1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz montaż fabrycznie nowych mebli dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych:
CPV: 39100000-3 dostawa mebli.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie
bez barier dla cudzoziemców”,
Część II: Dostawa i montaż regałów biurowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie bez
barier dla cudzoziemców”.
3. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy i zamontuje Przedmiot Umowy Zamawiającemu wraz z kompletną instrukcją montażu, wymaganymi prawem certyfikatami oraz atestami wydanymi przez uprawnione organy w języku polskim do:
Część I: budynku Textilimpexu w Łodzi, ul. Traugutta 25,
Część II: Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 103.
4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w złożonej ofercie równoważność.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
6. Podwykonawcy:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
3) Szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
7. Termin Gwarancji
Termin gwarancji na wykonane meble, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane meble na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca może udzielić gwarancji na wykonane meble na okres dłuższy niż 24 miesiące.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące.
8. Inne:
1) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 I 7 Pzp.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
6) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.
8) Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP.
9) Zamawiający nie stawia wymogu oraz nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
10) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
11) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.
|
| GuidZP400 |
126d75e3-45f7-470d-a310-810554dfc1e1
|
| Biuletyn |
613947-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
|
| Regon |
43080020000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piotrkowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90-926
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
042 6641526, 6641210
|
| Zamawiajacy fax |
426 641 112
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@lodz.uw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji „ Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia Wykonawca składa, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, Kancelaria Główna Urzędu, 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104, budynek „C”
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup regałów do przechowywania dokumentów w ramach projektu nr 7/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców” oraz zakup regałów metalowych do przechowywania dokumentów w ramach projektu nr 7/7-2017/OG-FAMI pn. „Łódzkie bez barier dla cudzoziemców”
|
| Numer referencyjny |
KPB-V.273.46.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz montaż fabrycznie nowych mebli dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych:
CPV: 39100000-3 dostawa mebli.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
Część I: Dostawa i montaż regałów metalowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie
bez barier dla cudzoziemców”,
Część II: Dostawa i montaż regałów biurowych w ramach projektu FAMI pn. „Łódzkie bez
barier dla cudzoziemców”.
3. Wykonawca, na własny koszt, dostarczy i zamontuje Przedmiot Umowy Zamawiającemu wraz z kompletną instrukcją montażu, wymaganymi prawem certyfikatami oraz atestami wydanymi przez uprawnione organy w języku polskim do:
Część I: budynku Textilimpexu w Łodzi, ul. Traugutta 25,
Część II: Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, ul. Piotrkowska 103.
4. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w złożonej ofercie równoważność.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
6. Podwykonawcy:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza
powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
3) Szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
7. Termin Gwarancji
Termin gwarancji na wykonane meble, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na wykonane meble na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca może udzielić gwarancji na wykonane meble na okres dłuższy niż 24 miesiące.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące.
8. Inne:
1) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 I 7 Pzp.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
6) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.
8) Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP.
9) Zamawiający nie stawia wymogu oraz nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
10) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
11) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|