| GuidZP400 |
b23adad2-50f8-4669-b4ef-9637869a87a9
|
| Biuletyn |
614215-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
| Regon |
00450120700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. Reja
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kędzierzyn-Koźle
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
47-224
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
77 4835949
|
| Zamawiajacy fax |
77 4835949
|
| Zamawiajacy email |
mops@mops-kkozle.pl
|
| Adres strony url |
http://www.mops-kkozle.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.mops-kkozle.pl/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszcza się składanie ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca jednak bezwarunkowo decyduje data i godzina dostarczenia (wpisane na potwierdzeniu odbioru) przesyłki (oferty) do pokoju wskazanego w adresie Zamawiającego.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Reja 2A, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, Sekretariat – pokój nr 214 (II piętro)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku.
|
| Numer referencyjny |
ZP/KZ.241.04.2020.PN
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawy żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w
2021 roku. Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części wg podzielonych wg. grup
asortymentu:1.DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU. 2.DOSTAWY ARTYKUŁÓW
SPOŻYWCZYCH. 3.DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW. 4.DOSTAWY NABIAŁU I
PRODUKTÓW MLECZARSKICH. 5.DOSTAWY MROŻONEK. 6.DOSTAWA RYB. 7.DOSTAWY
PRZYPRAW SYPKICH I W PŁYNIE. 8.DOSTAWY JAJ.9.DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW
CUKIERNICZYCH. 10.DOSTAWY WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH. Wykonawca może złożyć
jedną ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części zamówienia. Dokładne warunki
jakie Zamawiający stawia Wykonawcom zawiera SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29
stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3* do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29
stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Orzeczenie
(opinia bądź decyzja) dotyczące środka transportu, wydane na podstawie art. 4 ust. 1, pkt. 3 ustawy
z dnia 14 marca 1985 r. (Dz. U. z 2017 r. Poz. 1261 z późn zm.) ) o Państwowej Inspekcji
Sanitarnej, w zakresie kontroli przestrzegania przepisów określających wymagania higieniczne i
zdrowotne dotyczących warunków transportu warzyw i owoców, potwierdzone przez Wykonawcę
„za zgodność z oryginałem” na każdej stronie dokumentu. W przypadku dysponowania więcej niż
jednym samochodem w realizacji dostaw Wykonawca dołącza orzeczenie PIS o którym mowa
powyżej do każdego samochodu oddzielnie. Wykonawca składający ofertę dot. części nr 1, tj. na
dostawy mięsa, wędlin i drobiu dodatkowo składa Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do
kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub
specyfikacjom technicznym. W tym celu Wykonawca załączy jeden z poniższych dokumentów:
certyfikat wystawiony przez właściwą terytorialnie jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację
i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji
akredytacyjnej dla danego kraju, stwierdzającą, ze producent w procesie produkcji i obrocie, a
sprzedawca w obrocie, w zakresie przedmiotu zamówienia ma wdrożony i stosuje system HACCP
lub - dokument potwierdzający wpis Wykonawcy przez właściwą terytorialnie Stację Sanitarno
Epidemiologiczną do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej
Inspekcji Sanitarnej wynikających z art. 61 i 62 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o
bezpieczeństwie żywności i żywienia lub - w przypadku zakładów przetwórstwa Wykonawca
dołączy zaświadczenie właściwego terytorialnie inspektoratu weterynarii, potwierdzające, że zakład
jest pod stałą kontrolą lekarza weterynarii.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp po otwarciu ofert w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej zamawiającego www.mops-kkozle.pl informacji o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy Pzp (tj. kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia oraz
firm i adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie a także ceny, terminy wykonania,
gwarancje i warunki płatności zawarte w ofertach)należy złożyć Listę podmiotów należących do tej
samej grupy kapitałowej*[w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. Nr. 50, poz. 331 ze zm.)] albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy
do grupy kapitałowej – sporządzona zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU w 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne
dostawy świeżego mięsa, wędlin i drobiu do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis i
prognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.2 załączonym do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW, ŚWIEŻYCH ORAZ KISZONYCH W I PÓŁROCZU 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne
dostawy warzyw i owoców, świeżych oraz kiszonych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
(rodzaj asortymentu, opis i prognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.3 załączonym do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA NABIAŁU I PRODUKTÓW MLECZARSKICH W 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne
dostawy nabiału i produktów mleczarskich do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Kędzierzynie-Koźlu w 2020 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis i
prognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.4 załączonym do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA MROŻONEK W 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne
dostawy mrożonek do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2021
roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis i prognozowane ilości)
znajduje się w załączniku nr 2.5 załączonym do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA RYB MROŻONYCH ORAZ ŚLEDZI W 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy ryb mrożonych oraz śledzi do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA PRZYPRAW SYPKICH ORAZ W PŁYNIE W 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy przypraw sypkich oraz w płynie do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA JAJ W 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywnedostawy jaj kurzych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2021
roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis i prognozowane ilości)
znajduje się w załączniku nr 2.8 załączonym do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH W 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis i
prognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.9 załączonym do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
DOSTAWA WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH W 2021 ROKU
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Kędzierzynie-Koźlu w 2021 roku – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj asortymentu, opis i
prognozowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2.10 załączonym do SIWZ
|
| | |