| Data publikacji |
2020-11-23 |
| Data zakończenia |
2020-12-04 00:00:00 |
| Instytucja |
Dom Pomocy Społecznej |
| Miejscowość |
Nowa Ruda |
| Województwo |
dolnośląskie |
| Branża |
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
614150-N-2020 |
| Typ dokumentu |
ZP-400 |
| Kod CPV |
150000008, 151112006, 151311006, 155000003, 158000006, 158100009, 153000001, 152000000 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
d1479986-4abd-4c87-ad99-aa94c7367af7
|
| Biuletyn |
614150-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
56040800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Ruda
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
57-402
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-74 872 30 41
|
| Zamawiajacy fax |
0-74 873 30 66
|
| Zamawiajacy email |
dpsnowaruda@interia.pl
|
| Adres strony url |
http://dpsnowaruda.bip-info.org/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dpsnowaruda.bip-info.org/
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej. ul. Parkowa 20. 57-402 Nowa Ruda
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie w 2021 roku
|
| Numer referencyjny |
DPS. AG.2710/2/2020r
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2021 roku
CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne pogrupowanych na części:
Część I - Drób CPV 151112000-6; Wieprzowina CPV 15113000-3
Część II - Produkty mięsno-wędliniarskie CPV 15131100-6
Część III - Produkty mleczarskie CPV 15500000-3; Margaryna i podobne produkty CPV 15431000-8
Część IV - Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6; Jaja CPV 03142500-3; Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15400000-2; Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych CPV 15600000-4
Część V - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9
Część VI - Owoce, warzywa i podobne produkty CPV 15300000-1
Część VII – Ryby przetworzone i konserwowane CPV 15200000-0
3.2 Dostawy realizowane będą częściami po telefonicznym zamówieniu osobno do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Rudzie ul Parkowa 20 i osobno do Oddziału w Ścinawce Dolnej 17 przez osoby upoważnione przez zamawiającego zgodnie z asortymentem określonym w załącznikach nr 2,3,4,5,6,7,8 do SIWZ:
- artykuły świeże, nieuszkodzone, bez obcych zapachów i zanieczyszczeń, zgodnie z Systemami Bezpieczeństwa Jakości Żywności i Polskimi Normami Żywieniowymi oraz odpowiednim terminem przydatności do spożycia,
- na własny koszt i ryzyko wykonawcy,
- bezpośrednio do magazynu zamawiającego,
- środkiem transportu dopuszczonym do przewozu artykułów spożywczych zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
- w pojemnikach i opakowaniach posiadających atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej,
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą wartością, ilością i asortymentem szczegółowemu spisowi przedmiotu zamówienia części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazu, zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ, zawierającego co najmniej 1 dostawę odpowiadającą wartością, ilością i asortymentem szczegółowemu spisowi przedmiotu zamówienia części przedmiotu zamówienia, na którą składana jest oferta, wykonanych lub wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1843 z póź. zm) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z póź. zm ).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę cen zawartych w ofercie wyłącznie w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za kwartał 2021 roku ogłaszany komunikatem Prezesa GUS w Monitorze Polskim, jeżeli wskaźnik ten wzrośnie lub zmaleje o minimum 3%. Cena danych towarów może być w takim przypadku zmniejszona lub zwiększona o tyle procent o ile wzrośnie lub ulegnie zmniejszeniu wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za kwartał danego roku. Zmiana cen wymaga uprzedniego pisemnego zawiadomienia zamawiającego przez wykonawcę wraz ze wskazaniem podstawy zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:45
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Drób,wieprzowina
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15111200-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa drobiu i wieprzowiny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty mięsno-wędliniarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mięsno-wędliniarskich
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów mleczarskich, margaryny i podobnych produktów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Różne produkty spożywcze, Jaja, Oleje i tłuszcze, produkty przemiału ziarna i skrobi
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Owoce i warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa owoców i warzyw i podobnych produktów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych.
|
| | |