| GuidZP400 |
c045d2a6-e356-4a8f-9913-e1533de233af
|
| Biuletyn |
614232-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grajewo
|
| Regon |
45066972000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Komunalna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Grajewo
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
19-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
862 723 000,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@uggrajewo.pl,
|
| Adres strony url |
bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt grantowy „Zdalna Szkoła+” dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 oraz „Rozszerzenie oferty edukacyjnej Przedszkola w Rudzie” realizowanym przez Gminę Grajewo i Przedszkole w Rudzie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX: Rozwój lokalny, działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej w wersji papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Grajewo, ul. Komunalna 6, 19-200 Grajewo
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego II
|
| Numer referencyjny |
O.271.10.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia: 1. Dostawa 30 szt. Komputerów przenośnych (laptopów) z myszkami i zestawami słuchawkowymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu grantowego „Zdalna Szkoła+” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020. Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu komputerowego zawarte są w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ stanowiącej Załącznik Nr 7a do SIWZ. 2. Dostawa sprzętu komputerowego do Przedszkola w Rudzie – zamówienie realizowane w ramach projektu „Rozszerzenie oferty edukacyjnej Przedszkola w Rudzie” realizowanym przez Gminę Grajewo i Przedszkole w Rudzie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa IX: Rozwój lokalny, działanie 9.1 Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego. Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu komputerowego zawarte są w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ stanowiącej Załącznik Nr 7b do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie z art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych dotyczących przesłanek braku wykluczenia z postępowania.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa ppkt 1) wyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp. 2) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 3) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz „Formularz ofertowy” (wg Załącznika Nr 1 do SIWZ). 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Grajewo – Bank Spółdzielczy Szczuczyn O/Grajewo Nr 42 8768 1013 1310 3105 2000 0020 z adnotacją: „Wadium – przetarg: „Dostawa sprzętu komputerowego”. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy załączyć do oferty przetargowej. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przekazuje wzór Umowy, która będzie zawarta w sprawie zamówienia publicznego, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa, o której mowa w pkt 1. 3. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: (1) Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze Umowy w tym: 1) zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług: I. zmianie ulegną zasady wynagrodzenia brutto określone w § 3 wzoru umowy, II. zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części zamówienia, III. do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana aktualnie obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług, IV. zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług. 2) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|