Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania w zakresie projektu „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych

Data publikacji 2020-11-23
Data zakończenia 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Sanitarny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614053-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
i oprogramowania w zakresie projektu „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych.
Część I
a) Laptop – 8 sztuk
b) Tablet – 2 sztuki
c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka
d) Projektor multimedialny – 1 sztuka
Część II
a) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych – 8 sztuk
b) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych – 2 sztuki
c) Oprogramowanie antywirusowe – 8 sztuk
d) Oprogramowanie antywirusowe – 2 sztuki
e) Oprogramowanie użytkowe – 8 sztuk
1.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Parametry Techniczne (SOPZ), zawarto w Załączniku Nr 1 (część I), Załączniku nr 1a (część II) oraz w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 (część I i II). Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony SOPZ/Parametry techniczne (w zakresie części zamówienia, na które składa ofertę), niedołączenie SOPZ/Parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
1.2. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
2. Zamawiający, oświadcza że zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach II Osi priorytetowej POPC – „E-administracja i otwarty rząd”.
3. Projekt realizowany jest pn. „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)” POPC.02.01.00-00-0119/19 pn. Pozycja 1.2 (oprogramowanie do sprzętu zespołu projektowego- biurowe) oraz 1.3 (sprzęt informatyczny dla zespołu projektowego).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 84997ed4-3ba8-4f4e-8f65-45959c512d18
Biuletyn 614053-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Sanitarny
Regon 16182448000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-729
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 536 13 26,
Zamawiajacy fax 22 496 55 39
Zamawiajacy email a.kurpisz@gis.gov.pl,
Adres strony url https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne; https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne-powyzej-progu-stosowania-ustawy-pzp
Adres strony internetowej https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne; https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne-powyzej-progu-stosowania-ustawy-pzp
Adres strony internetowej narzedzia https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne; https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne-powyzej-progu-stosowania-ustawy-pzp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr „2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych", Numer: POPC.02.01.00-00-0119/19-00, nazwa: „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne; https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne-powyzej-progu-stosowania-ustawy-pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne; https://www.gov.pl/web/gis/zamowienia-publiczne-powyzej-progu-stosowania-ustawy-pzp
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Inspektorat Sanitarny; ul. Targowa 65, 03-729 Warszawa (Kancelaria Główna)
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania w zakresie projektu „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych
Numer referencyjny GIS-PN-3/2020 (część I i II)
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania w zakresie projektu „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych. Część I a) Laptop – 8 sztuk b) Tablet – 2 sztuki c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka d) Projektor multimedialny – 1 sztuka Część II a) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych – 8 sztuk b) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych – 2 sztuki c) Oprogramowanie antywirusowe – 8 sztuk d) Oprogramowanie antywirusowe – 2 sztuki e) Oprogramowanie użytkowe – 8 sztuk 1.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/Parametry Techniczne (SOPZ), zawarto w Załączniku Nr 1 (część I), Załączniku nr 1a (część II) oraz w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 (część I i II). Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty wypełniony SOPZ/Parametry techniczne (w zakresie części zamówienia, na które składa ofertę), niedołączenie SOPZ/Parametrów technicznych będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 1.2. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. 2. Zamawiający, oświadcza że zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach II Osi priorytetowej POPC – „E-administracja i otwarty rząd”. 3. Projekt realizowany jest pn. „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)” POPC.02.01.00-00-0119/19 pn. Pozycja 1.2 (oprogramowanie do sprzętu zespołu projektowego- biurowe) oraz 1.3 (sprzęt informatyczny dla zespołu projektowego).
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 100000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Ostateczna liczba dni zostanie zawarta zgodnie z terminem wskazanym w Ofercie przez Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca przed upływem terminu na składanie ofert zobowiązany jest złożyć: 1) Ofertę sporządzoną i wypełnioną wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (odpowiednio Rozdział IV, V SIWZ); 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/parametry techniczne, pod rygorem odrzucenia oferty, zgodnie z Załącznikiem 1 i/lub 1a do SIWZ; 5) inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA: pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony) c) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, d) zestawienie produktów równoważnych zastosowanych przez Wykonawcę ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów, że w zakresie równoważności odpowiadają one wymaganiom Zamawiającego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych UWAGA: w przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, niezłożenie wraz z ofertą Wykonawcy dokumentów, o których mowa powyżej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty; 2) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w § 2 ust. 6 umowy; 4) zakończenia produkcji danego modelu sprzętu oraz rozpoczęcie produkcji sprzętu o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania; 5) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron; 6) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu lub Wykonawcę; 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy; 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ realizację umowy.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania w zakresie projektu „System powiadamiania o wprowadzeniu do obrotu żywności prozdrowotnej (SPOŻ)”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie nr 2.1 Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis a) Laptop – 8 sztuk b) Tablet – 2 sztuki c) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 sztuka d) Projektor multimedialny – 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)