganie, żeby oferowane urządzenia były kompatybilne z systemem Huawei eSight (wersja V300R009).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIW

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7bedf3ca-3892-469f-9543-478a2d4b520a
Biuletyn 613741-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego
Regon 11263946000000
Zamawiajacy adres ulica Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 26 A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3149700,
Zamawiajacy fax 22 3149900
Zamawiajacy email dzp.bp@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://amw.com.pl/pl/zamowienia-publiczne/post-krajowe-od-7-03-2019-i-unijne-2019/biuro-prezesa-amw-1.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A parter pokój 022 (kancelaria jawna)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przełączników sieciowych do szkieletu sieci
Numer referencyjny DZP-BP.2610.604.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. przełączników sieciowych oraz 16 szt. kabli QSFP+ 40G mająca na celu modernizację infrastruktury sieciowej w siedzibie Agencji Mienia Wojskowego. W zmodernizowanej infrastrukturze Zamawiający zamierza wykorzystywać już posiadany przez niego system do zarządzania przełącznikami, stąd wymaganie, żeby oferowane urządzenia były kompatybilne z systemem Huawei eSight (wersja V300R009). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIW
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, tj. świadczył, zrealizował, zakończył, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również aktualnie wykonuje (świadczy, realizuje) co najmniej 2 dostawy przełączników sieciowych na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto każda. Uwaga: W przypadku świadczeń nadal wykonywanych wartość musi dotyczyć części już wykonanej nie zaś całości, w tym przyszłego nierealizowanego zakresu dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, 2)Oświadczenie producenta oprogramowania o zgodności zaoferowanych przełączników z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem Huawei eSight (wersja V300R009). 3) Kartę katalogową lub oświadczenie producenta przełączników lub partnera producenta na terenie RP - zawierające minimum informacje potwierdzające parametry: producent, model, ilość i parametry zasilaczy, wymiary, wagę, ilość i rodzaj portów, ilość RAM, ilość rdzeni procesora.
Inne dokumenty niewymienione 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje inna osoba niż osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy do oferty należy dołączyć dokument z którego będzie wynikać zakres umocowania.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 7 500,00 (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany treści umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Pzp, za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności w okolicznościach wskazanych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Podstawą dokonania zmiany zapisów Umowy będą: a) zmiana określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena jednostkowa wskazana w § 3 ust. 1 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w Załączniku nr 1 do umowy, b) zmiana terminu dostawy w przypadku wystąpienia „siły wyższej” mające wpływ na termin realizacji. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwiają wykonywanie zamówienia. Podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez Wykonawcę w terminie 2 dni od ustąpienia zjawiska „siły wyższej” wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy, c) zmiany: nazwy, adresu, statusu, zmian organizacyjnych Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale XIX i XX SIWZ

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)