"Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń: szatnia, sala żłobkowa, sypialnia, łazienka, zmywalnia, kuchnia w Żłobku Miejskim w Ostrołęce” w ramach zadania: Zakup niezbędnego wyposażenia, materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Stworzenie 25 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w funkcjonującym Żłobku Miejskim w Ostrołęce”

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Miasto Ostrołęka
Miejscowość Ostrołęka
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613885-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń: szatnia, sala żłobkowa, sypialnia, łazienka, zmywalnia, kuchnia w Żłobku Miejskim w Ostrołęce” w ramach zadania: Zakup niezbędnego wyposażenia, materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Stworzenie 25 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w funkcjonującym Żłobku Miejskim w Ostrołęce”. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fbf1deb7-a264-4d37-aaab-8916ef1f947c
Biuletyn 613885-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Ostrołęka
Regon 550668410
Zamawiajacy adres ulica Plac Gen. J. Bema
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ostrołęka
Zamawiajacy kod pocztowy 07-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 029 7646811 w. 271,
Zamawiajacy fax 297 654 325
Zamawiajacy email marzenna.suski@um.ostroleka.pl,
Adres strony url www.ostroleka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn.: "Stworzenie 25 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w funkcjonującym Żłobku Miejskim w Ostrołęce".
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ostroleka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ostrołęki, pl. gen. J. Bema 1, 07-400 Ostrołęka Punkt Obsługi Interesantów
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń: szatnia, sala żłobkowa, sypialnia, łazienka, zmywalnia, kuchnia w Żłobku Miejskim w Ostrołęce” w ramach zadania: Zakup niezbędnego wyposażenia, materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Stworzenie 25 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w funkcjonującym Żłobku Miejskim w Ostrołęce”
Numer referencyjny KPZ.271.44.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń: szatnia, sala żłobkowa, sypialnia, łazienka, zmywalnia, kuchnia w Żłobku Miejskim w Ostrołęce” w ramach zadania: Zakup niezbędnego wyposażenia, materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. „Stworzenie 25 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w funkcjonującym Żłobku Miejskim w Ostrołęce”. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. II. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności, do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może wraz ze złożeniem oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy. Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych warunków w tym zakresie;
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz Cenowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 19.1.4 SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z pkt 14.1. SIWZ. 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mogą ulec zmianom, przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania przedmiotu umowy, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, c) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach od a) do c), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2) wysokości ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku, bez zmiany wynagrodzenia netto, 3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy w przypadku ich zmiany, w celu doprowadzenia do zgodności ze stanem faktycznym, 4) rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji, 5) zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo – finansowego zamówienia, 6) jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art.144 ust.1 pkt od 2) do 6) ustawy PZP.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)