| GuidZP400 |
89811bac-37e2-4c7b-8078-79935ed4b365
|
| Biuletyn |
613702-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
| Regon |
30872600000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Komisji Edukacji Narodowej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
07-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
29 743 76 11,
|
| Zamawiajacy fax |
297 437 605
|
| Zamawiajacy email |
kancelaria@szpitalwyszkow.pl,
|
| Adres strony url |
www.szpitalwyszkow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalwyszkow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwyszkow.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
ePUAP: /SPZZOZ_Wyszkow/skrytka
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
na adres Zamawiającego - SPZZOZ w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| Numer referencyjny |
DEZ/Z/341/ZP - 25/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w Pakietach od nr 1 do nr 11 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi w tabelach, które stanowią Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych w Załączniku
nr 2 do SIWZ. Wykonawca ma prawo zgłosić roszczenie z tytułu niezrealizowania umowy, gdy łączna wartość zrealizowanych usług w okresie trwania umowy będzie mniejsza niż 50% szacunkowej łącznej wartości umowy określonej w ofercie Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia, zgodnie
z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2019.175).
4. Dostarczane produkty muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami
i normami. W stosunku do gazy i wyrobów z gazy Zamawiający wymaga inwazyjnego wyrobu medycznego klasy II a (dla potwierdzenia należy dołączyć deklarację zgodności i certyfikat jednostki notyfikowanej dokonującej dopuszczenia do obrotu).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
• Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
• Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
• Wykonawca wykaże, że posiada dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz.175).
• Wykonawca wykaże, że w stosunku do gazy i wyrobów z gazy posiada deklarację zgodności i certyfikat jednostki notyfikowanej dokonującej dopuszczenia do obrotu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania- Załącznik nr 6 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 8 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.2 Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, w określonym przez Zamawiającego terminie przedstawi:
a) w języku polskim: instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia,
b) wzorcowe próbki (po 1 szt.) oferowanych wyrobów wskazanych w asortymencie danego pakietu w celu potwierdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem wskazanym w szczegółowej ofercie cenowej stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ,
c) deklaracje zgodności i zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz.175) dla asortymentu przedstawionego w danym pakiecie.
d) certyfikaty CE wystawione przez jednostkę notyfikowaną - w stosunku do gazy i wyrobów z gazy deklarację zgodności i certyfikat jednostki notyfikowanej dokonującej dopuszczenia do obrotu
e) karty danych technicznych do:
• poz. 9, 10, 11 Pakiet nr 2 (Załącznik nr 2 Pakiet nr 2)
• poz. 3 Pakiet nr 3 (Załącznik nr 2 Pakiet nr 3)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
c) Oświadczenie o obowiązku podatkowym – Załącznik nr 5 do SIWZ – (Wykonawca składa oświadczenie tylko
w sytuacji kiedy go dotyczy);
d) Oświadczenie – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania
z nich przy wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca składa oświadczenie tylko
w sytuacji kiedy go dotyczy);
e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone
w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie;
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie;
g) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 8 do SIWZ
h) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania- Załącznik nr 6 do SIWZ
i) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U.2019.1010), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w przypadku formy elektronicznej: w osobnym pliku wraz
z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP), w przypadku formy pisemnej dokumenty powinny być spakowane do oddzielnej zaklejonej koperty dołączonej do oferty oznaczonej „Tajemnica przedsiębiorstwa”.
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
w następujących przypadkach:
a) wskazanych w § 4,
b) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
c) zmiany danych teleadresowych określonych w umowie,
d) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy,
e) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizację umowy,
f) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia,
g) w pozostałych przypadkach określonych w ustawie Pzp.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego z zastrzeżeniem § 4.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa materiałów opatrunkowych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
| | |