Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku w 2020 roku, których zakres obejmuje dostawy:
1) różnych artykułów spożywczych: tzw. produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp.
2) jaj kurzych,
3) mrożonek: warzywa mrożone, owoce mrożone, ryby mrożone, pierogi mrożone,
4) nabiał i przetworów mlecznych,
5) mięsa, drobiu i wędlin.
|
| GuidZP400 |
39f2f804-33ea-4094-a893-1800c9a7a8a3
|
| Biuletyn |
613000-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
00107756500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Strzebielinek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gniewino
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
84-250
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
58 6767690
|
| Zamawiajacy fax |
0-58 6767570
|
| Zamawiajacy email |
strzebielinek@post.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.strzebielinek-dps.cba.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.strzebielinek-dps.cba.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Strzebielinku, Strzebielinek 84-250 Gniewino, pokój 001
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów żywnościowych
|
| Numer referencyjny |
ZP5/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
1,2,3,4,5
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w Strzebielinku w 2020 roku, których zakres obejmuje dostawy:
1) różnych artykułów spożywczych: tzw. produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp.
2) jaj kurzych,
3) mrożonek: warzywa mrożone, owoce mrożone, ryby mrożone, pierogi mrożone,
4) nabiał i przetworów mlecznych,
5) mięsa, drobiu i wędlin.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca składający ofertę na realizację I, IV i V części zamówienia w celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej wykazał, że że wykonał należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (dwie dostawy, dwie umowy):
1) na dostawy artykułów spożywczych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 1 o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda,
2) na dostawy mleka i przetworów mlecznych zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 4 o wartości nie mniejszej niż 130.000 zł brutto każda,
3) na dostawy mięsa drobiu i wędlin zgodnie z zakresem zamówienia określonym w załączniku nr 5 o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda
Dla Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 i 3 – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP (wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11, ust. 8) – może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1.
Może to być następujący dokument:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony w języku polskim nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; dokument powinien być wystawiony w języku polskim nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy były lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – składają tylko Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację części I, IV i V zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ,
b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) przenoszenia ilości poszczególnych produktów między pozycjami formularza cenowego przy zachowaniu całkowitej ceny umowy z podatkiem VAT,
b) zmiany gramatur poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego produktu na inny – w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego, z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych w przypadku zmiany dostarczanego produktu na inny lub ich stosownemu przeliczeniu w przypadku zmiany gramatury opakowania,
c) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
oferta musi być sporządzona w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy różnych artykułów spożywczych tzw. produkty sypkie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych artykułów spożywczych tzw. produkty sypkie – produkty przemiału ziarna (mąki, kasze, płatki, makarony), sypkie inne (sól, cukier, ryż), herbaty, artykuły puszkowane, w butelkach i słoikach (majonez, chrzan, musztarda, oleje, koncentraty, groszek, sałatki, ogórki, soki, dżemy itp.), konserwy rybne, tłuszcze roślinne, przyprawy sypkie, aromaty i dodatki do ciast, budynie i kisiele, wyroby ciastkarskie, cukierki itp
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy jaj kurzych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj kurzych średnich rozmiar M klasa A
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy mrożonek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek, tj. warzyw, owoców, pierogów i ryb mrożonych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy nabiału i przetworów mlecznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka, serów, jogurtów, śmietany itp.
|
| | |