| GuidZP400 |
f6d89be5-35b3-464d-a6fc-9c6542f38ca4
|
| Biuletyn |
613114-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pawłowiczkach
|
| Regon |
53245466300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korfantego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Pawłowiczki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
47-280
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-77 4874116,
|
| Zamawiajacy fax |
0-77 4874116
|
| Zamawiajacy email |
zgsp_pawlowiczki@op.pl,
|
| Adres strony url |
https://zgsppawlowiczki.naszbip.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Zespół Szkolno - Przedszkolny
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zgsppawlowiczki.naszbip.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa żywności na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Pawłowiczkach w celu przygotowania posiłków w stołówce znajdującej się w Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pawłowiczkach, ul. Korfantego 3 47-280 Pawłowiczki z podziałem na 15 części tj.: Część nr 1 - Dostawa drobiu, Część nr 2 - Dostawa produktów mięsnych, Część nr 3 - Dostawa ryb mrożonych, Część nr 4 - Dostawa deserów, Część nr 5 - Dostawa świeżych jaj kurzych, Część nr 6 - Dostawa warzyw i owoców, Część nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych świeżych, Część nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich, Część nr 9 - Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach, Część nr 10- Dostawa przypraw, Część nr 11- Dostawa artykułów spożywczych sypkich, Część nr 12- Dostawa produktów głęboko mrożonych, Część nr 13- Dostawa miodu naturalnego, Część nr 14- Dostawa nabiału, Część nr 15- Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do części.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
Informacje dodatkowe
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa, nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ załącznik nr 3.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny odpis rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa drobiu.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa filetów drobiowych i z indyka na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mięsnych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mięsnych zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb mrożonych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb mrożonych zgodnie z załącznikiem nr 2 w części 3 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 20210 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa deserów.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa deserów zgodnie z częścią nr 4 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych jaj kurzych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa świeżych jaj kurzych zgodnie z częścią nr 2 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw i owoców zgodnie z częścią nr 6 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych zgodnie z częścią nr 7 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich zgodnie z częścią nr 8 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych produktów spożywczych w opakowaniach zgodnie z częścią nr 9 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 20201 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa przypraw.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa przypraw zgodnie z częścią nr 10 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych sypkich.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych sypkich zgodnie z częścią nr 11 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 r.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
12
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów głęboko mrożonych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów głęboko mrożonych zgodnie z częścią nr 12 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
13
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa miodu naturalnego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa miodu naturalnego zgodnie z częścią nr 13 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
14
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa nabiału.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa nabiału zgodnie z częścią nr 14 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
15
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyrobów garmażeryjnych chłodzonych zgodnie z częścią nr 15 w załączniku nr 2 na potrzeby stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Pawłowiczkach w 2021 roku.
|
| | |