Zakup regałów do przechowywania dokumentów w ramach projektu nr 7/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców” oraz zakup regałów metalowych do przechowywania dokumentów w ramach projektu nr 7/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613947-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz montaż fabrycznie nowych mebli dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych:
CPV: 39100000-3 dostawa mebli.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie
bez barier dla cudzoziemców”,
Część II: Dostawa i montaż regałów biurowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie bez
barier dla cudzoziemców”.
3. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy i zamontuje Przedmiot Umowy Zamawiającemu wraz z kompletną instrukcją montażu, wymaganymi prawem certyfikatami oraz atestami wydanymi przez uprawnione organy w języku polskim do:
Część I: budynku Textilimpexu w Łodzi, ul. Traugutta 25,
Część II: Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 103.
4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w złożonej ofercie równoważność.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

6. Podwykonawcy:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
3) Szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
7. Termin Gwarancji
Termin gwarancji na wykonane meble, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane meble na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca może udzielić gwarancji na wykonane meble na okres dłuższy niż 24 miesiące.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące.
8. Inne:
1) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 I 7 Pzp.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
6) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.
8) Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP.
9) Zamawiający nie stawia wymogu oraz nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
10) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
11) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 126d75e3-45f7-470d-a310-810554dfc1e1
Biuletyn 613947-N-2020
Zamawiajacy nazwa Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Regon 43080020000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotrkowska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-926
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 6641526, 6641210
Zamawiajacy fax 426 641 112
Zamawiajacy email zamowienia@lodz.uw.gov.pl
Adres strony url www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji „ Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia Wykonawca składa, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, Kancelaria Główna Urzędu, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, budynek „C”
Nazwa nadana zamowieniu Zakup regałów do przechowywania dokumentów w ramach projektu nr 7/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców” oraz zakup regałów metalowych do przechowywania dokumentów w ramach projektu nr 7/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”
Numer referencyjny KPB-V.273.46.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz montaż fabrycznie nowych mebli dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: CPV: 39100000-3 dostawa mebli. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”, Część II: Dostawa i montaż regałów biurowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”. 3. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy i zamontuje Przedmiot Umowy Zamawiającemu wraz z kompletną instrukcją montażu, wymaganymi prawem certyfikatami oraz atestami wydanymi przez uprawnione organy w języku polskim do: Część I: budynku Textilimpexu w Łodzi, ul. Traugutta 25, Część II: Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 103. 4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w złożonej ofercie równoważność. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 6. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. 3) Szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Termin Gwarancji Termin gwarancji na wykonane meble, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane meble na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca może udzielić gwarancji na wykonane meble na okres dłuższy niż 24 miesiące. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące. 8. Inne: 1) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 I 7 Pzp. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 8) Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP. 9) Zamawiający nie stawia wymogu oraz nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 10) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 11) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż regałów metalowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szafka na akta Szafka dwudrzwiowa 1. wymiary : 80 cm x 80 cm x 40 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm 3. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm 4. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 5. plecy z płyty HDF w kolorze białym 6. jedna półka na wysokość około 33 cm 7. kolor – buk 2 sztuki Szafa na akta Szafa dwudrzwiowa 1. wymiary : 190 cm x 120 cm x 40 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm 3. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm 4. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 5. plecy z płyty HDF w kolorze białym 6. cztery półki na wysokość około 33 cm 7. kolor – buk 2 sztuki Nadstawka na szafę aktową Nadstawka na szafę dwudrzwiową 1. wymiary : 60 cm x 120 cm x 40 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm 3. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm 4. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 5. plecy z płyty HDF w kolorze białym 6. jedna półka na wysokość 7. kolor – buk 2 sztuki Szafa na akta Szafa dwudrzwiowa 1. wymiary : 190 cm x 85 cm x 46 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm 3. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm 4. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 5. plecy z płyty HDF w kolorze białym 6. cztery półki na wysokość około 33 cm 7. kolor – buk 1 sztuka Nadstawka na szafę aktową Nadstawka na szafę dwudrzwiową 1. wymiary : 60 cm x 85 cm x 46 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm 3. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm 4. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 5. plecy z płyty HDF w kolorze białym 6. jedna półka 7. kolor – buk 1 sztuka Szafa na akta Szafa dwudrzwiowa 1. wymiary : 130 cm x 80 cm x 40 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm 3. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm 4. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 5. plecy z płyty HDF w kolorze białym 6. trzy półki na wysokość około 33 cm 7. kolor – buk 5 sztuk Szafka na akta Szafka dwudrzwiowa 1. wymiary : 80 cm x 100 cm x 40 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm 3. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm 4. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 5. plecy z płyty HDF w kolorze białym 6. dwie półki 7. kolor – buk 4 sztuki Szafa na akta Szafa dwudrzwiowa 1. wymiary : 210 cm x 80 cm x 42 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 3. ściany boczne szafy z płyty 20 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 4. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm w kolorze olcha 5. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 6. plecy z płyty HDF w kolorze zbliżonym do RAL 7011 7. pięć półek na wysokość około 33 cm w kolorze olcha 8 sztuk Podstawa szafy aktowej Podstawa szafy aktowej dwudrzwiowa 1. wymiary : 80 cm x 80 cm x 53 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 3. ściany boczne szafy z płyty 20 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 4. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm w kolorze olcha 5. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 6. plecy z płyty HDF w kolorze zbliżonym do RAL 7011 7. jedna półka w kolorze olcha 3 sztuki Nadstawka na szafę aktową Nadstawka na szafę aktową dwudrzwiowa 1. wymiary : 80 cm x 160 cm x 42 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 3. ściany boczne szafy z płyty 20 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 4. drzwi i półki z płyty 18 mm z PCV 2 mm w kolorze olcha 5. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 6. plecy z płyty HDF w kolorze zbliżonym do RAL 7011 7. górna część nadstawki (o wymiarach 80 x 80 x 42 cm) z jedną półką w kolorze olchy 8. dolna część nadstawki (o wymiarach 80 x 80 x 42 cm) przedzielona ścianką na pół z dwoma półkami (powstaną trzy poziomy), w kolorze olchy 3 sztuki Szafa na akta Szafa jednodrzwiowa 1. wymiary : 240 cm x 40 cm x 52 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 3. ściany boczne szafy z płyty 20 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 4. trzy drzwi z płyty 18 mm z PCV 2 mm w kolorze olcha 5. trzy półki (po jednej w każdej części) z płyty 18 mm z PCV 2 mm w kolorze olcha 6. trzy zamki patentowe jednopunktowe z kluczem metalowym 7. plecy z płyty HDF w kolorze zbliżonym do RAL 7011 1 sztuka Szafka na akta Szafka dwudrzwiowa na kółkach z hamulcem 1. wymiary : 80 cm x 60 cm x 43 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 3. ściany boczne szafki z płyty 20 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 4. drzwi i półka z płyty 18 mm z PCV 2 mm w kolorze olcha 5. zamek patentowy jednopunktowy z kluczem metalowym 6. plecy z płyty HDF w kolorze zbliżonym do RAL 7011 1 sztuka Blat Blat 1. wymiary : 100 cm x 100 cm 2. blat wykonany z płyty obustronnie pokrytej melaminą o grubości 3 cm 3. dwa narożniki blatu zaokrąglone (promień ok 10 cm) 4. kolor olcha 1 sztuka Szafka Szafka z szufladami na kółkach z hamulcem 1. wymiary : 50 cm x 42 cm x 54 cm (wysokość x szerokość x głębokość) 2. wieniec górny i dolny z płyty 25 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 3. ściany boczne szafki z płyty 20 mm z PCV 2 mm w kolorze zbliżonym do RAL 7011 4. szafka wyposażona w trzy szuflady 5. szuflady z prowadnicami rolkowymi, dno szuflady z białej lakierowanej płyty pilśniowej o grubości 5 mm 5. szuflady wyposażone w zamek centralny 6. plecy szafki wykonane z płyty HDF w kolorze zbliżonym do RAL 7011 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż regałów biurowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Regał magazynowy, metalowy Regał magazynowy, metalowy 1. Regał jednosegmentowy - sześciopółkowy 2. Wymiary: 2300 x 1000 x 350 mm (wysokość x szerokość x głębokość) 3. Słupki, ramy i usztywnienia z blach stalowej o grubości 3 mm i kształtowników zimnogiętych 4. Słupki przy podłodze wykończone gumowymi nakładkami 5. Półki z płyty MDF o nośności i sztywności wytrzymującej obciążenie minimum 100 kg 6. Pierwszy poziom półki powinien znajdować się na wysokości co najmniej 10 cm od powierzchni podłoża 7. Możliwość mocowania regałów do ściany 8. Elementy metalowe malowane farbą proszkową w kolorze zbliżonym do RAL 7035. 79 sztuk
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)