| GuidZP400 |
af253450-6f84-4cdb-9456-84761c41b348
|
| Biuletyn |
608047-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Krajowe Biuro Wyborcze
|
| Regon |
01030030300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48 22 243 03 00,
|
| Zamawiajacy fax |
+48 226952671
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@kbw.gov.pl,
|
| Adres strony url |
https://pkw.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Administracja publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://pkw.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pkw.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego naePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i udostępnionego również na miniPortalu(https://miniportal.uzp.gov.pl/)
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie papierowej (pisemnej) można złożyć w siedzibie Zamawiającego: Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa (gmach Kancelarii Prezydenta RP). Zamawiający dopuszcza każdą formę przesłania oferty, która zapewni przekazanie oferty Zamawiającemu w formie pisemnej do upływu ostatecznego terminu składania ofert. Z uwagi na powyższe oferta może być przesłana w szczególności za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca, osobiście, jeśli zostanie dostarczona Zamawiającemu w formie pisemnej do upływu ostatecznego terminu składania ofert.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwerów aplikacyjnych na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego
|
| Numer referencyjny |
KBW-PZP/PN/12/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych serwerów aplikacyjnych typu 1U/2U rack server montowanych w szafie serwerowej na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
20
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu zgodnie z ofertą Wykonawcy. Dokładny termin realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca deklaruje na druku formularza oferty, stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ.
|
| Okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwie) dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto zrealizowanej dostawy każda i udokumentuje należyte ich wykonanie.
Za dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę (jednorazową lub sukcesywną – w ramach jednego kontraktu/umowy) serwera i/lub serwerów o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie brutto: dwieście tysięcy złotych 00/100) zrealizowanej dostawy.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wymaga: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający przypomina, że pkt 13 i 14 dotyczy osoby fizycznej, członka organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, zaś pkt 21 dotyczy podmiotu zbiorowego), b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 8 do SIWZ), d) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 9 do SIWZ), e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany będzie również do przedłożenia Zamawiającemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a) – d) powyżej, f) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego każdy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że nie zachodzą w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postępowania, tj. złożyć dokumenty, o których mowa w lit. a) - d) powyżej.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdziału X SIWZ, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw wykonanych stanowi załącznik numer 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, • oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji lub dokumentów, o których mowa w powyższym punkcie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie muszą być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W wykazie dostaw wykonanych należy wskazać wyłącznie te dostawy, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdziału X SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga: szczegółowe opisy techniczne i/lub katalogi producenta oferowanych serwerów, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i sprzętu oraz ich parametrów z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ, w szczególności w załączniku numer 1 do SIWZ, wynik testu SPEC CPU2017 – SPECspeed 2017 Integer (CINT2017: Base Result) dla oferowanego modelu serwera z oferowanym procesorem w konfiguracji dwuprocesorowej na poziomie minimum 10,3, wg stanu najwcześniej na dzień 30.10.2020 r., natomiast najpóźniej na dzień, w którym upływa termin składania ofert.
Zamawiający dopuszcza wydruk lub wydruk „zrzutu ekranu” ze strony https://www.spec.org, Wykonawca przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami musi potwierdzić, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania, wymogi i parametry określone przez Zamawiającego, zawarte w załączniku numer 1 do SIWZ – szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ww. dokumenty i oświadczenia zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione ze strony Wykonawcy, za wyjątkiem wyniku testu, który Wykonawca może złożyć bez poświadczania za zgodność z oryginałem. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej, muszą być przygotowane w języku polskim lub w innym języku, jednakże w tej sytuacji muszą być one złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. W przypadku wyniku testu, o którym mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie go przez Wykonawcę w języku obcym (języku angielskim). Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie do poświadczenia autentyczności złożonych dokumentów i oświadczeń.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie, które Wykonawca składa zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców oddzielnie. 3) Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia pełnomocnictwa, jeżeli oferta i oświadczenia tego Wykonawcy zostaną podpisane przez pełnomocnika, a nie osoby, których upoważnienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – jeżeli dotyczy. 5) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z pełnomocnictwem dla osoby(osób), która(które) podpisała(y) zobowiązanie – jeżeli dotyczy; 6) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: a) dokumentów, o których mowa w III.4) lit. a) powyżej - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; b) dokumentów, o których mowa w III.4) lit. b) powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w III.4) lit. a), składa dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7) Opis równoważności z potwierdzeniem spełniania wymagań Zamawiającego - jeżeli dotyczy (w przypadku Wykonawców oferujących rozwiązania równoważne).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawieranej Umowy, w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i na warunkach określonych poniżej:
1) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji Umowy, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu Umowy w zakładanym terminie, z uwagi na siłę wyższą (przez siłę wyższą na potrzeby realizacji Umowy rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności) lub inne okoliczności niezależne od Stron, jednakże nie dłużej niż o 5 dni roboczych. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca – przy czym zmiana ta nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy;
2) w przypadku:
a) obiektywnej niemożności dostarczenia przez Wykonawcę Serwerów wskazanych w Ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku (np. zakończenia produkcji produktu lub wycofanie go z produkcji lub z obrotu na terytorium RP), co zostanie potwierdzone przez jego Producenta,
b) upadłości albo likwidacji Producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu,
c) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Producenta, dystrybutora lub gwaranta Serwerów, uzasadniających ryzyko, że jego Serwery , świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości lub wsparcia technicznego w przyszłości,
d) wprowadzenia przez Wykonawcę lub Producenta nowych Serwerów odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem Umowy,
dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę Serwerów o parametrach technicznych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego w STZ i cenie nie wyższej niż cena wskazana przez Wykonawcę w formularzu Oferty – przy czym inicjatorem tej zmiany może być wyłącznie Wykonawca, który obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty dotyczące spełniania przez oferowane nowe Serwery wymagań określonych przez Zamawiającego, a zmiana zaoferowanego nowych Serwerów wymaga pisemnej zgody Zamawiającego – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w Umowie nie ulegnie zwiększeniu, termin realizacji zamówienia oraz sposób realizacji przedmiotu Umowy również nie ulegną zmianie;
3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji w zakresie stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, przy czym inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca, a zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania Umowy ani nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu Umowy;
4) w zakresie konieczności dokonania zmiany oznaczenia Stron umowy – w sytuacjach wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.
2. Zamawiający dopuszcza w przypadkach opisanych w ust. 1 pkt 2 lit. b i c lub pkt 4 zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy Pzp), jeżeli nowy wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu Umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie Umowy.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Tajemnica przedsiębiorstwa i jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) zgodnie z art. 8 ust. 1 i 2, art. 86 ust. 1 i 2 oraz art. 96 ust. 3 ustawy oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649), których się nie ujawnia, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa; 2) wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa: a) w przypadku oferty składanej przez Wykonawcę w postaci elektronicznej: powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip); b) w przypadku oferty składanej przez Wykonawcę w postaci papierowej: powinny zostać złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty; 3) brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne bez zastrzeżeń; 4) Zamawiający zaleca, aby uzasadnienie (wykazanie) zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa było sformułowane i przedstawione w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności tego zastrzeżenia – zawarte w części jawnej oferty; 5) zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy; 6) Wykonawca nie może zastrzec przede wszystkim informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy; 7) zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a także informacji, które są jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrębnych przepisów będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem; informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty; 8) Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże (uzasadni), iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Wszelkie oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym (języku innym niż język polski) muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w pkt 8 ppkt 2 rozdziału XI SIWZ.
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
I. Krajowe Biuro Wyborcze, jako Zamawiający, przetwarza dane zawarte w ofertach oraz w przekazanych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach, które również mogą znajdować się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny), w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie RODO mają charakter danych osobowych. W świetle powyższego, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pani/Pana (osoby fizycznej) danych osobowych jest Krajowe Biuro Wyborcze reprezentowane przez Szefa Krajowego Biura Wyborczego z siedzibą w Warszawie, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa. 2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: a) korespondencyjnie: Inspektor ochrony danych osobowych, Krajowe Biuro Wyborcze, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, b) e-mail: iodo@kbw.gov.pl; 3) Pani/Pana (osoby fizycznej) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę serwerów aplikacyjnych na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego”, numer sprawy: KBW-PZP/PN/12/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39 ustawy), tj. w szczególności przeprowadzenia postępowania, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy; 4) Pani/Pana (osoby fizycznej) dane osobowe będą udostępniane następującym kategoriom odbiorców: upoważnieni pracownicy i współpracownicy Zamawiającego, w tym w szczególności osoby wchodzące w skład komisji przetargowej; osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; podmioty przetwarzające je na zlecenie Zamawiającego; podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, będą dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych będą obowiązane do zachowania ich w poufności; 5) Pani/Pana (osoby fizycznej) dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - przez okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, ale nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych Administratora Danych; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana (osobę fizyczną) danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana – do zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) W odniesieniu do Pani/Pana (osoby fizycznej) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 9) Przysługuje Pani/Panu (osobie fizycznej): na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Dodatkowo zgodnie z ustawą wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa; 10) nie przysługuje Pani/Panu (osobie fizycznej): w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 12) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 13) Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że zastosowanie ma co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 14) Realizacja na podstawie art. 15 RODO prawa dostępu do danych osobowych w protokole i załącznikach uzależniona jest od podania nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w związku z którym te dane są przetwarzane. II. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przed zawarciem umowy do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. Umowa ta nie może być umową przedwstępną ani umową zawartą pod warunkiem zawieszającym.
|