| GuidZP400 |
5192948a-b80b-4974-b298-56472e533df9
|
| Biuletyn |
614373-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Klimat-Energia-Gospodarka Wodna
|
| Regon |
384368691
|
| Zamawiajacy adres ulica |
os. Złotej Jesieni
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-828
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(12)6167588,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@kegw.krakow.pl,
|
| Adres strony url |
www.kegw.krakow.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.kegw.krakow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.kegw.krakow.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kegw.krakow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie papierowej w trwale zamknietej kopercie lub opakowaniu, zapośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
os. Złotej Jesieni -14, 31-828 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie oprogramowania (lub pakietu oprogramowania) do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego 1D oraz dostawa zestawu komputerowego
|
| Numer referencyjny |
4/XI/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie czyni takiego zastrzeżenia
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie czyni takiego zastrzeżenia
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 części.
1.1 W zakresie części pierwszej zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania (lub pakietu oprogramowania) do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego 1D dla Klimat – Energia – Gospodarka Wodna.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m. in. do:
– instalacji dostarczonego oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego,
– przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy (maksymalnie 5 osób, 8 dni szkoleniowych (4 cykle po dwa dni szkoleniowe) w języku polskim, w tym zapewnienia stanowisk komputerowych oraz oprogramowania dla wszystkich uczestników szkolenia na czas jego trwania,
- zapewnienia minimum 100 godzin wsparcia w zakresie budowy modeli oraz obsługi aplikacji do modelowania (32 godziny (4 dni robocze) asysty w siedzibie Zamawiającego i 68 godzin wsparcia zdalnego (telefon, e-mail, telekonferencja)) przez okres minimum 12 miesięcy od zawarcia umowy,
1.2 W zakresie części drugiej zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego obsługującego oprogramowanie do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego.
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części pierwszej (załącznik nr 6a do SIWZ),
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części drugiej (załącznik nr 6b do SIWZ),
c) Zamawiający szczegóły realizacji zamówienia opisał za pomocą:
• istotnych postanowień umowy (IPU) dla części pierwszej (załącznik nr 2a do SIWZ),
• istotnych postanowień umowy (IPU) dla części drugiej (załącznik nr 2b do SIWZ)
d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
e) Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.
f) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
g) Wymagany okres gwarancji:
dla części pierwszej zamówienia: zamawiający nie wymaga gwarancji.
dla części drugiej zamówienia: minimalny okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Oferty zawierające okres gwarancji mniejszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48462000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
W zakresie części pierwszej zamówienia:
- dostawa i instalacja oprogramowania do 21.12.2020r.
- szkolenie pracowników Zamawiającego w okresie do 12 miesięcy od zawarcia umowy.
- wsparcie techniczne przez okres minimum 12 miesięcy od zawarcia umowy. Maksymalny okres wsparcia technicznego wynosi 24 miesiące.
W zakresie części drugiej zamówienia: do 21.12.2020r.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp., tj. wykażą, że:
a) Spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonali:
dla części pierwszej zamówienia: - co najmniej trzy dostawy oprogramowania (lub pakietu oprogramowania) do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego 1D, w ramach których Zamawiający posiadał status Zamawiającego w rozumieniu ustawy Pzp., wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla osób korzystających z oprogramowania.
dla części drugiej zamówienia:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań minimalnych.
b) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
dla części pierwszej zamówienia:
- minimum trzema osobami posiadającymi min. roczne doświadczenie w szkoleniu
w zakresie oprogramowania do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego 1D.
dla części drugiej zamówienia:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań minimalnych.
2. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń, których wykaz został określony w części IV SIWZ.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z którymkolwiek z pozostałych Wykonawców, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dokument należy złożyć w siedzibie Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, (II piętro, pokój nr 36a - sekretariat). – wg. załącznika nr 5 do SIWZ (wzór)
Uwaga! Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
4. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp. przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj. dokumentów wymienionych poniżej:
a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; - wg załącznika nr 7 do SIWZ;
UWAGA: Wykaz dostaw jest wymagany jedynie w przypadku składania oferty na część pierwszą zamówienia.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami – wg załącznika nr 8 do SIWZ;
UWAGA: Wykaz osób jest wymagany jedynie w przypadku składania oferty na część pierwszą zamówienia.
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę (którego oferta została najwyżej oceniona) okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów (art. 26 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz oświadczeń jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
a) oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ (wzór);
b) oświadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólną ofertę składa odrębnie) – wg załącznika nr 4 do SIWZ (wzór).
2. Ponadto do oferty należy dołączyć:
a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej;
b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych);
c) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ (wzór);
3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć oświadczenie wymienione w pkt 1 lit. b) oraz oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.
5. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ (wzór).
8. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 1 lit. a).
9. Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
10. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1, 2, 3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 9 Istotnych Postanowień Umowy: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy;
2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia;
3) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym;
4) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2. W przypadkach określonych w ust. 1 zmiana umowy pozostaje uwarunkowana złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne. Do wniosku o sporządzenie aneksu do umowy Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć również potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym w umowie. Taka sytuacja winna być potwierdzona stosownymi dokumentami. W takim przypadku strony mogą zmienić takie elementy umowy, na które powyższe okoliczności mają wpływ.
4. W przypadku konieczności zmiany umowy dotyczącej osób koordynujących realizację umowy, strony mogą dokonać zmiany osób koordynujących bez względu na przyczynę.
5. W przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy, przed dokonaniem płatności wynagrodzenia ulegnie obniżeniu stawka podatku od towarów i usług na usługi stanowiące Przedmiot niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia aneksu do niniejszej umowy, na mocy którego pomniejszona zostanie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono pomniejszone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie obniżona stawka podatku VAT. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług jest kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-02T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
C - Cena – waga kryterium: 60%
G1 - Okres wsparcia technicznego (dla części pierwszej zamówienia) – waga kryterium: 40%
G2 – Okres gwarancji (dla części drugiej zamówienia) – waga kryterium: 40%
N = C + (G1 lub G2) (w zależności od części zamówienia)
2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 12:10 w Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków (II piętro, pokój nr 37) podczas transmisji on-line dostępnej pod adresem – http://kegw.krakow.pl lub na https://www.facebook.com/kegw.krakow.
3. Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu każdej koperty zostaną podane do wiadomości zebranych nazwy oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, wsparcia technicznego i warunków płatności zawartych w ofertach.
4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, zamawiający niezwłocznie zwraca ofertę, która została złożona po terminie.
5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej części zamówienia. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej informacje dotyczące:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) firm i adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, wsparcia technicznego i warunków płatności zawartych w ofertach,
w celu umożliwienia Wykonawcom dopełnienia obowiązku, o którym mowa w Części IV pkt 2. SIWZ i art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa i wdrożenie oprogramowania (lub pakietu oprogramowania) do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego 1D dla Klimat – Energia – Gospodarka Wodna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48462000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
W zakresie części pierwszej zamówienia:
- dostawa i instalacja oprogramowania do 21.12.2020r.
- szkolenie pracowników Zamawiającego w okresie do 12 miesięcy od zawarcia umowy.
- wsparcie techniczne przez okres minimum 12 miesięcy od zawarcia umowy. Maksymalny okres wsparcia technicznego wynosi 24 miesiące.
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 części.
1.1 W zakresie części pierwszej zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania (lub pakietu oprogramowania) do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego 1D dla Klimat – Energia – Gospodarka Wodna.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m. in. do:
– instalacji dostarczonego oprogramowania na sprzęcie Zamawiającego,
– przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy (maksymalnie 5 osób, 8 dni szkoleniowych (4 cykle po dwa dni szkoleniowe) w języku polskim, w tym zapewnienia stanowisk komputerowych oraz oprogramowania dla wszystkich uczestników szkolenia na czas jego trwania,
- zapewnienia minimum 100 godzin wsparcia w zakresie budowy modeli oraz obsługi aplikacji do modelowania (32 godziny (4 dni robocze) asysty w siedzibie Zamawiającego i 68 godzin wsparcia zdalnego (telefon, e-mail, telekonferencja)) przez okres minimum 12 miesięcy od zawarcia umowy,
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części pierwszej (załącznik nr 6a do SIWZ),
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części drugiej (załącznik nr 6b do SIWZ),
c) Zamawiający szczegóły realizacji zamówienia opisał za pomocą:
• istotnych postanowień umowy (IPU) dla części pierwszej (załącznik nr 2a do SIWZ),
• istotnych postanowień umowy (IPU) dla części drugiej (załącznik nr 2b do SIWZ)
d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
e) Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.
f) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
g) Wymagany okres gwarancji:
dla części pierwszej zamówienia: zamawiający nie wymaga gwarancji.
dla części drugiej zamówienia: minimalny okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Oferty zawierające okres gwarancji mniejszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawu komputerowego obsługującego oprogramowanie do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: do 21.12.2020r.
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 części.
1.1 W zakresie części drugiej zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego obsługującego oprogramowanie do modelowania hydrologiczno-hydraulicznego.
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części pierwszej (załącznik nr 6a do SIWZ),
• Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części drugiej (załącznik nr 6b do SIWZ),
c) Zamawiający szczegóły realizacji zamówienia opisał za pomocą:
• istotnych postanowień umowy (IPU) dla części pierwszej (załącznik nr 2a do SIWZ),
• istotnych postanowień umowy (IPU) dla części drugiej (załącznik nr 2b do SIWZ)
d) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
e) Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę osób biorących udział w realizacji zamówienia.
f) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ).
g) Wymagany okres gwarancji:
dla części pierwszej zamówienia: zamawiający nie wymaga gwarancji.
dla części drugiej zamówienia: minimalny okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Oferty zawierające okres gwarancji mniejszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.
|
| | |