| GuidZP400 |
e8cd1aa3-3e5b-42bd-86ad-bd07f626ef08
|
| Biuletyn |
614339-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
|
| Regon |
51082709300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana III Sobieskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Ostróda
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
14-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Zamawiajacy telefon |
89 642 98 89
|
| Zamawiajacy fax |
89 642 98 85
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@pcpr.ostroda.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Przeciwdziałanie COVID-19 w powiecie ostródzkim
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.pcpr.ostroda.pl (zakładka BIP)
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.pcpr.ostroda.pl (zakładka BIP)
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, pokój 202
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ NIEZBĘDNYCH DO PRZECIWDZIAŁANIA COVID-19
|
| Numer referencyjny |
FZ-COVID.252.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę środków ochrony osobistej niezbędnych do przeciwdziałania COVID-19, w tym:
1) Część 1- Dostawa maseczek jednorazowych;
2) Część 2- Dostawa maseczek bawełnianych;
3) Część 3- Dostawa osłon twarzy;
4) Część 4- Dostawa dozowników automatycznych;
5) Część 5- Dostawa sterylizatorów powietrza.
2. Szczegółowy opis części zamówienia znajduje się w § 18 SIWZ.
3. Miejsce dostawy- siedziba Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty transportu oraz wnieść we własnym zakresie i na własny koszt cały dostarczony asortyment.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,98
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: 7-14 dni od dnia podpisania umowy.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibie lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) Dokument, o którym mowa w lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis lit. b stosuje się.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności, w formie pisemnej- opatrzony własnoręcznym podpisem), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczanie w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnianie brak podstaw wykluczenia.
b) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem.
2) pełnomocnictwo oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię, w przypadku:
a) wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
b) ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
3. W celu wykazania braku podstawy wykluczenia określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawca może załączyć do oferty oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- jeżeli nie należy do żadnej grupy kapitałowej.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczenia, o którym mowa w art. 25a uPzp, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344).
3. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem
że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27.11.2020 r.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa maseczek jednorazowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 1 obejmuje dostawę maseczek jednorazowych (medyczne)- 20.000 szt. w opakowaniach max 100 szt.:
a) maseczka na zaczepy z gumki zakładane na uszy;
b) maseczka posiada trzy warstwy. Każda warstwa o grubości min. 25 g/m2, wykonane z materiału minimum 1 klasy palności i hipoalergicznego;
c) w części środkowej zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy- zakrycie nosa, ust i brody;
d) w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania;
e) rozmiar wyrobu „na płasko” co najmniej 17,5 cm x 9 cm;
f) produkt o cechach ochronnych, chroniących przed czynnikami biologicznymi;
g) zgodność z normą EN 14683 lub równoważną;
h) skuteczność filtracji bakteryjnej (BFE) jak dla masek typu II lub IIR;
i) oddychalność (ciśnienie różnicowe- Pa), jak dla masek typu II lub IIR;
j) maseczka posiadająca certyfikat lub deklaracje zgodności CE;
k) oznakowanie zawierające informację, że produkt może być użyty wyłącznie w okresie podwyższonego zagrożenia epidemicznego i epidemii nie dłużej jednak niż w ciągu 30 dni od dnia zakończenia stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2;
l) produkt powinien posiadać deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz.U. poz. 211) albo deklarację zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG albo deklarację zgodności z wymaganiami Rozporządzenia (UE) 2017/745;
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa maseczek bawełnianych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 2 obejmuje dostawę maseczek bawełnianych (niemedycznych)- 2.400 szt. w opakowaniach max. 5 szt.:
a) maseczka może być wykonana z tkanin bawełnianych, bawełnianych z domieszką elastanu, bawełnianych z lnem, lnianych, poliesterowych 100%; wiskozowych z domieszką poliestru, poliamidowych z poliestrem mogą być wykonane również z fizeliny.
b) materiały, z których wykonana jest maseczka powinien posiadać certyfikat STANDARD 100 OEKO-TEX® lub równoważny;
c) maseczka jednokolorowa (dwa kolory: biała i czarna/granatowa/grafitowa);
d) materiał powinien mieć możliwość prania w temperaturze min. 60 st.C;
e) w przypadku materiałów o niskiej gramaturze należy zwielokrotnić liczbę warstw tkaniny;
f) maseczki powinny mieć gumkę umożliwiająca założenie maseczki o uszy;
g) w części środkowej zakładki (harmonijka) umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy- zakrycie nosa, ust i brody;
h) w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania;
i) rozmiar wyrobu „na płasko” co najmniej 17,5 cm x 9 cm;
j) maseczki pakowane w woreczki lub kartoniki;
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa osłon twarzy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Część 3 obejmuje dostawę osłon twarzy (przyłbice i półprzyłbice)- 400 szt. w opakowaniach po 1 szt.:
a) wyrób o cechach ochronnych zapewniający ochronę oczu i twarzy przed czynnikami zewnętrznymi;
b) ilość sztuk: przyłbice- 210 szt. i półprzyłbice- 200 szt. (dopuszcza się różnicę w proporcji do 10%);
c) przyłbica- mocowanie okularowe i półprzyłbica na zaczepy z gumki lub gumosznurki;
d) produkt wielokrotnego użytku, odporny na mycie i dezynfekcję, wykonany z materiałów niepalnych;
e) rozmiar uniwersalny;
f) tarcza produktu wykonana z polietylenu o współczynniku przenikania światła nie mniejszym niż 74,4%;
g) produkt z dwóch stron pokryty zabezpieczającą folią ochronną;
h) produkt posiadający certyfikat lub deklaracje zgodności CE;
i) oznakowanie opakowania zawierające informację, że produkt może być użyty wyłącznie w okresie podwyższonego zagrożenia epidemicznego i epidemii nie dłużej jednak niż w ciągu 30 dni od dnia zakończenia stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 oraz dane producenta;
j) produkt powinien posiadać deklarację zgodności potwierdzająca zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej lub pozytywną opinię Centralnego Instytutu Ochrony Pracy- Państwowego Instytutu Badawczego lub instytucji równoważnej, o spełnianiu wybranych parametry środków ochrony oczu i twarzy w działaniach na rzecz opanowania wirusa SARS-CoV-2 oraz wywołanej nim choroby COVID-19;
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa dozowników automatycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
1) dozownik automatyczny- wiszący- 30 szt.:
a) możliwość montażu na ścianie;
b) obudowa z wytrzymałego tworzywa ABS lub stali nierdzewnej;
c) możliwość wyboru koloru;
d) pojemność od 0,5- 1 litr;
e) możliwość regulacji dawki;
f) możliwość generowania mgiełki;
g) czujnik ruchu na podczerwień;
h) obudowa zamykana na kluczyk;
i) zasilanie bateriami AA;
j) energooszczędny;
k) w zestawie kołki i śruby do montażu na ścianie;
l) certyfikat CE;
2) dozownik automatyczny- stojący- 15 szt.:
a) zastosowanie: wolnostojący dozownik środków dezynfekcyjnych przeznaczony do użytku wewnątrz budynku w miejscach charakteryzujących się dużym przepływem osób;
b) podawanie płynu dezynfekującego bezdotykowo;
c) dozowanie z wyborem: strumieniowe lub w formie rozproszonej mgiełki;
d) zasilanie: sieciowo-akumulatorowe:
- wbudowany akumulator i zasilacz w zestawie;
- wydajność akumulatora na jednym ładowaniu: min 20 000 dawek;
- czas ładowania akumulatora: 8-10 godzin;
- ładowanie akumulatora po podłączeniu zasilacza;
e) konstrukcja z blachy stalowej grubości 1,2-1,5 mm lub ABS;
f) wkład z blachy nierdzewnej lub ABS;
g) pojemnik na płyn dezynfekujący o pojemności 5 l;
h) wymiary standu: wysokość: 130-145 cm; szerokość: 25-35 cm; głębokość: 12-17 cm;
i) wymiary podstawy: długość: 30-40 cm; szerokość: 25-30 cm;
j) możliwość wyboru koloru;
k) certyfikat CE instrukcja obsługi.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sterylizatorów powietrza
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa sterylizatorów powietrza- 20 szt.:
1) zastosowanie: oczyszczanie powietrza ze szkodliwych związków, oczyszczanie powietrza z grzybów, roztoczy, bakterii oraz wirusów, oczyszczanie powietrza z nieprzyjemnych zapachów, jonizacja pomieszczeń;
2) napięcie: 220 V;
3) częstotliwość: min. 50 Hz;
4) moc: min 45 W;
5) powierzchnia pomieszczenia przeznaczona do dezynfekcji: min. 50 m2;
6) funkcje czasu pracy;
7) promiennik UV-C;
8) urządzenie musi być kompletnie wyposażone w niezbędne akcesoria, nadające się do natychmiastowego użytku;
9) czujnik jakości powietrza;
10) w zestawie zapas filtrów wymiennych- 3 szt.;
11) certyfikat bezpieczeństwa CE, instrukcja obsługi;
|
| | |