Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.

Data publikacji 2020-11-20
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pawłowiczkach
Miejscowość Pawłowiczki
Województwo opolskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613114-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 15 części tj.: Część nr 1 - Dostawa drobiu, Część nr 2 - Dostawa produktów mięsnych, Część nr 3 - Dostawa ryb mrożonych, Część nr 4 - Dostawa deserów, Część nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych, Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców, Część nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych, Część nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich, Część nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach, Część nr 10- Dostawa przypraw, Część nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich, Część nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych, Część nr 13- Dostawa miodu naturalnego, Część nr 14- Dostawa nabiału, Część nr 15- Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6d89be5-35b3-464d-a6fc-9c6542f38ca4
Biuletyn 613114-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pawłowiczkach
Regon 53245466300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korfantego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Pawłowiczki
Zamawiajacy kod pocztowy 47-280
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 0-77 4874116,
Zamawiajacy fax 0-77 4874116
Zamawiajacy email zgsp_pawlowiczki@op.pl,
Adres strony url https://zgsppawlowiczki.naszbip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Szkolno - Przedszkolny
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zgsppawlowiczki.naszbip.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 15 części tj.: Część nr 1 - Dostawa drobiu, Część nr 2 - Dostawa produktów mięsnych, Część nr 3 - Dostawa ryb mrożonych, Część nr 4 - Dostawa deserów, Część nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych, Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców, Część nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych, Część nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich, Część nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach, Część nr 10- Dostawa przypraw, Część nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich, Część nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych, Część nr 13- Dostawa miodu naturalnego, Część nr 14- Dostawa nabiału, Część nr 15- Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do części.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3. Informacje dodatkowe
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3
Zakresie warunkow udzialu Aktualny odpis rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drobiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa filetów drobiowych i z indyka na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mięsnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów mięsnych zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa ryb mrożonych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb mrożonych zgodnie z załącznikiem nr 2 w części 3 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 20210 r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa deserów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa deserów zgodnie z częścią nr 4 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa świeżych jaj kurzych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa świeżych jaj kurzych zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw i owoców zgodnie z częścią nr 6 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych zgodnie z częścią nr 7 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich zgodnie z częścią nr 8 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021roku.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach zgodnie z częścią nr 9 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 20201 roku.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa przypraw.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa przypraw zgodnie z częścią nr 10 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów spożywczych sypkich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów spożywczych sypkich zgodnie z częścią nr 11 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 r.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa produktów głęboko mrożonych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów głęboko mrożonych zgodnie z częścią nr 12 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa miodu naturalnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa miodu naturalnego zgodnie z częścią nr 13 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nabiału zgodnie z częścią nr 14 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych zgodnie z częścią nr 15 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)