| GuidZP400 |
6ad9d2c5-e989-4ceb-bc92-fa67fdd92643
|
| Biuletyn |
613908-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
|
| Regon |
18203000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pałacowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworze
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
43-384
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-33 8172172
|
| Zamawiajacy fax |
0-33 8172172
|
| Zamawiajacy email |
mow_w_jaworze@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
mowjaworze.edupage.org
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Przeprowadza wspolnie podmiot list |
nie
|
| Postepowanie wspolne tresc |
nie
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
nie
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, 43-384 Jaworze, ul. Pałacowa 1 , biuro nr 103
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
mowjaworze.edypage.org
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Oferty wnioski dostepne |
nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
43-384 Jaworze, ul. Pałacowa 1
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pieczywa, nabiału, mięsa i przetworów mięsnych , warzyw i owoców, artykułów spożywczych, ryb, mrożonek i jaj w roku 2021 dla potrzeb Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Jaworzu z podziałem na 8 części
|
| Numer referencyjny |
ZP-342-2.1.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych w asortymencie
i ilościach podanych w formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki od 2 do 9 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny podmiot do zamówienia.
2. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu , będącego
przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
3. Dostawa następować będzie, na podstawie odrębnych zleceń, w ciągu trwania umowy:
a) dla części I – pieczywo codziennie rano do godz.10:00, od poniedziałku do soboty,
dla części II – nabiał i dla części III – mięso i przetwory mięsne oraz części IV- warzywa
i owoce dwa razy w tygodniu we wtorek i piątek,
dla części V-VIII według potrzeb Zamawiającego, towar należy dostarczyć i złożyć wewnątrz
budynku „Zamek” na zapleczu magazynu, odbioru towaru dokona osoba upoważniona przez
Zamawiającego. Pozostałe dostawy należy dostarczyć w godzinach od 6:00 do 14:00.
b) zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, uruchamiane po telefonicznym lub pisemnym
zgłoszeniu w ilościach i asortymencie podanym przez upoważnionego pracownika, w przypadku
zamówień doraźnych dokonywanych telefonicznie w ciągu 24 godzin.
4. Za zgodą Zamawiającego przedmiot postępowania dostarczany w opakowaniach może posiadać
inną gramaturę z zastrzeżeniem, że zachowana zostaje jakość i wartość przeliczeniowa.
5. Zamówienia są realizowane zgodnie z zapotrzebowaniem oraz w ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie ma obowiązku składać zapotrzebowania – ilość i terminy zapotrzebowania zależą wyłącznie od woli Zamawiającego.
6. Dostawa realizowana będzie środkiem transportu na koszt Wykonawcy. Warunki transportowe
muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP.
7. Wszystkie dostarczane produkty muszą być pełnowartościowe z terminem przydatności nie
krótszym niż 5 dni.
8. Do każdej partii towaru należy dołączyć datę produkcji, datę spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywania oraz producencie.
9. Wraz z podaniem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć w niezbędnym zakresie, instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania, jeżeli dostarczone produkty wymagają szczególnych warunków magazynowania i przechowywania, a także dokumenty identyfikacji.
10. Produkty muszą odpowiadać standardom i być zgodne z wymaganiami Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz system HACCP, w skład którego wchodzi : GHP i GMP (Dobra Praktyka Produkcyjna i Dobra Praktyka Higieniczna).
11. Stosownie do art. 34 ust.5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20 % artykułów spożywczych , stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SIWZ),
a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez
Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie okrśla szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.24 ust. 1 oraz ust.5 pkt. 1,2,4 Zamawiający wezwie do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt.1 PZP, chyba, że posiada
dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.2:
1) lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości
wykonania decyzji właściwego organu,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument, o których mowa w ust.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkana osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
5. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust.2 zdanie pierwsze stosuje się.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Potwierdzenie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
| IV 3 1 minimalne wymagania |
nie
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
nie
|
| IV 4 6 |
nie
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 PZP, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
a) wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy przedmiotu zamówienia, w takim
przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy
o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiła wykonanie obowiązków Stron;
b) wystąpił brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich
wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi
materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone
w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez
Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca
i Zamawiający postanowią zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia
albo terminie wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie;
c) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację
umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego);
d) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania
umowy , a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są
zmianami istotnych postanowień umowy;
e) wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia;
f) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia;
g) wystąpią inne , niż przewidziane powyżej, okoliczności uzasadniające zmianę zawartej umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i nie narusza art. 140 ust.3 ustawy PZP;
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, oferty
na podstawie , której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy znajdzie, co najmniej jedną
okoliczności przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt.2)-6 PZP.
3. Wszelkie zmiany w umowie , pod rygorem nieważności, muszą być dokonane pisemnie
w formie aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-02T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału w asortymencie i ilości z godnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso i przetwory mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i przetworów mięsnych w asortymencie i ilości zgodnie zawartych w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa i Owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw i owoców w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły Spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mrożonek w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jaj w asortymencie i ilości zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ
|
| | |